Valamilyen oknál fogva én maradtam a Shock Zrt. Jeff Scott Soto-ügyi főelőadója, pedig már jó ideje nem akarok az lenni. Hogy miért nem, az pont összefügg azzal, amit most a lemezről fogok írni. Jeff nagyon nagy kedvencem volt attól fogva, hogy meghallottam a Talisman egyik lemezét valamikor 1994-ben, egy társasági utazáson, Cézé walkmanjéből, aki akkor még nem is sejtette, hogy egyszer a P. Box ex-basszusgitárosa lesz. Mindegy is, a rock örök és elpusztíthatatlan, Jeff Scott Soto szintén, és ez utóbbit majdnem addig úgy hittem, míg meg nem jelentek a SOTO-lemezek, ahol JSS túlzottan komorra vette a figurát, és ezt igazából akkor se tudtam tőle elfogadni, ha tisztában vagyok vele: a kort – és a fizika-kémia-biológia törvényeit – nem lehet sokáig elhazudni. Az évekkel mélyül a hang, na de nekem nem szabad beadni azt, hogy emiatt a zenének is sötétnek kell lennie, mert arrébb találok állni. Akivel beszéltem, hasonlóan gondolták. Oké, Soto csúcs, élje ki perverz vágyait Portnoy meg Sheehan mellett a Sons Of Apollóban, a saját zenéjét pedig kisebb színpadokon tolja inkább, de az legyen olyan, amit vidámabb közegben fogadhat be a közönsége, még akkor is, ha jóval kevesebb kockázattal is jár ez. Másképp: ha kiszámíthatóbb is a zene, azért maradjon igazi dallamvezérelt, napfényes hard rock.




























