Shock!

szeptember 19.
csütörtök
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés
Shockmagazin

Koncert tartalomböngésző

0-9ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

Metallica - Bécs, 2019. augusztus 16.

metallica_k2019_01Álmodni sem mertem volna, hogy a tavalyi, számomra minden szempontból tízezer pontos arénás fellépésük után (ami újra tizenéves 'talicska rajongóvá változtatott) bő egy év elmúltával újra Metallica-koncerten találom magam. Ráadásul mindezt teljesen szürreális körülmények előzték meg, egy névtelenséget kérő olvasónk ugyanis felajánlott a stábnak egy front of stage jegyet a bécsi állomásra, a Shock! stábos srácok cuki módon megszavazták, hogy „menjen anyánk", én meg boldogan szerveztem a koncert köré a szabadságomat, hogy az idei év egyik legzseniálisabb estéjét élhessem át. Örök hála innen is!

A kommentszekciós „az előzenekarokról direkt nem írtok?" kérdéseket és beszólásokat megelőzvén elárulom, hogy ugyan jó korán elindultam, de a mindenhol kialakuló óriási dugók miatt öt órássá duzzadt utam miatt pont akkor értem oda a stadionhoz, amikor a fotósokat kiterelték a Ghost három száma után. Hogy ez miért érdekes? Az a helyzet, hogy a koncert előtt két nappal akkreditálták a fotós kérésemet (köszönet a hazai kiadónak a segítségért), amiről úgy gondoltam, egy kérdést megér, és így, hogy jegyem van, hátha sikerül.

időpont:
2019. augusztus 16.
helyszín:
Bécs, Ernst Happel Stadion
Neked hogy tetszett?
( 43 Szavazat )
Az akkreditáció viszont a Ghostra nem szólt, és ha esetleg bejutottam volna Tobias Forgééket fotózni, akkor sem nézhettem volna meg utána a bulijukat, szóval mindegy is lett volna, hogy mikor érek oda. De hallani hallottam kintről is, és kábé lefogadom, hogy jók voltak, csak elvesztek a nem a számukra méretezett színpadon, különösebb látvány nélkül. De majd megnézem őket decemberben itthon. Ennyit az előzményekről, jöjjön a koncert!

metallica_k2019_02

Ugyan a Metallica tavalyi koncertje után az pörgött a fejemben, hogy dinoszaurusz zenekaroknak tilos lenne stadionokban koncertezniük, ezen véleményemet azonnal revideáltam, amikor besétáltam a fotósárokba, és megláttam a tényleg gigantikus, öt hatalmas ledfalból álló kivetítőt, a két szélén a logó M és A betűjével. Ezt megpillantva tényleg csak azt tudtam kinyögni, hogy „atyaég!". Ez fejelték meg a kifutóval, aminek a közepén a szokásos kivételes státuszú rajongók heringeztek. Kicsit féltem is, hogy el fog veszni a zenekar saját maguk nagyon sokszorosára növelt mása alatt, de e félelmem alaptalannak bizonyult, mert fogalmam sincs, hogy csinálták, de négyen tökéletesen belakták és uralták ezt a képtelenül nagy színpadot.

metallica_k2019_03

A setlistet folyton variálják, így senkit nem érhetett meglepetés, hogy a két nappal azelőtti bukaresti dalok közül néhány rotálódni fog. Tény, hogy ekkora rajongói bázissal rendelkező zenekar esetében képtelenség mindenki kedvére tenni, így biztos akadt, akinek inkább az a setlist volt szája íze való, másnak meg a bécsi. A csereszabatos dalok miatt nem is lehetett a háttérvetítést/látvány olyan másodpercre kiszámított módon megtervezni, mint mondjuk a Muse esetében, de amikor a „tervezett" vetítés került a ledfalra, az annyira lenyűgözőre sikerült, hogy tényleg csak szájtátva lehetett bámulni. A Sad But True alatti piros-kék, képregényes-rajzfilmes vetítés (az a bajszos arc Sztálin és Trump szerelemgyereke lehetett) szinte leugrott a ledfalról és agyonnyomott, noha James Hetfield pont előtte monológolta kedvesen „a zene összehoz, mind egy család vagyunk" szólamát.

metallica_k2019_04

Apropó James: kezd rajta is látszani a kor, noha ezzel a '99-et idéző, félhosszú hajával snájdig (ha már az osztrákoknál vagyunk) forma, és bár a kamionosbajusz meg pont öregíti, összességében jól tartja magát, és láthatóan jókedve is volt végig, én legalábbis nem láttam még ennyit vigyorogni koncerten. Kirk Hammett évek óta konzerválta magát, csak a haja fordul őszbe egyre inkább, Lars Ulrich lassan tényleg kezd bácsisodni, de a dobok mögött ugyanaz a nyelvnyújtogatós, izgága srác, mint mondjuk harminc évvel ezelőtt. Robert Trujillo meg Benicio Del Toro-hasonmás kezd lenni messziről, hunyorogva, de ebben semmi meglepő nincs.

Apropó Lars. Hogy tudott-e dobolni? Hullámzó volt, mint már sok éve, a Master Of Puppets néha szinte kibogozhatatlanná vált, de aztán megtalálták a kiutat, az arénás formájánál jobb volt, de annyira aranyosan igyekszik, és annyira jól aládolgozik a zenekar, hogy remélhetőleg ez a stenk még meglesz benne jó sokáig, hogy pár generáció még meg tudja nézni élőben a valaha volt legnagyobb metal zenekart.

metallica_k2019_05

A ledfalon kívül vásári látványosságként olykor lángcsóvákat alkalmaztak, a színpad felett és körben is: a Moth Into The Flame alatt, nyilván, ahol az ide-oda kószáló, nagyjából a színpad közepén égő lángcsóva impozáns látvány volt. El sem merem képzelni, mi lesz itt csütörtökön Rammsteinen... A lézereket a Franticnél eresztették jobban szabadjára, és talán ezt a számot cseréltem volna el akármi másra. Az az egy jó riff így is jól szólt, de képtelen vagyok megbarátkozni ezzel a céltalan kalapálással. A One közben is volt lángcsóva, lézer ÉS tűzijáték is, meg a vetítés a gyalogló katonákkal, és ugyan a daltól még a legrosszabb hangminőségben is libabőrös leszek, de itt, ebben a formában és körítéssel egyenesen földöntúli élménnyé vált.

metallica_k2019_06

A szemkápráztató háttérrel megtámogatott No Leaf Clover után érkezett a kedveskedés a helyieknek: körülöttem az osztrákok boldog eufóriával énekelték Wolfgang Ambros Schifoan című dalát, ami egy rettenetesen rossz szám a '70-es évekből, és a síelők himnusza lett annak idején. Persze ismét ezer pont, hogy a zenekar megint előásott valami ilyesmit, még ha a nem osztrák szekciónak ez most nem is mondott semmit. Ekkor kapott helyett a műsorban Kirk és Rob szólója, az Orionnál háttérvetített Cliff Burton különösen torokszorító volt.

A ráadás előtti For Whom The Bell Tolls, Creeping Death, Seek And Destroy trió maga jelentette a mámort számomra, ekkor a zenekar átköltözött a kifutó elejére, ahonnan tényleg centikről lehetett nézni őket. A ráadásblokkban előadott Spit Out The Bone nekem kicsit kapkodósnak tűnt, és valahogy ezt most nem éreztem „odaillőnek", tempóban, hangulatban érzésem szerint nagy volt a kontraszt a záró Nothing Else Mattershez és Enter Sandmanhez képest, de legyen ez a legnagyobb bajom. Aztán jött a végtelenített pengetődobálás, és ugyan James baloldalt kábé elsőként kidobott pengetője tíz centire esett le a lábamtól, más szerezte meg, meg a többi sokat is, ami körülöttem potyogott le Robert kezéből. Hát, így jártam.

metallica_k2019_07

A jó ég tudja, hogy ezután mit lehet még kitalálni látványban, majd a zenekar körüli okos emberek kitalálják. Arra viszont határozott NEM a válaszom, hogy a zene és a zene általi adok-kapok eufória elveszett-e a ledfal/tűz/lézer/tűzijáték párviadalban. A Metallica kiváló formában van, minden szempontból csúcsra járatják a gépezetet, és lehet azon morfondírozni, hogy még hány év van bennük, de igazából felesleges. Bízom benne, hogy még nagyon sok, legalábbis még jó párszor meg szeretném őket nézni. Végszóként meg annyit, hogy a Shock! egyik évek óta cirkuláló belső poénjára reflektálva, egy közeli felmenőm az élménybeszámolóm után csak annyit kérdezett: ez a Lars tudott valaha dobolni?!

metallica_k2019_08

Metallica fotógaléria

 

Hozzászólások 

 
#37 Gereblye Géza 2019-08-21 17:49
Idézet - rockart:
Idézet - shownomarcy:
James jelenlegi frizurája baromi előnytelen. Csak azt remélem, hogy az S&M-re készül, aztán leváljta. Ennél azért fiatalosabb volt eddig...

A cikk utolsó mondata miatt nem szimpi ez a nem tud dobolni téma nekem. Ok, mondjuk, hogy a jelenlegi játékuk szar, legyen jogos. De múlt időben kijelenteni és arra utalni, hogy soha semmit nem tett le az asztalra... abban icuripicuri tévedést érzek felfedezni (pedig van humorérzékem azért :) ) Pedig jó a cikk.


Szerintem is iszonyat öregíti Hetfield-et ez a mostani "nagymama haj", ami még csak nem is elég hosszú ahhoz, ha az a terv, hogy az S&M2-re kb.akkora hosszúságú legyen, mint az 1999-es. És ez a "kamionsofőr" bajusz sem túl előnyös, ha már a külsejét itt kritizáljuk! :-D


Már bocsánat, de ez nem nagymama-haj, hanem a déli rabszolgatartó ültetvényes-frizura.
Idézet
 
 
#36 rockart 2019-08-21 16:47
Idézet - shownomarcy:
James jelenlegi frizurája baromi előnytelen. Csak azt remélem, hogy az S&M-re készül, aztán leváljta. Ennél azért fiatalosabb volt eddig...

A cikk utolsó mondata miatt nem szimpi ez a nem tud dobolni téma nekem. Ok, mondjuk, hogy a jelenlegi játékuk szar, legyen jogos. De múlt időben kijelenteni és arra utalni, hogy soha semmit nem tett le az asztalra... abban icuripicuri tévedést érzek felfedezni (pedig van humorérzékem azért :) ) Pedig jó a cikk.


Szerintem is iszonyat öregíti Hetfield-et ez a mostani "nagymama haj", ami még csak nem is elég hosszú ahhoz, ha az a terv, hogy az S&M2-re kb.akkora hosszúságú legyen, mint az 1999-es. És ez a "kamionsofőr" bajusz sem túl előnyös, ha már a külsejét itt kritizáljuk! :-D
Idézet
 
 
#35 Szőlő 2019-08-21 15:17
Hetfieldnek mindig is roppant előnytelen volt ez a bajusz.
Idézet
 
 
#34 Valentin Szilvia 2019-08-21 14:08
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - Sinka Péter:
Sokakat fel lehetne még sorolni, de Dickinson adja magát a legjobban, akinek pláne kifejezetten jót tesz, hogy nekiállt visszanöveszten i.

Ez nézőpont kérdése, szerintem tragikusan néz ki jelenleg éppen emiatt. De ez egyébként összességében mellékes.


Így van, rettenetes ez a homeles vénember kinézet Dickinsonnál. Hetlfieldnél még ez a féhosszú nem vészes, főleg mivel kunkorodik a nyakánál és az CUKI! :D
Idézet
 
 
#33 Draveczki-Ury Ádám 2019-08-21 14:01
Idézet - janomano:
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - ddrum77:
Idézet - nikfisz:
Ez a James bácsi hogy megöregedett ripsz/ropsz. Jó,nem mai gyerek,de akkor is furi.


ez nekem is feltűnt, hatalmas táskák a szeme alatt...

Amik már fiatal korában is megvoltak :D Most komolyan, 56 éves a faszi, hogy nézzen ki? Nincs vele semmi gond. A hosszú haj egy bizonyos kor fölött öregít, neki sem áll jól, mint ahogy gyakorlatilag szinte senkinek ennyi idősen.


Ez nem igy van, Mick Box, Alice Cooper, Rob Trujillo, Scott Ian, a lanyokat nem sorolom.

Scott Ian? Mint hosszúhajú?
Idézet
 
 
#32 Draveczki-Ury Ádám 2019-08-21 13:58
Idézet - Sinka Péter:
Sokakat fel lehetne még sorolni, de Dickinson adja magát a legjobban, akinek pláne kifejezetten jót tesz, hogy nekiállt visszanöveszten i.

Ez nézőpont kérdése, szerintem tragikusan néz ki jelenleg éppen emiatt. De ez egyébként összességében mellékes.
Idézet
 
 
#31 Sinka Péter 2019-08-21 13:34
Idézet - kamikaze:
Idézet - janomano:
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
A hosszú haj egy bizonyos kor fölött öregít, neki sem áll jól, mint ahogy gyakorlatilag szinte senkinek ennyi idősen.


Ez nem igy van, Mick Box, Alice Cooper, Rob Trujillo, Scott Ian, a lanyokat nem sorolom.

Coverdale, Ozzy?


Sokakat fel lehetne még sorolni, de Dickinson adja magát a legjobban, akinek pláne kifejezetten jót tesz, hogy nekiállt visszanöveszten i.
Idézet
 
 
#30 kamikaze 2019-08-21 13:12
Idézet - janomano:
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - ddrum77:
Idézet - nikfisz:
Ez a James bácsi hogy megöregedett ripsz/ropsz. Jó,nem mai gyerek,de akkor is furi.


ez nekem is feltűnt, hatalmas táskák a szeme alatt...

Amik már fiatal korában is megvoltak :D Most komolyan, 56 éves a faszi, hogy nézzen ki? Nincs vele semmi gond. A hosszú haj egy bizonyos kor fölött öregít, neki sem áll jól, mint ahogy gyakorlatilag szinte senkinek ennyi idősen.


Ez nem igy van, Mick Box, Alice Cooper, Rob Trujillo, Scott Ian, a lanyokat nem sorolom.

Coverdale, Ozzy?
Idézet
 
 
#29 janomano 2019-08-21 12:44
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - ddrum77:
Idézet - nikfisz:
Ez a James bácsi hogy megöregedett ripsz/ropsz. Jó,nem mai gyerek,de akkor is furi.


ez nekem is feltűnt, hatalmas táskák a szeme alatt...

Amik már fiatal korában is megvoltak :D Most komolyan, 56 éves a faszi, hogy nézzen ki? Nincs vele semmi gond. A hosszú haj egy bizonyos kor fölött öregít, neki sem áll jól, mint ahogy gyakorlatilag szinte senkinek ennyi idősen.


Ez nem igy van, Mick Box, Alice Cooper, Rob Trujillo, Scott Ian, a lanyokat nem sorolom.
Idézet
 
 
#28 shownomarcy 2019-08-21 12:20
James jelenlegi frizurája baromi előnytelen. Csak azt remélem, hogy az S&M-re készül, aztán leváljta. Ennél azért fiatalosabb volt eddig...

A cikk utolsó mondata miatt nem szimpi ez a nem tud dobolni téma nekem. Ok, mondjuk, hogy a jelenlegi játékuk szar, legyen jogos. De múlt időben kijelenteni és arra utalni, hogy soha semmit nem tett le az asztalra... abban icuripicuri tévedést érzek felfedezni (pedig van humorérzékem azért :) ) Pedig jó a cikk.
Idézet
 
 
#27 shownomarcy 2019-08-21 12:01
Idézet - Goodbye:
Lars utána tarthatna marketingelőadá sokat fiatal zenészeknek, mert egyértelműen az ő üzleti érzéke különbözteti meg őket a többi hasonló zenekartól.

Is. De szerintem Lars inkább a motor. Ok, ők a főnökök, de brutálisan nagy szerencséjük volt, hogy már az elején(!) egy nagyon profi managementhez kerültek. Az első pár évben ehhez kellett Lars, onnantól kezdve ez már a szakemberek érdeme és nem az övé (szerintem). És ebben (is) különböznek sok más szerencsétlenül járt csapattól. Például annak is a Q Prime-hoz van köze, hogy minden anyagukat ők birtokolnak és saját kiadót alapíthattak. Ahhoz 4 zenész baromi kevés (akármennyi pénze van), hogy ok, legyen a miénk a saját zenénk. Még csak a kérdés sem bennük merült fel, nem ők az egyetlenek, akiknek elintézték...
Idézet
 
 
#26 Sinka Péter 2019-08-21 11:56
A cikkben leírtak a prágai koncertre is stimmelnek, csak ott a pusztába kirakott színpad pont nyugati irányban volt, így a vetítés kb. az Unforgiven-re vált élvezhetővé. Utóbbi és a The Memory Remains igen jól esett azok után, hogy tavaly Pesten kimaradtak, de a Day That Never Comes is. A hangzás viszont az első számtól kezdve jó volt, ilyennel is ritkán találkoztam koncerten.

(A rengeteg Metallica pólós ember pedig Prága utcáin és hazafelé a vonaton ugyanazt idézte fel, mint két éve a Guns, és ugyanolyan nagy számban voltak a magyarok is a koncerten... csak jó lett volna, ha elkészül eddigre a Puskás Ferenc Népstadionok, de oda se neki, a cseh fővárosba mindig jó elmenni.)

És hogy Lars tud-e dobolni? Hozzám képest például nagyon jól :-) de mivel őt is elég gyakran vette a kamera, így jól látszott, hogy sok számban lazsál... kiderült viszont, hogy ez egy ügyes taktika, mert a végén sokkal jobban bele tud adni mindent.
Idézet
 
 
#25 Szabó Gábor 2019-08-21 06:27
kfero! Hidd el én is leírhatom (paramétereim hasonlók, ami a fanatizmust illeti) te valami egész más koncerten voltál, vagy rossz napod volt, de ne haragudj ezt félrenézted.
Idézet
 
 
#24 zoli 2019-08-20 18:58
Ott voltam, Bécsben a kiemelt tényleg kiemelt volt, nem úgy mint Prágában.:) Ott tömegnyomor volt. De mindkét koncert odab.ott. :) Összesen 9 pengetőt zsákoltam...
Idézet
 
 
#23 Gazdag Illés 2019-08-20 14:04
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - ddrum77:
Idézet - nikfisz:
Ez a James bácsi hogy megöregedett ripsz/ropsz. Jó,nem mai gyerek,de akkor is furi.


ez nekem is feltűnt, hatalmas táskák a szeme alatt...

Amik már fiatal korában is megvoltak :D Most komolyan, 56 éves a faszi, hogy nézzen ki? Nincs vele semmi gond. A hosszú haj egy bizonyos kor fölött öregít, neki sem áll jól, mint ahogy gyakorlatilag szinte senkinek ennyi idősen.

Azért Tom Arayát vagy Steve Harrist nehezen tudom elképzelni rövid hajjal :D. Szerintem Hetfileldnek jól áll ez az oldman style.
Idézet
 
 
#22 Csabi 2019-08-20 12:57
Már a Hardwired-on is lassítottak a tempón.( Dream No More, Halo on Fire, Murder One stb.) Nagyon jól áll nekik ez a stílus is.
Idézet
 
 
#21 Valentin Szilvia 2019-08-20 09:58
Idézet - Hotrod:
Idézet - Valentin Szilvia:
Idézet - Goodbye:
A Foo Fighters koncertről amúgy lesz beszámoló?


A streamet néztem, úgy jó volt. :D


Sziget még érthető, de VOLT-on hogyhogy nem voltatok? Ott azért volt pár elég erős név és zúzott is rendesen.


Abban az időszakban nagyon sűrű volt a pesti koncertprogram is/ volt egyéb program, hogy ez most kiesett mindenkinél. Én a Slipknotot nagyon sajnáltam, de egyrészt aznapra lett egy Dead Can Dance jegyem, másrészt az, hogy levezetek Sopronba, megnézem a Slipknotot, ami jó későn kezdett, utána hajnalban hazaérek, este meg Toto, na ahhoz már öreg vagyok. :) És úgy gondoltam, a Slipknotot előbb fogom látni, mint a Totót és be is jött szerencsére.
Idézet
 
 
#20 Hotrod 2019-08-20 09:38
Idézet - Valentin Szilvia:
Idézet - Goodbye:
A Foo Fighters koncertről amúgy lesz beszámoló?


A streamet néztem, úgy jó volt. :D


Sziget még érthető, de VOLT-on hogyhogy nem voltatok? Ott azért volt pár elég erős név és zúzott is rendesen.
Idézet
 
 
#19 Valentin Szilvia 2019-08-20 09:20
Idézet - Goodbye:
A Foo Fighters koncertről amúgy lesz beszámoló?


A streamet néztem, úgy jó volt. :D
Idézet
 
 
#18 Goodbye 2019-08-20 00:25
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - Goodbye:
A Foo Fighters koncertről amúgy lesz beszámoló?

Nem, teljesen kihagytuk a Szigetet idén.


Szép lenne emiatt méltatlankodni, de sajnos teljesen megértem. Minden évben egyre gyengébb a felhozatal. Idén már pár kivételtől eltekintve kezdő előadók playbackes haknijai voltak a fő szenzációk. Senki sem várja tőlük, hogy Alice Coopert, Metallicát vagy Quiet riotot hívjanak a fesztiválra, de egy Green Day, Ghost vagy akár Steel Panther igazán beleférne, mert ezeket a direkt emiatt érkezők mellett azok is tudnák élvezni, akik még sosem hallottak róluk, csak buliznának egyet. Így viszont már csak egy Sound 2, ami szinte kizárólag középiskolásoka t szolgál ki, na meg a szivárványos zászló miatt utasításra háborgó "újságírókat".
Idézet
 
 
#17 kfero 2019-08-20 00:10
13 éves korom óta hallgatom a metallicát...ma 50 vagyok.. ez volt a 12. koncertwm tőlük...sajnos nem értek egyet a cikk írójával...hatalmas stadion, gyakorlatilag teltházza...hatalmas, lenyűgöző látvány volt...de nem a show elemekek, hanem a körstadion többtízezres embertömege...az elúadás pocsék volt...életem legrosszabb metallica koncertje volt hangzásban..a htfield gitárja gyakorlatilag nem szólt...a bass és a lars dubla lábdobja mindent elnyomott...szerintem kicsit fáradtan , unottan nyomták le ezt a showt.. lars már tényleg nincs ott mint akár csak 10 évvel ezelőtt... és szerintem igencsak elvesztek ezen a hatalmas színpadon...a setlist pocsék volt...mint egy nyugdíjas oknak szóló koncert lett volna...dinamika sehol...higgyétek el én ezt leírhatom...nálam nagyobb metallica fan nem sok van az országban...öregszenek, fáradnak...ez a haknizás mar őket is elfárasztja néha..bécsben ez a fáradtság nagyon kijött rajtuk...de imádom őket, ők az én mindennapi motorjaim, ami napról napra ad erőt, energiát számomra...de ez közepes alá volt pénteken bécsbe.. de az imádatom örök feléjük... még sokszor játszanak sok éven át azt kívánom...mindegy milyen formában...
Idézet
 
 
#16 Draveczki-Ury Ádám 2019-08-19 21:52
Idézet - Goodbye:
A Foo Fighters koncertről amúgy lesz beszámoló?

Nem, teljesen kihagytuk a Szigetet idén.
Idézet
 
 
#15 Goodbye 2019-08-19 21:36
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - ddrum77:
Idézet - nikfisz:
Ez a James bácsi hogy megöregedett ripsz/ropsz. Jó,nem mai gyerek,de akkor is furi.


ez nekem is feltűnt, hatalmas táskák a szeme alatt...

Amik már fiatal korában is megvoltak :D Most komolyan, 56 éves a faszi, hogy nézzen ki? Nincs vele semmi gond. A hosszú haj egy bizonyos kor fölött öregít, neki sem áll jól, mint ahogy gyakorlatilag szinte senkinek ennyi idősen.


Reméljük hogy tényleg így van. Bár Dave Grohl alig fiatalabb nála, hosszú haja van, és mégis elképesztő a különbség. A tavalyi koncerten készült képekről simán elhinnê az ember hogy 45 éves korában készültek. Most meg inkább 65-nek néz ki.
A Foo Fighters koncertről amúgy lesz beszámoló?
Idézet
 
 
#14 Draveczki-Ury Ádám 2019-08-19 21:20
Idézet - ddrum77:
Idézet - nikfisz:
Ez a James bácsi hogy megöregedett ripsz/ropsz. Jó,nem mai gyerek,de akkor is furi.


ez nekem is feltűnt, hatalmas táskák a szeme alatt...

Amik már fiatal korában is megvoltak :D Most komolyan, 56 éves a faszi, hogy nézzen ki? Nincs vele semmi gond. A hosszú haj egy bizonyos kor fölött öregít, neki sem áll jól, mint ahogy gyakorlatilag szinte senkinek ennyi idősen.
Idézet
 
 
#13 ddrum77 2019-08-19 20:26
Idézet - nikfisz:
Ez a James bácsi hogy megöregedett ripsz/ropsz. Jó,nem mai gyerek,de akkor is furi.


ez nekem is feltűnt, hatalmas táskák a szeme alatt...
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Kereső

Hozzászólások

Galériák

 

Mercenary - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 14.

 

Destruction - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

Sodom - Budapest, Diesel Klub, 2011. február 13.

 

Stratovarius - Budapest, Petőfi Csarnok, 2010. november 28.

 

Whitesnake Tribute Band - Budapest, Petőfi Csarnok, 2010. május 4.

 

Wendigo - Budapest, Kultiplex, 2006. október 14.