Shock!

április 24.
szerda
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Steven Adler: „Megfordult a fejemben, hogy lelököm Frank Ferrert a lépcsőn”

0711stevenaxlAz utóbbi napokban elkezdett interjúkat adni Steven Adler, a Guns N’ Roses eredeti dobosa. Nagyon úgy fest, hogy amennyiben Steven tartja magát a szavához, sajnos Európában aligha láthatjuk majd társaival a nyáron – és pár mondata után lehet, hogy annyira hívni sem fogják már…

Steven Adler a jelek szerint nem nagyon akar már részt venni további Guns N’ Roses-koncerteken, mással legalábbis nem igazán tudjuk magyarázni az utóbbi napokban tett nyilatkozatait. Miután a dobos nemrég már kifejtette, hogy a Not In This Lifetime turné előtt voltaképpen teljesen másról volt szó, mint ami aztán kisült a dologból, most Eddie Trunknak adott interjújában tett olyan megjegyzéseket, amelyek garantáltan nem ülnek majd túl jól a Guns csúcsvezetésénél.

Steven legutóbb azt állította: eredetileg a teljes turnén ott lett volna a csapattal. Most ezt éppen nem mondta, azonban elárulta: Slash és Duff először 2016. január 2-án, vagyis a zenekar Coachella fesztiválos fellépéseinek bejelentése előtt néhány nappal hívta fel, és már arról is alá kellett írnia egy titoktartási nyilatkozatot, hogy egyáltalán beszéltek egymással. Ezt követően, márciusban két próbán vett részt kizárólag velük, ám a másodikon meghúzta a hátát, ami kivonta a forgalomból tíz napra – Steven szerint itt úszott el a lehetőség, hogy fix emberként is ott legyen a turnén. „Július 3-án vagy 4-én felhívtak, hogy nem akarok-e átmenni Cincinnattibe és Nashville-be. Mondtam, dehogynem, mikor? Holnap – felelték. Felültem egy gépre, zenéltem velük, és tök jó volt, de nem ugyanaz. Azt hittem, ugyanaz lesz, mint huszonöt éve, de így, hogy Izzy nem volt ott, és csak egy-két dalban szerepelhettem, fájdalmas és szívszorító élménynek is bizonyult. Felkértek Japánra vagy Ausztráliára vagy Thaiföldre is, de azt mondtam, nem fogok egy-két dal kedvéért huszonötezer mérföldet repülni. Az egyszerűen sok.”

Adlert állítása szerint jól megfizették a vendégeskedésekért. „Kaptam pár dolcsit, igen, ezen a téren nagyon rendesek voltak. De akkor is szívszorító állni a színpad szélén, és lesni, ahogy valaki más játssza a dalokat.” A beszélgetés egy későbbi pontján kijelentette: természetesen képes lenne lejátszani egy teljes bulit is a Gunsszal. „Egy nap meg is fordult a fejemben, hogy lelököm Frank Ferrert a lépcsőn, de nem tehetem, túl jó srác ehhez”, fogalmazott Steven, aki Slasht és Duffot leszámítva egyébként nem is nagyon beszélt senkivel a zenekarból. „Axllel szó szerint kábé tíz másodpercem volt. Cincinnattiben lejattoltunk, és kaptam egy kisebb mosolyt, amivel akkor teljesen elégedett is voltam. Aztán Los Angelesben kicsit megölelhettem, megráztam a kezét, elmondtam neki, mennyire szeretem, és megköszöntem a lehetőséget. Ő meg utána ment tovább, meg én is az életemmel, amit azóta is nagyon élvezek. Axl ilyen. Lejátssza a koncertet, és annyi szenvedélyt, érzelmet visz a dalokba, hogy nagyjából egy órába telik neki utána, mire ellazul és leszáll a földre. Fantasztikus a színpadon. Slash és Duff szintén. A közös beállásainkon a stábtagok azt mondták: többször kellene mennem, mert csak akkor mosolyognak vagy érzik jól magukat, ha én is ott vagyok. Mondtam, hogy szeretnék én többször menni, de hát ez van.”

Steven szerint Izzy Stradlin kizárólag azért nem vesz részt a turnén, mert az eredeti ötössel akarna játszani, ő maga pedig a továbbiakban szintén ezt a megoldást favorizálná, és nem szeretne mindössze egy-két szám erejéig beugrani a csapatba. Arról is van véleménye ugyanakkor, miért éppen ez lett a mostani felállás, benne Richard Fortusszal és Melissa Reese-zel. „Ó, haver, azért passzolnak ennyire a zenekarba, mert olyanok, mint a kibaszott kísértetek. Mert Axl senkit sem akar látni. Bemegyek a stúdióba, köszönök nekik, és mire visszafordulnék, már ott sincsenek. Mire pedig befejezem a játékot, hirtelen már megint ott állnak. Én meg: de hát hová tűntetek? Nagyon kedves, csendes emberek. Pont olyanok, amit Axl szeret: kedvesek és csendesek.”

 

Hozzászólások 

 
+2 #21 Montsegur 2017-02-26 15:14
Idézet - Crocodile Shoe:
Idézet - Montsegur:
Idézet - Bólogató Kutya:
Adlernek csak meg kellene csinálnia a Back from the dead folytatását azonos színvonalon, az többet érne mindenféle szájtépésnél. Azzal együtt, hogy a megbízhatatlans ága ellenére én bírom ezt a RNR-rohadékot :) nem bonyolítja agyon, nem gondolja túl, szarik rá magasról, milyen következményei lesznek a későbbi jelenlétét illetően a bandában. Vagy az egész csak jól kitalált marketing koncepció, amiben neki ez a szerep jutott :)
Kövezzetek meg, de nekem ez a reunion új zene nélkül egy forintot nem ér. 25 éve napi szinten nyomattam a Guns-t, ők voltak az istenek, de a bomlás utáni dolgaikat is szerettem: Snakepit, VR, Slash szólóanyagok, az Adler lemez, Walking Papers, az utolsó Axl-féle Guns lemez is tetszett.
Ezek mind őszintébbek, mint a most futó turné ('Nem ebben az életben' / '3m USD alatt sehova', bár lehet, hogy csak 2, pl. hazai dátum ezért nincs. Nem mintha mentem volna.)


Teljesen egyetértek veled. Tegyenek le új lemezt az asztalra...

Nevetséges, amikor ötvenéves milliomosok az Out Ta Get Me-t meg a One In A Million-t játsszák, miközben rendőri felvezetést kérnek a koncertre jutáshoz...

Azt cafoltak utanna. Uj lemezt? H mki azt mondja h regen jobb volt? Mi a pikulanak?


A rendőrség nyilatkozta, hogy felvezetést kértek. Cáfolni meg bármit lehet...

Hogy minek az új lemez? Azért, mert addig ők csak a világ legjobb GNR tribute zenekara, semmi több...
Idézet
 
 
-3 #20 Crocodile Shoe 2017-02-25 18:47
Idézet - Montsegur:
Idézet - Bólogató Kutya:
Adlernek csak meg kellene csinálnia a Back from the dead folytatását azonos színvonalon, az többet érne mindenféle szájtépésnél. Azzal együtt, hogy a megbízhatatlans ága ellenére én bírom ezt a RNR-rohadékot :) nem bonyolítja agyon, nem gondolja túl, szarik rá magasról, milyen következményei lesznek a későbbi jelenlétét illetően a bandában. Vagy az egész csak jól kitalált marketing koncepció, amiben neki ez a szerep jutott :)
Kövezzetek meg, de nekem ez a reunion új zene nélkül egy forintot nem ér. 25 éve napi szinten nyomattam a Guns-t, ők voltak az istenek, de a bomlás utáni dolgaikat is szerettem: Snakepit, VR, Slash szólóanyagok, az Adler lemez, Walking Papers, az utolsó Axl-féle Guns lemez is tetszett.
Ezek mind őszintébbek, mint a most futó turné ('Nem ebben az életben' / '3m USD alatt sehova', bár lehet, hogy csak 2, pl. hazai dátum ezért nincs. Nem mintha mentem volna.)


Teljesen egyetértek veled. Tegyenek le új lemezt az asztalra...

Nevetséges, amikor ötvenéves milliomosok az Out Ta Get Me-t meg a One In A Million-t játsszák, miközben rendőri felvezetést kérnek a koncertre jutáshoz...

Azt cafoltak utanna. Uj lemezt? H mki azt mondja h regen jobb volt? Mi a pikulanak?
Idézet
 
 
+2 #19 Montsegur 2017-02-25 13:44
Idézet - Bólogató Kutya:
Adlernek csak meg kellene csinálnia a Back from the dead folytatását azonos színvonalon, az többet érne mindenféle szájtépésnél. Azzal együtt, hogy a megbízhatatlans ága ellenére én bírom ezt a RNR-rohadékot :) nem bonyolítja agyon, nem gondolja túl, szarik rá magasról, milyen következményei lesznek a későbbi jelenlétét illetően a bandában. Vagy az egész csak jól kitalált marketing koncepció, amiben neki ez a szerep jutott :)
Kövezzetek meg, de nekem ez a reunion új zene nélkül egy forintot nem ér. 25 éve napi szinten nyomattam a Guns-t, ők voltak az istenek, de a bomlás utáni dolgaikat is szerettem: Snakepit, VR, Slash szólóanyagok, az Adler lemez, Walking Papers, az utolsó Axl-féle Guns lemez is tetszett.
Ezek mind őszintébbek, mint a most futó turné ('Nem ebben az életben' / '3m USD alatt sehova', bár lehet, hogy csak 2, pl. hazai dátum ezért nincs. Nem mintha mentem volna.)


Teljesen egyetértek veled. Tegyenek le új lemezt az asztalra...

Nevetséges, amikor ötvenéves milliomosok az Out Ta Get Me-t meg a One In A Million-t játsszák, miközben rendőri felvezetést kérnek a koncertre jutáshoz...
Idézet
 
 
+7 #18 Bólogató Kutya 2017-02-25 04:25
Adlernek csak meg kellene csinálnia a Back from the dead folytatását azonos színvonalon, az többet érne mindenféle szájtépésnél. Azzal együtt, hogy a megbízhatatlans ága ellenére én bírom ezt a RNR-rohadékot :) nem bonyolítja agyon, nem gondolja túl, szarik rá magasról, milyen következményei lesznek a későbbi jelenlétét illetően a bandában. Vagy az egész csak jól kitalált marketing koncepció, amiben neki ez a szerep jutott :)
Kövezzetek meg, de nekem ez a reunion új zene nélkül egy forintot nem ér. 25 éve napi szinten nyomattam a Guns-t, ők voltak az istenek, de a bomlás utáni dolgaikat is szerettem: Snakepit, VR, Slash szólóanyagok, az Adler lemez, Walking Papers, az utolsó Axl-féle Guns lemez is tetszett.
Ezek mind őszintébbek, mint a most futó turné ('Nem ebben az életben' / '3m USD alatt sehova', bár lehet, hogy csak 2, pl. hazai dátum ezért nincs. Nem mintha mentem volna.)
Idézet
 
 
+8 #17 Csabi 2017-02-24 23:30
Slash biztonsági játék? Ez egy vicc. Ez a turné az, de ő rengeteg mindent csinált 91 után is, Axl-ről ez nem mondható el...Ott volt a Velvet Revolver is, teljesen más volt mint a Guns, nem másolta le a régi zenekarát, vagy ott van példának a 2010-es szólóalbuma is.
Idézet
 
 
+9 #16 queensryche999 2017-02-24 22:54
Nem tudom nem kedvelni ezt az embert. Gyakran tesz meggondolatlan kijelentéseket, de alapvetően jólelkű gyerek - egy nagyra nőtt gyerek. Jóindulatú, ártalmatlan srác, aki az egyik legjobb húzású rockdobos. Elkövette a maga hibáit, meglett a böjtje (kirúgták a zenekarából, később stroke-ot kapott) és lássuk be, sokan a mai napig megbízhatatlan drogosként tekintenek rá. Végignéztem az összes videóval is rendelkező interjút vele az utóbbi évekből és számomra világosan látszik, hogy egy ideje jól van, simán vihetné (vihette volna) az Appetite-dalokat. Ha nem is a teljes turnén, de mondjuk az USA-ban.
Idézet
 
 
#15 bjorn 2017-02-24 21:07
Idézet - George:
Én kölyökként azért szerettem őket,mert veszélyesek voltak...drogokkal,itall al,késésekkel...és az eredeti ötöst..ok,Sorum még belefért..talán..de a többi jó bérzenész...biztonsági játék van,biznisz,nin cs személyi probléma,se Adler,se Izzy..Halálra kereshetik magukat,de ez akkor is "Axl,Duff,Slash játszik Guns számokat",nem A GUNS N' ROSES!
Örülök hogy élnek és játszanak+milli ókat tesznek boldoggá,de az utolsó érdekes és "veszèlyes" ebben a csapatban Adler..Nosztalgia,de el kell ismernek,hogy profin.


Biztonsági játék? Axl szerintem abszolút nem játszott biztonsági játékot a Chinese Democracy-val meg a név továbbvitelével . Nem akart 87-es önmaga lenne, vagyis inkább eladni hogy ő még mindig 87-es önmaga mint pl Slash tette, de ő valszeg tényleg nem változott annyit. Épp az a biztonsági játék amit Steve meg Slash csinált szerintem, ez a "bezzeg minden jobb volt régen" hozzállás.
Amit Steve most nyilatkozott pedig szerintem undorító, örülök hogy nincs benne ebben a reunionban. A reunion maga viszont nem vált ki eufórikus érzéseket belőlem. Mert az viszont biztonsági játék.
Idézet
 
 
-4 #14 szókimondó ernő 2017-02-24 17:17
NYALJÁK FÉNYESRE A VALAGAM!
Idézet
 
 
+4 #13 Kondi István 2017-02-24 16:42
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - Kondi István:
Nem tudom Axl mit lát Ferrer-ben de némelyik számot gyalázatosan szarul játsza, arról nem is beszélve hogy fazonra meg végképp kilóg a csapatból. De mindegy! Bécs! Bécs! Bécs!

Szerintem - bár nyilván nem látunk bele - nem is annyira Ferrerről szól ez az egész, hanem inkább arról, hogy Steven és Matt ne legyen. Őket ugyanis Axl hangsúlyosan nem szerette már régen, a zenekari tagságuk idején sem egy idő után, érdemes Slash könyvét elolvasni a vonatkozó részletekért. Én az annyira nem dokumentált, de állítólag megtörtént Erin Everly-féle eset után, ami végül sokak szerint konkrétan Steven kirúgását eredményezte, már azon is csodálkozom, hogy egyáltalán pár dal erejéig lehetőséget kapott egy olyan elefántmemóriáj ú és haragtartó embertől, mint Axl.


Igen, megvan a Mester könyve, olvastam többször is, az lejött hogy Stevent már akkor se bírta, Mattett viszont azt hittem, jobban bírja. Meg félreértés ne essék, nem fikázom Mattett ( az Illusion lemezeken, a két VR lemezen, ill. a Cult Beyond good And evil lemezén pl imádom a játékát), csak arra próbáltam rávilágítani hogy Stevennél jobban senki sem tolja az Appetite-os dalokat!!
Idézet
 
 
+4 #12 Laslo 2017-02-24 16:06
Idézet - Tama1975:
. De a 25 évvel ezelőtti dicsőségből nem lehet megélni és szerencsére Axl-ék sem nosztalgiabanda ként élesztették újra a bandát.

ROFL :D
Ja, a "new-GNR" időszak alatt a régi számokon volt, a hangsúly, olyan kuriózumokat is elővettek, mint a Think About You, most sincs se új lemez, se új számok. Az új zenekarok nem tudnak ekkora őrületet gerjeszteni, ezért is megy ilyen jól a régi nagyoknak, és ha nem látták volna maguk előtt ezt a példát szintet tuti, hogy nem történik meg ez az Axl-Slash-Duff összeborulás. Jelenleg még nosztalgiabanda ez, még ha nem is a legklasszikusab b fajtából.
Idézet
 
 
-2 #11 bélféregtámadás 2017-02-24 15:52
Idézet - Assassin:
Guns $ Roses, avagy van az a pénz, amiért Slash és Duff lefekszik ennek a dagadt csimpánznak, meg a session bandájának. :) Adler olyan, amilyen, de legalább valódi seggfej, nem műanyag álszent seggfej.

Igy van miota mondom hogy ingyér lene erkölcsös játszaniuk hisz sok pénzük van miliomosok s a rocker meg "szegény"!Hát akkor mi a faszér nem vehetek mást aból a kibaszott sok pénzböl amit a jegyre költök menjenek a gecibe ezek a "bunkok" jogom van nekem is látni öket vagy talán nem?????!?!?!De igy nem láthaTOM Mert nincs della ezeknek meg csak az kel semmi más !!!Börtönbe lene a helye az ilyenek!
Idézet
 
 
+6 #10 Assassin 2017-02-24 15:36
Guns $ Roses, avagy van az a pénz, amiért Slash és Duff lefekszik ennek a dagadt csimpánznak, meg a session bandájának. :) Adler olyan, amilyen, de legalább valódi seggfej, nem műanyag álszent seggfej.
Idézet
 
 
+7 #9 kóborló 2017-02-24 14:21
Steven nagy s...fej,egy amolyan, ami a szívemen az a számon típusú arc,de senki nem tudja úgy dobolni az AFD dalait,mint ő.
Axl pedig sosem kedvelte a szókimondó embereket(lásd Matt).
Ferrer és Fortus nagyszerű (bér)zenészek,d e semmi több.
Engem ez a felállás sem hozott igazán tűzbe,de ne feledjük.hogy az AFD idén lesz 30 éves.Talán nyáron pár órára összeállhat az eredeti ötös.
Idézet
 
 
+5 #8 Draveczki-Ury Ádám 2017-02-24 13:00
Idézet - Kondi István:
Nem tudom Axl mit lát Ferrer-ben de némelyik számot gyalázatosan szarul játsza, arról nem is beszélve hogy fazonra meg végképp kilóg a csapatból. De mindegy! Bécs! Bécs! Bécs!

Szerintem - bár nyilván nem látunk bele - nem is annyira Ferrerről szól ez az egész, hanem inkább arról, hogy Steven és Matt ne legyen. Őket ugyanis Axl hangsúlyosan nem szerette már régen, a zenekari tagságuk idején sem egy idő után, érdemes Slash könyvét elolvasni a vonatkozó részletekért. Én az annyira nem dokumentált, de állítólag megtörtént Erin Everly-féle eset után, ami végül sokak szerint konkrétan Steven kirúgását eredményezte, már azon is csodálkozom, hogy egyáltalán pár dal erejéig lehetőséget kapott egy olyan elefántmemóriáj ú és haragtartó embertől, mint Axl.
Idézet
 
 
-2 #7 Gazdag Illés 2017-02-24 12:56
Idézet - Tama1975:
Na hát végre kiderült, hogy a Guns mindig is Steven-ről szólt, ha ő nincs, akkor már senki sem mosolyog. Meg hogy már nem olyan mint 25 éve. Mégis mit várt volna? Ők sem annyi idősek már, mint akkor voltak. Értem én, hogy akkor ő is része volt a csodának, de őt már akkor is sokkal korábban kivágták, mint hogy Izzy, Slash meg Duff lelépett volna. Tisztára ugyanaz a feeling, mint amikor NIck Menza nyilatkozgatott a Rust-os felállás összehozataláró l. A jó Steven-nek le kellene tenni egy jó kis ütős bandát, meg lemezet, meg turnékat az asztalra és akkor majd valószínüleg visszahívnák. De a 25 évvel ezelőtti dicsőségből nem lehet megélni és szerencsére Axl-ék sem nosztalgiabanda ként élesztették újra a bandát.


Pedig azóta a múltjából él mióta kirúgták.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hozzászólások

Galériák

 

Devin Townsend Project - Budapest, Barba Negra Music Club, 2015. március 12.

 

Slayer - Tokaj, Hegyalja Fesztivál, 2011. július 15.

 

Apocalyptica - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. február 23.

 

A Life Divided - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. február 23.

 

Die Hard - Budapest, Diesel Klub, 2011. február 13.

 

Amorphis - Budapest, Diesel Klub, 2010. november 21.