Shock!

augusztus 25.
vasárnap
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés
Shockmagazin

Beszünteti tevékenységét a Leander Rising

1014lrOktóbertől búcsúturnéra indul a Leander Rising. A zenekar vasárnap jelentette be feloszlását, pályafutásuk utolsó koncertjét pedig december 27-én adják a Barba Negrában, ahol DVD-t is forgatnak majd.

„Egy szomorú hírt kell megosztatnunk veletek. Nehéz szívvel, de közös megegyezéssel arra a döntésre jutottunk, hogy öt év munkája után befejezzük a Leander Rising pályafutását. Elképesztően sok szeretetet kaptunk és kapunk Tőletek, amit szeretnénk azzal is meghálálni, hogy tisztességesen elköszönönünk, ezért ősszel csinálunk egy utolsó turnékört”, áll a zenekar közleményében. „Az utolsó bulit fel is vesszük, és egy nagyon ütős kis koncert DVD-t csinálunk belőle, ami reményeink szerint valamelyest kárpótol majd benneteket addig, ameddig a jövőben elő nem állunk az újabb dolgainkkal, történjen az közös vagy egymástól független zászlók alatt. A Facebook, YouTube és minden más közösségi oldalunk a december 27-ei, Barba Negrás koncertig aktívak maradnak, így ezeken értesülhettek a zenekar jelenlegi dolgairól, illetve a konkrét jövőbeli terveinkről – amint azok kialakultak. Tudjuk, ennek a hínek most nem örültök, és borzasztóan sajnáljuk, hogy így alakult, mégis arra kérnénk mindenkit, fogadjátok el döntésünket, hiszen a zene – ami szívből gurult ki belőlünk – megmarad, így bármikor elő lehet venni, még ha ez most sovány vigasz is. Köszönünk mindent, hálásak vagyunk, hogy a kezdetektől fogva ilyen sokan és ilyen szívvel támogattatok bennünket, életünk legnagyobb élménye volt ez a közös kis utazás. Kívánjuk a legjobbakat, és találkozzunk ősszel!”

A búcsúturné állomásai az alábbiak:

Október 16. Székesfehérvár - Fezen Klub
Október 23. Szolnok - Váròterem
Október 24. Tatabánya - Roxxy
November. 1. Debrecen - Roncsbár
November 7. London – Macbeth
December 11. Szeged - Rongy
December 12. Kazincbarcika - Diamond
December 27. Budapest - Barba Negra

A jegyek már kaphatók online a www.tixa.hu/leander oldalon.

 

Hozzászólások 

 
+3 #51 Csabika 2015-09-10 12:43
Idézet - P:
Idézet - Csabika:
Idézet - P:
Idézet - Csabika:
Idézet - Megmondóember:
Remélem a példájukból tanulva hamarosan feloszlik az oszján,a tcs, a depi, a junkies, a blúz kampány, a zakela, a moby dikk, a 'gíp, meg a kürtöskalapács is! :D

Hát nyugodtan nyugdíjba mehetne végre mind.


Aztán végre teljesülhetne mindenki vágya, hogy nem lesznek koncertek és mindenki hátradőlhet a youtube előtt...

Megint csak a hétvégi Rock On Fest-et tudom felhozni. Milliónyi az utánpótlás! Sok köztük a jó is, a felsoroltaknál határozottan jobbak! Már rég el kellett volna kezdeni az utánpótlást megismertetni a közönséggel!


Addig amíg az emberek rá se kattintanka a róluk szóló cikkekre, addig nincs miről beszélni. A RoFeszt fellépőit mind ismerem, többjüket személyesen, együtt is zenéltem már többször velük, tisztában vagyok vele, hogy sokuk kiemelkedően jók, csak a nagy tömeg nem hogy nem ismeri őket, de nem is igényli, hogy megismerje.

Addig amig nincsenek róluk cikkek, addig nem is lesz mira kattintani, nem is lesz mit megismerni. Amig nem engedik be őket a nagyobb fesztekre, mert folyamatosan a múltból próbál élni mindenki, addig nem is lesz utánpótlás. Hamarosan vége lesz a fesztiválozások nak, ha nyugdíjba mennek az öregek.
Idézet
 
 
-2 #50 P 2015-09-09 18:18
Idézet - Csabika:
Idézet - P:
Idézet - Csabika:
Idézet - Megmondóember:
Remélem a példájukból tanulva hamarosan feloszlik az oszján,a tcs, a depi, a junkies, a blúz kampány, a zakela, a moby dikk, a 'gíp, meg a kürtöskalapács is! :D

Hát nyugodtan nyugdíjba mehetne végre mind.


Aztán végre teljesülhetne mindenki vágya, hogy nem lesznek koncertek és mindenki hátradőlhet a youtube előtt...

Megint csak a hétvégi Rock On Fest-et tudom felhozni. Milliónyi az utánpótlás! Sok köztük a jó is, a felsoroltaknál határozottan jobbak! Már rég el kellett volna kezdeni az utánpótlást megismertetni a közönséggel!


Addig amíg az emberek rá se kattintanka a róluk szóló cikkekre, addig nincs miről beszélni. A RoFeszt fellépőit mind ismerem, többjüket személyesen, együtt is zenéltem már többször velük, tisztában vagyok vele, hogy sokuk kiemelkedően jók, csak a nagy tömeg nem hogy nem ismeri őket, de nem is igényli, hogy megismerje.
Idézet
 
 
+6 #49 shmonsta 2015-09-09 13:36
Idézet - spacer:
NEm fér bele a metal zenekarosdi az éjjel nappal budapestes STÁR úr életébe?

Mi az a STÁR? Ha a zenekarból él egy zenész az gáz. Ha nem a zenekarból él egy zenész, az is gáz. :D A francér' nem fényevők ezek a zenészek.
Idézet
 
 
+2 #48 NOLA 2015-09-09 11:18
A 33. hozzászólásban, Svet tokéletesen leírta, hogy mi volt a baj ezzel a bandával.
Ezt valaki vagy megérti/megérzi, vagy nem...
Amúgy én sem oromkodom itten, hogy milyen fasza, hogy feloszlottak, mert tényleg jó zenészek, szó se róla. Egyszeruen csak bizonyítva látom azt, amit én is gondoltam róluk.
Hirtelen felfutás, egy hirtelen véget éréssel....
Idézet
 
 
+1 #47 Csabika 2015-09-09 08:14
Idézet - P:
Idézet - Csabika:
Idézet - Megmondóember:
Remélem a példájukból tanulva hamarosan feloszlik az oszján,a tcs, a depi, a junkies, a blúz kampány, a zakela, a moby dikk, a 'gíp, meg a kürtöskalapács is! :D

Hát nyugodtan nyugdíjba mehetne végre mind.


Aztán végre teljesülhetne mindenki vágya, hogy nem lesznek koncertek és mindenki hátradőlhet a youtube előtt...

Megint csak a hétvégi Rock On Fest-et tudom felhozni. Milliónyi az utánpótlás! Sok köztük a jó is, a felsoroltaknál határozottan jobbak! Már rég el kellett volna kezdeni az utánpótlást megismertetni a közönséggel!
Idézet
 
 
+3 #46 spacer 2015-09-08 21:38
NEm fér bele a metal zenekarosdi az éjjel nappal budapestes STÁR úr életébe?
Idézet
 
 
#45 cápaidomár 2015-09-08 21:02
Igen, rutinból. De azt, hogy tévedek semmi sem bizonyítja. Még te sem. Számomra a zene is kifogásolható. A jó hangzás - ugye - nem minden. Nem győzött meg, ráadásul unalmas. Szerintem. És a "sokszor rezgett a léc" (micsoda diplomatikus megfogalmazása ez a szarnak, meg a nevetségesnek) nem csak a Köteles művész úr számlájára írható. És tudod miért? Mert a többiek - ezek szerint - simán rábólintottak. Most megint lehet jönni azzal, hogy "következtetek" és "tévedek".
A 3. ponttal nagyrészt egyetértek.
Idézet
 
 
+1 #44 nedudmegki 2015-09-08 16:31
Idézet - cápaidomár:
"Tehát, kérdem Tőled, mi alapján jelented ki ezeket?"
Az alapján, amit hallottam, láttam, olvastam tőlük. Ezt a részét igazán nem kell túlragoznom. Ha ismernéd valamennyire az un. munkásságuk, szerintem fel sem tetted volna a kérdést. Jó régóta vagyok zenerajongó, sőt, tulajdonképpen mindig is az voltam. Tényleg. Egész egyszerűen van már rutinom. És emberismeretben is.

"Milyen zenét játszottak, ha nem rock zenét?"
Metal zenét. Annak is valami - számomra - nagyon kiherélt, elbaszott formáját, olyan szövegekkel, amiket már 15 éves koromban se biztos, hogy komolyan tudtam volna venni. Ezek nem dalok, csak összedobált ötletek.
Azt viszont aláírom, hogy nem kell feltétlenül meghúzni a stílusok, alstílusok közötti határvonalat.

"Hogy jön ide a tág látókörűség (ill. részemről annak hiánya...)?"
Úgy, hogy odaírtam. Szar viccet félretéve: "Alapvetően tehát ismét nem közízlést romboló sztárok buknak el, hanem rockzenészek (3/4 részben legalábbis biztosan, Leanderrel kapcsolatban vannak kétségeim...)." ---> erre céloztam. És szerintem a Leander hozzájárult a közízlés rombolásához. Amúgy a zárójelek közé rakott mondatodban mintha látnék némi ellentmondást az előtte írtak fényében.

1. bekezdés: tévedsz, és rutinból vonsz le következtetések et.
2. bekezdés: a szövegek valóban gyenge pontjai voltak a zenekarnak, de zeneileg kevésbé kifogásolhatóak . Ügyesen olvasztották össze hatásaikat, amiből ha új stílus nem is, de naprakész és hallgatható eredmény született. Mondjuk a lírai dalokban sokszor rezgett léc (=giccs-közeli állapot), de ez szerintem csak Leander számlájára írható.
3. Nem látok ellentmondást a zárójeles megjegyzésemmel - határozott véleményemet kicsit árnyaltabbá teszi. Attól, hogy valamit jónak tartok, még nem jelenti azt, hogy ne lennének fenntartásaim, vagy negatív észrevételeim. Kevés tökéletes alkotás létezik - és másnak az sem feltétlenül tökéletes, sőt :)
Idézet
 
 
-2 #43 cápaidomár 2015-09-08 15:15
"Tehát, kérdem Tőled, mi alapján jelented ki ezeket?"
Az alapján, amit hallottam, láttam, olvastam tőlük. Ezt a részét igazán nem kell túlragoznom. Ha ismernéd valamennyire az un. munkásságuk, szerintem fel sem tetted volna a kérdést. Jó régóta vagyok zenerajongó, sőt, tulajdonképpen mindig is az voltam. Tényleg. Egész egyszerűen van már rutinom. És emberismeretben is.

"Milyen zenét játszottak, ha nem rock zenét?"
Metal zenét. Annak is valami - számomra - nagyon kiherélt, elbaszott formáját, olyan szövegekkel, amiket már 15 éves koromban se biztos, hogy komolyan tudtam volna venni. Ezek nem dalok, csak összedobált ötletek.
Azt viszont aláírom, hogy nem kell feltétlenül meghúzni a stílusok, alstílusok közötti határvonalat.

"Hogy jön ide a tág látókörűség (ill. részemről annak hiánya...)?"
Úgy, hogy odaírtam. Szar viccet félretéve: "Alapvetően tehát ismét nem közízlést romboló sztárok buknak el, hanem rockzenészek (3/4 részben legalábbis biztosan, Leanderrel kapcsolatban vannak kétségeim...)." ---> erre céloztam. És szerintem a Leander hozzájárult a közízlés rombolásához. Amúgy a zárójelek közé rakott mondatodban mintha látnék némi ellentmondást az előtte írtak fényében.
Idézet
 
 
+3 #42 nedudmegki 2015-09-08 14:40
Idézet - cápaidomár:
Én nem sajnálom őket. Nagy kamu volt az egész. Miután a Dal feszten, vagy min nem jött össze nekik, inkább leállnak. Mindig is látszott rajtuk, hogy igazából mi a céljuk. Nem úgy alakult, istenem...
Amúgy meg nem kell félteni a fiúkat, biztos feltalálják magukat valahogy.
Az éjjel-nappal Budapest meg mindenki előtt nyitva áll, nem kell hozzá más, csak a szégyenérzet hiánya.

Ezt nem hiszem el... Veled kapcsolatban (cápaidomár) hol említettem, hogy "örülsz neki"?
A tényként közölt állításodra utaltam: "Nagy kamu volt az egész. Miután a Dal feszten, vagy min nem jött össze nekik, inkább leállnak.. Mindig is látszott rajtuk, hogy igazából mi a céljuk. Nem úgy alakult, istenem..."

Tehát, kérdem Tőled, mi alapján jelented ki ezeket?
Milyen zenét játszottak, ha nem rock zenét?
Hogy jön ide a tág látókörűség (ill. részemről annak hiánya...)?
Idézet
 
 
+5 #41 P 2015-09-08 13:58
Idézet - Csabika:
Idézet - Megmondóember:
Remélem a példájukból tanulva hamarosan feloszlik az oszján,a tcs, a depi, a junkies, a blúz kampány, a zakela, a moby dikk, a 'gíp, meg a kürtöskalapács is! :D

Hát nyugodtan nyugdíjba mehetne végre mind.


Aztán végre teljesülhetne mindenki vágya, hogy nem lesznek koncertek és mindenki hátradőlhet a youtube előtt...
Idézet
 
 
+3 #40 Dokibácsi 2015-09-08 13:37
Idézet - Csabika:
Idézet - Megmondóember:
Remélem a példájukból tanulva hamarosan feloszlik az oszján,a tcs, a depi, a junkies, a blúz kampány, a zakela, a moby dikk, a 'gíp, meg a kürtöskalapács is! :D

Hát nyugodtan nyugdíjba mehetne végre mind.

A Dicket meg a Gépet sajnálnám.
Idézet
 
 
+1 #39 Csabika 2015-09-08 13:24
Idézet - Megmondóember:
Remélem a példájukból tanulva hamarosan feloszlik az oszján,a tcs, a depi, a junkies, a blúz kampány, a zakela, a moby dikk, a 'gíp, meg a kürtöskalapács is! :D

Hát nyugodtan nyugdíjba mehetne végre mind.
Idézet
 
 
+1 #38 Megmondóember 2015-09-08 13:18
Remélem a példájukból tanulva hamarosan feloszlik az oszján,a tcs, a depi, a junkies, a blúz kampány, a zakela, a moby dikk, a 'gíp, meg a kürtöskalapács is! :D
Idézet
 
 
-1 #37 cápaidomár 2015-09-08 13:05
Idézet - nedudmegki:
Idézet - Csabika:
[quote name="P"].
Engem csak egy dolog zavar ebben a feloszlásban, hogy most majd alakul 3 semmitmondó zenekar a volt tagokból, amiket mindenhol nyomnak majd, csak azért, mert a Leander tagjai voltak, a zenéjük meg nagy gagyi lesz.

Mi vagy Te, valami tenyérjós? Miért pont 3 zenekar lesz, azokat ki és miért futtatná, és mennyire biztos,hogy gagyi lesz?
Idézet - NOLA:
De aztán szerintem rájottek, hogy ezzel a zenével feljebb már nincs, úgyhogy szarnak bele.... :-)
Fasza..., ez aztán az elkotelezett hozzáállás...

Neked már nyilatkozott valamelyik tag a feloszlás okáról/okairól? Van egy elképzelésed, és az alapján tényként jelentesz ki valamit. Ezt kérdezhetném "cáapidomár"-tól is...
Gyerekes hozzászólások... Plusz a kárörvendők.... Ha neki valami nem tetszik, éljenez, ha feloszlanak. Talán nem kellene azzal a zenekarral foglalkozni, aki nem bejövős. Miért bánt az, ha másnak másmilyen az ízlése. Ráadásul itt egy olyan zenekarról van szó, ahol nem kicsit súlyos zenéhez szereztek rajongókat. Alapvetően tehát ismét nem közízlést romboló sztárok buknak el, hanem rockzenészek (3/4 részben legalábbis biztosan, Leanderrel kapcsolatban vannak kétségeim...).


A "nem sajnálom" és az "örülök neki" között lényeges különbség van, de hát egyeseknek a szövegértés egy életre szóló gondot jelent...
Amúgy Svet meg szépen leírta a lényeget, és - nézzenek oda - ő sem kárörvend. Csabika meglátása pedig szerintem helytálló: csak azért, és tényleg csak azért lesz előttük minden ajtó nyitva, mert korábban a LR tagjai voltak.
Mert ha egy rock (a LR sose játszott rock zenét) csapat elbukik, akkor máris szórjunk a fejünkre hamut. Csak azért mert rock. Ez ám a tág látókörűség barátom!
Idézet
 
 
+2 #36 Csabika 2015-09-08 12:57
Semmit nem kértem Tőled számon, csak kérdeztem, honnan vagy olyan biztos abban, hogy ez lesz a forgatókönyv (3 utódzenekar, gagyi zenével, nyomni fogják őket)? Ennyire nehéz megérteni? Amúgy az első bekezdéseddel (amit itt nem idéztem) abszolút egyetértek, valóban rengeteg jó zenekar működik itthon (is), akik nincsenek a mainstream-ben.
Rendben, nézd, onnan gondolom, hogy nyomni fogják őket, mert bebújnak majd a Leander név mögé. Onnan gondolom, hogy gagyi zenét fognak nyomni, hogy eddig minden utódzenekar csak halvány árnyéka az eredetinek. Eddigi tapasztalataim mind ezt mutatják. Lehet, hogy más nem ezt érzi, de én igen.
Idézet
 
 
-1 #35 nedudmegki 2015-09-08 12:46
Idézet - Csabika:
Idézet - nedudmegki:
Idézet - Csabika:
[quote name="P"].
Engem csak egy dolog zavar ebben a feloszlásban, hogy most majd alakul 3 semmitmondó zenekar a volt tagokból, amiket mindenhol nyomnak majd, csak azért, mert a Leander tagjai voltak, a zenéjük meg nagy gagyi lesz.

Mi vagy Te, valami tenyérjós? Miért pont 3 zenekar lesz, azokat ki és miért futtatná, és mennyire biztos,hogy gagyi lesz?
Idézet - NOLA:
De aztán szerintem rájottek, hogy ezzel a zenével feljebb már nincs, úgyhogy szarnak bele.... :-)
Fasza..., ez aztán az elkotelezett hozzáállás...

Neked már nyilatkozott valamelyik tag a feloszlás okáról/okairól? Van egy elképzelésed, és az alapján tényként jelentesz ki valamit. Ezt kérdezhetném "cáapidomár"-tól is...
Gyerekes hozzászólások... Plusz a kárörvendők.... Ha neki valami nem tetszik, éljenez, ha feloszlanak. Talán nem kellene azzal a zenekarral foglalkozni, aki nem bejövős. Miért bánt az, ha másnak másmilyen az ízlése. Ráadásul itt egy olyan zenekarról van szó, ahol nem kicsit súlyos zenéhez szereztek rajongókat. Alapvetően tehát ismét nem közízlést romboló sztárok buknak el, hanem rockzenészek (3/4 részben legalábbis biztosan, Leanderrel kapcsolatban vannak kétségeim...).

Ki vagy te, te vagy itt a nagy számonkérő. Én arról nem tehetek ha ostoba vagy, és nem akarod megérteni a mondanivalómat.

Semmit nem kértem Tőled számon, csak kérdeztem, honnan vagy olyan biztos abban, hogy ez lesz a forgatókönyv (3 utódzenekar, gagyi zenével, nyomni fogják őket)? Ennyire nehéz megérteni? Amúgy az első bekezdéseddel (amit itt nem idéztem) abszolút egyetértek, valóban rengeteg jó zenekar működik itthon (is), akik nincsenek a mainstream-ben.
Idézet
 
 
-2 #34 Csabika 2015-09-08 11:44
Idézet - nedudmegki:
Idézet - Csabika:
[quote name="P"].
Engem csak egy dolog zavar ebben a feloszlásban, hogy most majd alakul 3 semmitmondó zenekar a volt tagokból, amiket mindenhol nyomnak majd, csak azért, mert a Leander tagjai voltak, a zenéjük meg nagy gagyi lesz.

Mi vagy Te, valami tenyérjós? Miért pont 3 zenekar lesz, azokat ki és miért futtatná, és mennyire biztos,hogy gagyi lesz?
Idézet - NOLA:
De aztán szerintem rájottek, hogy ezzel a zenével feljebb már nincs, úgyhogy szarnak bele.... :-)
Fasza..., ez aztán az elkotelezett hozzáállás...

Neked már nyilatkozott valamelyik tag a feloszlás okáról/okairól? Van egy elképzelésed, és az alapján tényként jelentesz ki valamit. Ezt kérdezhetném "cáapidomár"-tól is...
Gyerekes hozzászólások... Plusz a kárörvendők.... Ha neki valami nem tetszik, éljenez, ha feloszlanak. Talán nem kellene azzal a zenekarral foglalkozni, aki nem bejövős. Miért bánt az, ha másnak másmilyen az ízlése. Ráadásul itt egy olyan zenekarról van szó, ahol nem kicsit súlyos zenéhez szereztek rajongókat. Alapvetően tehát ismét nem közízlést romboló sztárok buknak el, hanem rockzenészek (3/4 részben legalábbis biztosan, Leanderrel kapcsolatban vannak kétségeim...).

Ki vagy te, te vagy itt a nagy számonkérő. Én arról nem tehetek ha ostoba vagy, és nem akarod megérteni a mondanivalómat.
Idézet
 
 
+17 #33 Svet 2015-09-08 11:37
Idézet - P:
[quote name="Trollmagnet"/quote]


Ezeknél nagyobb pozőrt még nem hordott hátán a föld haver. :)
Nekem nincs velük bajom, de elmosolyodtam amikor megláttam ezt a cikket méghozzá tudod miért? Mert már tavaly megmondtam ezt az egyik rajongójuknak is. A Leander csak egy újabb divathullám volt aminek max 5-6 év a kifutási ideje és már el is tűnnek. Ugyan ez volt pár éve az Anti Fitness Club-bal és a No Thanx-szel is amikor az EMO divatba jött. Emlékszel még rájuk? Na, most ugyanez volt a Leander is, csak nem Emo-ban hanem Metalcore-ban mert jelenleg a Metalcore a menő. Nincs sok különbség.
Én részemről nem igazán foglalkoztam velük, de a zenéjüktől mindig is herótom volt. Csak egy Metalcore-osított Pantera riffekből nyúlt depizős szövegekkel ellátott hatásvadász hülyeség volt szerintem mindig is. És nem azért mert voltak hatásvadászok mert voltak "slágereik", hanem mert kb az összes Metalcore klisét és sablont magukba gyűjtötték mivel az kell a népnek, ráadásul a depizős szövegeket is kb olyanok voltak mint ha egy 14 éves lány írta volna őket. Most mond már hogy nem. :D
Azok is valószínűleg csak azért mert erre gerjednek a kis Asking Alexandriás meg Suicide Silencees tinilányok. Csak a klippes dalaikat hallgattam meg anno, de kb olyan sorok voltak benne amiket a facebookon látsz ilyen "idézetes" oldalakon, a fájó szenvedéses szerelemről meg égető vágyakról meg fasz tudja mikről. És akkor a Vidám Vasárnapot még nem is említettem. Bocsánat, szomorú, mer' vasárnap szomorkodni kell...(Nyugi, tudom hogy egy régi vers feldolgozása, de az az amitől igazán hányingert kapok.)
Remélem minden kérdésedre választ kaptál hogy miért is utálják oly sokan a Leandert. Nem azért mert divat, hanem mert az őszinteség, a hitelesség és az egyéniség legkisebb morzsája sem található meg a zenéjükben. Vagy ha ez a zene tényleg őszinte, akkor szegény Leandernek nagyon szar lehet, hogy 30 évesen egy depiző tini szintjén van...
Idézet
 
 
+2 #32 shmonsta 2015-09-08 11:07
Idézet - Sanctus:
Egyébként azok, akik örömködnek, hogy vége a zenekarnak, csak egyetlen apróságot felejtenek el: ők eljutottak a közönséghez, ez pedig NEKÜNK is jó, és a mi kedvenceinknek, nem csak nekik. Simán elvitték előzenekarnak Apeyékat, így kicsit ők is teret kaptak, lehetőséget. Most ki fogja az új csapatokat elvinni egy teltházas BNT bulira, vagy egy turnéra? És a Southern Oraclet? Persze, maguk is el tudják intézni, de garantálom, hogy tizedannyi új archoz jut el majd a zenéjük.


Erről van szó, de a gondolkodás nem mindenkinek erőssége. Helyette lehet felhozni olyan dolgokat, aminek semmi köze az egészhez. Egy műfajban, ahol alkoholistákat, narkósokat, szociopatákat istenítenek százezrek (köztük én is egyes esetekben), elég fura dolog valakit fikázni azért, mert egy mainstream tv műsorral keresi meg a pénzét :) Aki meg előre megjósolja, hogy minden volt tag gagyi zenét fog csinálni.... :) Ha nem tetszik egy zenekar, akkor viszonylag egyszerűen el lehet kerülni, nem muszáj hülyeségeket írogatni róla.
Idézet
 
 
+7 #31 P 2015-09-08 10:13
Idézet - Trollmagnet:
A Subscribe jópofáskodós metálverziója, csak itt füves faszkalapok helyett metálos pózerek vannak, nem kár értük, túl nagy volt a hype körülöttük mindig is


Hát szerintem ez sehol nem volt pózer zene. A kvalitásaikat tekintve Jozzy és Attila kiváló gitárosok, Béla kurva jó dobos, Leander meg igaz, hogy alapozott a basszussal, de ő volt a zenekar arca a hangjával, és egyedi szövegeivel, amivel a közönség tudott azonosulni (Mint mondtam én nem mindig). Még csak azt se lehet mondani, hogy hatásvadász, pózer zenét toltak volna, mert olyan villantások voltak zenei szinten, hogy na. Voltak slágereik. És? Mindenkinek vannak. Az, hogy volt egy imige-ük, az minden, csak nem pozőrködés. Nem is értem, hogy miért kell állandóan mindenben a hibát keresni, vagy leszarozni. Ha nem tetszik, nem hallgatom, és nem is követem. Teszem azt, én nem szeretem spec az XY zenekart, de nem tartozom azon emberek sajnos népes táborába, akik minden XY zenekar cikkénél odaírják, hogy mennyire bénák, és mennyire szar. El se tudom képzelni, hogy mi játszódik le azon emberek agyában, akik tényleg kinyitották ezt a cikket, és ÖRÜLTEK, hogy VÉGRE, FELOSZLANAK! Fájt, hogy léteztek? Miért fáj, hogy más embereknek tetszik? Mert mások nem az általatok szeretett, imádott zenét hallgatják, pedig az SOKKAL JOBB??? Ugyan már...
Idézet
 
 
+3 #30 Trollmagnet 2015-09-08 05:52
A Subscribe jópofáskodós metálverziója, csak itt füves faszkalapok helyett metálos pózerek vannak, nem kár értük, túl nagy volt a hype körülöttük mindig is
Idézet
 
 
+6 #29 OutbreakOfEvil 2015-09-07 22:02
Idézet - Béla:
Semmi vész amíg olyan bandák vannak mint pl. a Nevergreen!

jah....világszínvonal :D :))
Idézet
 
 
-4 #28 Béla 2015-09-07 21:00
Semmi vész amíg olyan bandák vannak mint pl. a Nevergreen!
Idézet
 
 
+9 #27 OutbreakOfEvil 2015-09-07 18:28
Idézet - Sanctus:
Idézet - Dead again:
Mindenki sorolja itt a magyar zenekarokat, de senki sem említi meg a Lovreck-et. Fura . . .


Tízparancsolat album, második track: "Isten nevét szádra hiába ne vedd".

ezért a kommentért van egy söröd :D
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hozzászólások

Galériák

 

Within Temptation - Budapest, PeCsa Music Hall, 2014. március 14.

 

Testament - Budapest, Zöld Pardon, 2013. június 24.

 

Overkill - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

Destruction - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

30 Seconds To Mars - Budapest, Sziget fesztivál, 2010. augusztus 13.

 

Wendigo - Budapest, Pesti Est Café, 2004. május 15.