Shock!

április 20.
szombat
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Közös zenélést tervez Rob Halford és Lady Gaga

0701robgagaKönnyen előfordulhat, hogy előbb-utóbb közös felvételen hallhatjuk Rob Halfordot és Lady Gagát. A Judas Priest frontembere végre személyesen is találkozott az énekesnővel, akivel kölcsönösen rajonganak egymás munkásságáért, és egy esetleges közös munka ötlete is felmerült.

„Azóta vagyok Gaga nagy rajongója, hogy először felbukkant a színtéren", mondta Halford a HuffPost Canada Musicnak. „Mindent imádok, amit csak megtestesít. Mindenek előtt: a hangja egészen különleges, imádom. Képzett zenész, nagyszerűen zongorázik, és óriási dalszerző. És rengeteg ember számára amolyan reménysugár is a világon." Halford először idén júniusban találkozott személyesen Lady Gagával, az énekesnő San Diego-i koncertjén, és még arról is beszéltek, hogy esetleg közösen dolgoznának a jövőben. „Nem volt túl sok időnk beszélgetni. Ő is elfoglalt, én is elfoglalt vagyok, de megegyeztünk, hogy egyszer összejövünk, kicsit lógunk együtt, és talán csinálunk is közösen. Nem tudom, összejön-e, de imádom őt."

0701charliegagaHalford nemrég elárulta a Yahoo! Musicnak, hogy Lady Gaga majdnem felbukkant a Judas Priest legutóbbi turnéjának londoni állomásán is, mint speciális vendég. „Felhívott minket, és azt kérdezte: felülhetek-e Rob motorjának a hátára, amikor kijön vele, és elnyomhatjuk-e együtt a Hell Bent For Leathert? Úgy voltam vele, hogy istenem, könyörgöm, hadd jöjjön össze a dolog, de végül nem tudott eljönni, mert valami forgatáson volt a nebraskai Omahában, ami végül egy hétig tartott."

A közismerten fanatikus metalos Gaga a napokban egyébként az Anthrax dobosával, Charlie Benantével is együtt lógott chicagói koncertje után. A páros jól ismeri egymást, és szintén komoly tisztelői a másik munkásságának.

 

Hozzászólások 

 
+5 #31 asdasd 2014-07-03 18:32
Egy újabb paranoiás összeesküvés-elméletről. És a Deathcrush miről szól?

Az utóbbi Mayhemekkel nincs bajom, érdekesnek és izgalmasnak tartom, de a black metal zenekarok 90 százaléka semmiféle értéket nem közvetít a számomra. Buta, primitív és destruktív a döntő többségük, pedig sokat hallgatok, de attól még ez a véleményem és egyáltalán nem gondolom, hogy a világ egy tapodtat is előre mozdulna attól, ha a black metal bekerülne a kulturális fősodorba. De ha te másképp gondolod, az is rendben van.
Idézet
 
 
-1 #30 Khold 2014-07-03 16:48
Csak annyit fűznék még hozzá, hogy Lady Gaga szerintetek honnan vette a nevét? A Queen neve ismerősen hangzik?

Innentől kezdve teljesen felesleges azon csámcsogni-piszmogni-böllenkedni-nyavalyogni, hogy ő most divatból hallgat Metal zenéket.
Idézet
 
 
#29 Nornagest 2014-07-03 16:27
Idézet - asdasd:
Idézet - Nornagest:
Idézet - asdasd:
Idézet - Nornagest:
Idézet - NOLA:
@ queensryche999 & Khold
Itt most abszolút nem az elfogadásrol van szó....
Arról van szó, hogy nem értem, mi ez a nagy felhajtás Lady Gaga metál fanatizmusa korul.
Annyira tolja magát, ezekkel a metálos fotókkal, hogy kezd már kicsit gyanús lenni.
Elismerem én, hogy tehetséges a csaj, meg minden, de gondolom Ti is tudjátok, hogy egy ilyen produkciónál minden meg van tervezve, ki van találva elore,... szóval szerintem még ezek a fotók is valamilyen okból készultek...
Én csak azt mondom, hogy szerintem hulyítés az egész.
A rock zenészek meg vevok rá, mivel nekik is jól jon egy kis plusz reklám....


Ott a pont. Az ilyen popszaroknál az imázs minden apró részlete előre meg van tervezve, úgyhogy gyk. bármi amit a kamerák előtt tesz vagy mond, netán visel az mind a menedzsment előírása. Pl. a 90-es években volt egy csajbanda (a nevükre már nem emlékszem) ahol minden tagnak kitaláltak egy karaktert és aszerint kellett viselkednie. A "vagány" csajnak pl. hetente legalább egyszer csinálnia kellett valamilyen balhét, amiről írhattak az újságok. Úgyhogy ennyit erről.


ezt úgy mondod, mintha például a black metal nem a végletekig kitolt imázson és szerepen alapulna. az egyik legteátrálisabb műfaj, ami csak létezik.


Ebben igazad van, csakhogy Gagát a népbutítás érdekében dobták piacra, a bm viszont sokszor kényes kérdéseket feszeget és elgondolkodtat, pl utolsó 2 MayheM album. Agyon is van hallgatva a tömegmédiában, kb. mintha nem is létezne.


Nyilvánvalóan nem vagyunk egy állásponton a black metal "elgondolkodtató " tartalmával kapcsolatban.


Akkor nézz utána miről szól a MayheM Great Work Of Ages száma.
Idézet
 
 
-1 #28 Dead again 2014-07-03 12:16
Idézet:
A cikkhez visszatérve, én kíváncsi lennék rá. A Behemothos "kollaboráció" is igazán fülbemászó lett :D

Ov Fire and Bad Romance

https://www.youtube.com/watch?v=TCU1mGcGn4o&src_vid=M-haYrpmPqk&feature=iv&annotation_id=annotation_716175


Akkor már ezt se hagyjuk ki! :D

http://www.youtube.com/watch?v=Q-ZlRl1_4Ws
Idézet
 
 
-1 #27 Sanctus 2014-07-03 10:09
A cikkhez visszatérve, én kíváncsi lennék rá. A Behemothos "kollaboráció" is igazán fülbemászó lett :D

Ov Fire and Bad Romance

https://www.youtube.com/watch?v=TCU1mGcGn4o&src_vid=M-haYrpmPqk&feature=iv&annotation_id=annotation_716175
Idézet
 
 
+7 #26 bogar 2014-07-03 08:51
Ez a beszélgetés már annyira magasröptű, hogy én is beszállok! :-))

Amikor Ákos első lemeze készült, akkor Maróthy Zoltán (aki azt hiszem, hogy akkor még az Ossián tagja volt) játszotta fel a gitárokat. Természetesen álnéven, mert kiátkozták volna ezért akkoriban. Ez előtt pár évvel Eddie Van Halen meg valami Michael Jackson-nak a dalában szólózott (azt a lemezt egyébként a Toto tagjai játszották fel). A nagy víz túloldalán már 30 éve sem volt gond, ha két eltérő műfajban mozgó zenész együtt dolgozott, bulizott, vagy közös képen szerepelt.

Szomorú, hogy 2014-ben kis hazánkban ebből egy komment cunami tud kerekedni! :-(
Idézet
 
 
+1 #25 messire 2014-07-03 08:50
Idézet - Nornagest:
Idézet - asdasd:
Idézet - Nornagest:
Idézet - NOLA:
@ queensryche999 & Khold
Itt most abszolút nem az elfogadásrol van szó....
Arról van szó, hogy nem értem, mi ez a nagy felhajtás Lady Gaga metál fanatizmusa korul.
Annyira tolja magát, ezekkel a metálos fotókkal, hogy kezd már kicsit gyanús lenni.
Elismerem én, hogy tehetséges a csaj, meg minden, de gondolom Ti is tudjátok, hogy egy ilyen produkciónál minden meg van tervezve, ki van találva elore,... szóval szerintem még ezek a fotók is valamilyen okból készultek...
Én csak azt mondom, hogy szerintem hulyítés az egész.
A rock zenészek meg vevok rá, mivel nekik is jól jon egy kis plusz reklám....


Ott a pont. Az ilyen popszaroknál az imázs minden apró részlete előre meg van tervezve, úgyhogy gyk. bármi amit a kamerák előtt tesz vagy mond, netán visel az mind a menedzsment előírása. Pl. a 90-es években volt egy csajbanda (a nevükre már nem emlékszem) ahol minden tagnak kitaláltak egy karaktert és aszerint kellett viselkednie. A "vagány" csajnak pl. hetente legalább egyszer csinálnia kellett valamilyen balhét, amiről írhattak az újságok. Úgyhogy ennyit erről.


ezt úgy mondod, mintha például a black metal nem a végletekig kitolt imázson és szerepen alapulna. az egyik legteátrálisabb műfaj, ami csak létezik.


Ebben igazad van, csakhogy Gagát a népbutítás érdekében dobták piacra, a bm viszont sokszor kényes kérdéseket feszeget és elgondolkodtat, pl utolsó 2 MayheM album. Agyon is van hallgatva a tömegmédiában, kb. mintha nem is létezne.


Pontosan milyen kényes kérdéseket feszeget az utolsó két Mayhem? Én csak pár rendkívül közhelyes implikatúrát fedeztem fel, plusz a chemtrailes dalt, de az is inkább kínos, mint kényes.
Idézet
 
 
+1 #24 asdasd 2014-07-03 00:55
Idézet - Nornagest:
Idézet - asdasd:
Idézet - Nornagest:
Idézet - NOLA:
@ queensryche999 & Khold
Itt most abszolút nem az elfogadásrol van szó....
Arról van szó, hogy nem értem, mi ez a nagy felhajtás Lady Gaga metál fanatizmusa korul.
Annyira tolja magát, ezekkel a metálos fotókkal, hogy kezd már kicsit gyanús lenni.
Elismerem én, hogy tehetséges a csaj, meg minden, de gondolom Ti is tudjátok, hogy egy ilyen produkciónál minden meg van tervezve, ki van találva elore,... szóval szerintem még ezek a fotók is valamilyen okból készultek...
Én csak azt mondom, hogy szerintem hulyítés az egész.
A rock zenészek meg vevok rá, mivel nekik is jól jon egy kis plusz reklám....


Ott a pont. Az ilyen popszaroknál az imázs minden apró részlete előre meg van tervezve, úgyhogy gyk. bármi amit a kamerák előtt tesz vagy mond, netán visel az mind a menedzsment előírása. Pl. a 90-es években volt egy csajbanda (a nevükre már nem emlékszem) ahol minden tagnak kitaláltak egy karaktert és aszerint kellett viselkednie. A "vagány" csajnak pl. hetente legalább egyszer csinálnia kellett valamilyen balhét, amiről írhattak az újságok. Úgyhogy ennyit erről.


ezt úgy mondod, mintha például a black metal nem a végletekig kitolt imázson és szerepen alapulna. az egyik legteátrálisabb műfaj, ami csak létezik.


Ebben igazad van, csakhogy Gagát a népbutítás érdekében dobták piacra, a bm viszont sokszor kényes kérdéseket feszeget és elgondolkodtat, pl utolsó 2 MayheM album. Agyon is van hallgatva a tömegmédiában, kb. mintha nem is létezne.


Nyilvánvalóan nem vagyunk egy állásponton a black metal "elgondolkodtató " tartalmával kapcsolatban.
Idézet
 
 
+5 #23 Khold 2014-07-02 22:04
Ha egy kicsit gondolkoznátok is:

Lady Gaga ennél híresebb már nem is lehetne, gyakorlatilag a (popszakmában) extrém image-ével, és persze nyilván a saját zenéjével is megalapozta az ismertségét, a hírnevét.

Szerintetek miért lenne szüksége arra, hogy kihasználja Halfordot, meg az Anthraxos srácokat?

Mellesleg a tizenéves-húszonéves kis picsák, meg a kis köcsögök azt se tudják, hogy mi fán terem Rob Halford...
Akkor hol itt a kérdés?

Ha Dave Gahan fotózkodna mondjuk James Hetfield-del, akkor meg azt ovákolnátok, hogy a Mode hasznot akar hajtani a Metallica-ból?

Nevetségesek vagytok -.-
Idézet
 
 
+1 #22 Sanctus 2014-07-02 20:38
"Arról van szó, hogy nem értem, mi ez a nagy felhajtás Lady Gaga metál fanatizmusa korul.
Annyira tolja magát, ezekkel a metálos fotókkal, hogy kezd már kicsit gyanús lenni."

Igazatok van, végülis semmi mással nem lehet úgy promózni egy új lemezt, mint metállal, arra vevők a mai tinilányok.

Én úgy látom, hogy

a) okos, mert az adottságait kihasználva olyan zenét csinál, amiből bőven megél
b) azt hallgat otthon vagy a turnébuszon, amit épp akar, olyan emberek nyilatkoznak róla pozitívan, akik tízezrek példaképei és magasról szarik arra, hogy ez egyeseknek gyanús.
Idézet
 
 
-1 #21 Nornagest 2014-07-02 18:20
Idézet - asdasd:
Idézet - Nornagest:
Idézet - NOLA:
@ queensryche999 & Khold
Itt most abszolút nem az elfogadásrol van szó....
Arról van szó, hogy nem értem, mi ez a nagy felhajtás Lady Gaga metál fanatizmusa korul.
Annyira tolja magát, ezekkel a metálos fotókkal, hogy kezd már kicsit gyanús lenni.
Elismerem én, hogy tehetséges a csaj, meg minden, de gondolom Ti is tudjátok, hogy egy ilyen produkciónál minden meg van tervezve, ki van találva elore,... szóval szerintem még ezek a fotók is valamilyen okból készultek...
Én csak azt mondom, hogy szerintem hulyítés az egész.
A rock zenészek meg vevok rá, mivel nekik is jól jon egy kis plusz reklám....


Ott a pont. Az ilyen popszaroknál az imázs minden apró részlete előre meg van tervezve, úgyhogy gyk. bármi amit a kamerák előtt tesz vagy mond, netán visel az mind a menedzsment előírása. Pl. a 90-es években volt egy csajbanda (a nevükre már nem emlékszem) ahol minden tagnak kitaláltak egy karaktert és aszerint kellett viselkednie. A "vagány" csajnak pl. hetente legalább egyszer csinálnia kellett valamilyen balhét, amiről írhattak az újságok. Úgyhogy ennyit erről.


ezt úgy mondod, mintha például a black metal nem a végletekig kitolt imázson és szerepen alapulna. az egyik legteátrálisabb műfaj, ami csak létezik.


Ebben igazad van, csakhogy Gagát a népbutítás érdekében dobták piacra, a bm viszont sokszor kényes kérdéseket feszeget és elgondolkodtat, pl utolsó 2 MayheM album. Agyon is van hallgatva a tömegmédiában, kb. mintha nem is létezne.
Idézet
 
 
+2 #20 asdasd 2014-07-02 18:00
Idézet - Nornagest:
Idézet - NOLA:
@ queensryche999 & Khold
Itt most abszolút nem az elfogadásrol van szó....
Arról van szó, hogy nem értem, mi ez a nagy felhajtás Lady Gaga metál fanatizmusa korul.
Annyira tolja magát, ezekkel a metálos fotókkal, hogy kezd már kicsit gyanús lenni.
Elismerem én, hogy tehetséges a csaj, meg minden, de gondolom Ti is tudjátok, hogy egy ilyen produkciónál minden meg van tervezve, ki van találva elore,... szóval szerintem még ezek a fotók is valamilyen okból készultek...
Én csak azt mondom, hogy szerintem hulyítés az egész.
A rock zenészek meg vevok rá, mivel nekik is jól jon egy kis plusz reklám....


Ott a pont. Az ilyen popszaroknál az imázs minden apró részlete előre meg van tervezve, úgyhogy gyk. bármi amit a kamerák előtt tesz vagy mond, netán visel az mind a menedzsment előírása. Pl. a 90-es években volt egy csajbanda (a nevükre már nem emlékszem) ahol minden tagnak kitaláltak egy karaktert és aszerint kellett viselkednie. A "vagány" csajnak pl. hetente legalább egyszer csinálnia kellett valamilyen balhét, amiről írhattak az újságok. Úgyhogy ennyit erről.


ezt úgy mondod, mintha például a black metal nem a végletekig kitolt imázson és szerepen alapulna. az egyik legteátrálisabb műfaj, ami csak létezik.
Idézet
 
 
#19 Nornagest 2014-07-02 17:45
Idézet - NOLA:
@ queensryche999 & Khold
Itt most abszolút nem az elfogadásrol van szó....
Arról van szó, hogy nem értem, mi ez a nagy felhajtás Lady Gaga metál fanatizmusa korul.
Annyira tolja magát, ezekkel a metálos fotókkal, hogy kezd már kicsit gyanús lenni.
Elismerem én, hogy tehetséges a csaj, meg minden, de gondolom Ti is tudjátok, hogy egy ilyen produkciónál minden meg van tervezve, ki van találva elore,... szóval szerintem még ezek a fotók is valamilyen okból készultek...
Én csak azt mondom, hogy szerintem hulyítés az egész.
A rock zenészek meg vevok rá, mivel nekik is jól jon egy kis plusz reklám....


Ott a pont. Az ilyen popszaroknál az imázs minden apró részlete előre meg van tervezve, úgyhogy gyk. bármi amit a kamerák előtt tesz vagy mond, netán visel az mind a menedzsment előírása. Pl. a 90-es években volt egy csajbanda (a nevükre már nem emlékszem) ahol minden tagnak kitaláltak egy karaktert és aszerint kellett viselkednie. A "vagány" csajnak pl. hetente legalább egyszer csinálnia kellett valamilyen balhét, amiről írhattak az újságok. Úgyhogy ennyit erről.
Idézet
 
 
+3 #18 Igor Igorovics 2014-07-02 13:58
Miért ne szerethetné a metal zenét amellett, hogy más stílusban nyomul? Én is rengeteg mást szeretek: kortárs komolyzene, goa trance, latin rap, közel-keleti zenék és még rengeteg más. Tényleg egyesek itt úgy viselkednek, mint valami frusztrált tizenöt éves gyerek, aki azt hiszi, hogy attól lesz valaki, hogy csak underground minimál black metalt hallgat. Mindenki azt hallgat, amit akar, senkinek semmi beleszólása nincs ebbe. A zene mindenkié! Ez alap.
Idézet
 
 
-1 #17 NOLA 2014-07-02 10:54
@ queensryche999 & Khold
Itt most abszolút nem az elfogadásrol van szó....
Arról van szó, hogy nem értem, mi ez a nagy felhajtás Lady Gaga metál fanatizmusa korul.
Annyira tolja magát, ezekkel a metálos fotókkal, hogy kezd már kicsit gyanús lenni.
Elismerem én, hogy tehetséges a csaj, meg minden, de gondolom Ti is tudjátok, hogy egy ilyen produkciónál minden meg van tervezve, ki van találva elore,... szóval szerintem még ezek a fotók is valamilyen okból készultek...
Én csak azt mondom, hogy szerintem hulyítés az egész.
A rock zenészek meg vevok rá, mivel nekik is jól jon egy kis plusz reklám....
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hozzászólások

Galériák

 

Alter Bridge - Budapest, Petőfi Csarnok, 2014. június 11.

 

Lillian Axe - Budapest, Club 202, 2012. szeptember 12.

 

Roger Waters - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2011. június 22.

 

Heathen - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

A Life Divided - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. február 23.

 

Sodom - Budapest, Diesel Klub, 2011. február 13.