Nagyjából huszonöt éve, azaz a Dokken Shadowlife albuma óta tudjuk, hogy a napbarnított dél-kaliforniai beach boy-imázs mögött George Lynchnek van egy másik, radikálisabb és szélsőségesebb énje is. A barátságtalan Shadowlife és az azt követő Lynch Mob-mű, a rap metalos Smoke This a maga idejében óriási megütközést váltott ki a gitáros rajongóiból, azóta viszont mindannyian hozzászokhattak, hogy Lynch időről időre előáll valami számára fontos zenei kinyilatkozással, ami nem feltétlenül a békebeli Dokken- és Lynch Mob-stílus hallgatóbarát formájában ölt testet. Ilyen volt a Souls Of We, a Shadow Train, majd az önálló életre kelt KXM, valamint az überkult Ultraphonix. És most ilyen a The Banishment, melynek segítségével George ezúttal indusztriális vizekre evezett, de ezen csak az lepődik meg, aki már nem emlékszik a Stonehouse projektre a 2000-es évek elejéről.




























