Shock!

szeptember 15.
vasárnap
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés
Shockmagazin

CD kritika tartalomböngésző

0-9ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

Soulfly: Archangel

0606soulflycKezd felfoghatatlanná válni az az ipari méreteket öltött tömegtermelés, amit Max Cavalera produkál. A minőség, a mennyiség és a kettő jól ismert összefüggése új értelmet nyert, hiszen tíz albumnál jár az egykor sokkal szebb napokat látott Soulfly. 2010 után roppant meg valami a szemléletben, amikor az igen kiváló Omen után Max úgy döntött, kerül, amibe kerül, minden évben elővarázsol egy új albumot, legyen az anyazenekara, vagy valamelyik futó projektbandája. Sokan értetlenkedve figyelték a kapkodást, aztán jött az Enslaved, amit még meg lehetett emészteni, ám az egy évvel később ránk erőszakolt Savages már azokat is fejcsóválásra késztette, akik egyébként félistenként tekintettek Kenderfejű Torzonborzra.

Hogy mi az oka a kapkodásnak, nehéz megítélni. Íróknál gyakran előfordul a bizonyítási vágyból fakadó billentyűkényszer, ami abból ered, hogy mindig megpróbálják túlszárnyalni addigi legjobban fogadott művük sikerét. Az lesz az etalon, csak azt tudják alapként kezelni. A Soulfly is lerakott néhány olyan albumot az asztalra, amelyekről a legnagyobb elismerés hangján lehet szólni, de az a mentalitás, ami az Omen után kezdődött, csak árt a legendának. Szerettem volna elkerülni a mélyrepülés szót, ám az utolsó három album lefelé görbülő nívóját tekintve immár nem tudom. A fene sem érti, mit akar Max Cavalera bizonyítani. A metalszíntér kikerülhetetlen, meghatározó alakja, pontosan tudjuk, mit művelt a Sepulturával, történelmet írt, kitörölhetetlen nyomot hagyott a műfajban, s nyilván anyagi gondjai sincsenek. Ehhez képest úgy ontja magából a félkész és félresikerült albumokat, mintha kapuzárási pánikban fetrengene, és most akarná megismertetni nevét a világgal.

megjelenés:
2015
kiadó:
Nuclear Blast
pontszám:
5 /10

Szerinted hány pont?
( 62 Szavazat )

Az Archangel szépen követi az előző album vonalát. Sajnos színvonalában is. Nem tudtam szabadulni a gondolattól, hogy amint ötletelés szintjén előkerült egy riff, Max két perc alatt kanyarított valami magvas szöveget (tekintve azok bonyolultságát, nem lehetett nehéz), aztán már vették is fel, pipa, kész a nóta, gyerünk a következőre, mert már eltelt negyed óra, régen a következő albumon kellene dolgoznunk. A We Sold Our Souls To Metal hallatán még felcsillan valami halvány remény, hogy nem is rossz kezdés, ám utána az album egyenletes sebességgel zuhan az unalomba. Kiszámítható, zeneileg fáradtságig ismert témák uralnak mindent, az izgalom halvány jele nélkül. Talán a Sodomites utal leginkább arra, hogy ez a fickó valaha akkora maflást adott a metalvilágnak, hogy még ma is cseng tőle a fülünk, de az ismerős, bizsergető érzés el is illan, amikor meghalljuk a Live Life Hard! című ízlésesen megkomponált, visítozósan-hörgősen punkosnak szánt izét (ráüvöltöttem az „egyél Biopont" kamusort, kiválóan sikerült), amire jelzőket is nehezen lehet találni, csak gyorsan utánanézünk, hogy valóban jó albumot hallgatunk-e. Itt ölt konkrét formát a teljesen egyértelmű kérdés: nem lett volna jobb még egy évet dolgozni a dalokon, ahelyett, hogy kilöktek egy olyan produktumot, amelyet jobbnál jobb zenekarok (ahol azonban a tagok közül azonban senkit nem hívnak Cavalerának, így el is tűnnek a süllyesztőben) próbatermi bemelegítésképpen játszanak el viccből?

Nem sokkal jobb a helyzet a többi nótával sem. Ismerősnek ismerős, valami halvány, bágyadt emlék illata megcsap bennünket a hőskor lenyomataként, de sem kidolgozottságukban, sem ötletességükben nem közelítik meg azt, sőt, néha az az érzésünk támad, hogy rosszul sikerült paródiákat hallunk, és Max csak viccel velünk. (És tényleg.) A primitív szó, amit mind a Sepu, mind a Soulfly kapcsán egykor dicséretként használtunk, sajnos itt az ellenkező előjellel szerepel. Hallgatható dalok sorjáznak egymás után, de egy pillanatra sem szabadulunk az érzéstől, hogy vázlatokat, félkész termékeket csomagoltak össze egy mutatós pakkba, amit aztán a Cavalera névvel igyekeznek eladhatóvá tenni. És igaz ez mindenre, az alapdallamokra, Marc Rizzo időnként teljesen esetleges játékára, Zyon Cavalera precíz, de fantáziátlan püfölésére, és természetesen Max fásult, generálszaftba pácolt munkájára. A Titans hallatán felcsillanhat újra a remény apró szikrája, régi, jól bevált recept alapján kavart ízek vegyülnek itt, de tekintve, hogy az extrák nélküli albumon ez az egyik utolsó nóta, ne legyenek illúzióink. Ilyenből kellett volna nyolc, és elégedetten gügyögnénk, mint csecsemő a tejbepapi után, ehelyett csak némi böfikére futja, megkönnyebbülve, hogy a vége felé járunk. Utolsó nótaként megkapjuk a Mother Of Dragonst, amire már csak a vállunkat vonogatjuk, és elmerengünk a világ dicsőségének múlékony mivoltán. A bónuszos változaton kemény hat másodpercig csapathatjuk magunkat a Napalm felturbózott You Sufferén, de itt a kötelező Soulfly-instru is, amely misztikus hangulatával a legüdítőbb nóta lett az albumon.

Említsük meg az igen furcsára sikeredett hangzást, mert erre viszont nincs elfogadható magyarázat. Időnként az áldott emlékű kazettás korszakban érezhetjük magunkat, a retro-demós színvonal akár nosztalgikus hullámokat is kelthet bennünk, már ha 2015-ben erre vágyunk egy zsírúj Soulfly kapcsán. Sajnos nem erre gerjedünk, így marad a döbbent csodálkozás, és egy halkan kinyögött WTF. Összegezve: nagyjából három nóta az, amire felkapjuk a fejünket, a többi töltelék. Ez bizony nagyon kevés az üdvösséghez, még ha arkangyali is.

A helyzet kísértetiesen hasonlít a Phil Anselmo-szólóprojektre. Akkor bátorkodtam leírni (és ma is ez a meggyőződésem), hogy ha nem úgy hívnák a főhőst, ahogy, akkor még arra sem vettük volna a fáradságot, hogy végighallgassuk a lemezt. A Soulfly és maga Max Cavalera is brand, ám itt az ékes bizonyíték arra, hogy amilyen nehéz egy brandet felépíteni, olyan könnyű tönkreverni azt. Látva az ész nélküli tempót, szemünk se rebbenne, ha Max a mai napon bejelentené, hogy a következő három Soulfly albumot egyszerre veszi fel egy nap alatt. Megjelenés: jövő hét kedd, szerda, csütörtök.

 

Hozzászólások 

 
+3 #39 NOLA 2015-09-03 14:34
Háát..., ez úgy ment el mellettem, mintha meg sem tortént volna...
A keveros csávó meg aludni járt a studióba?
Idézet
 
 
+3 #38 pumpika666 2015-08-28 23:17
Idézet - Szilva:
Elsőre amikor meghallgattam tetszett nagyon!
Többszöri meghallgatás után viszont vannak itt hibák rendesen, de az ultra unalmas Savages után igen is jó lemez lett! Abban sokakkal egyetértek, hogy a jó öreg Maxx-re ráférne vagy 5 év pihenés, mert az nagyon hallatszik, hogy izzadságszagú az egész lemez! Primitív zene, de semmi több. Lehet rá egy faszát tombolni, de semmi más. Maxx-től többet vár az ember, mert ugye hatalmas múlttal rendelkezik! Mondjuk számomra a hangzás legidegesítőbb, de ha ez jön be neki akkor hadd szóljon! Nincs ezzel a lemezzel olyan "hűdenagy" probléma, de a Cavalera név hallatán nagyobb durranást vár az ember! Az év végi Top. 10-ben nehezen lesz benne az viszont biztos!

még a top 1000000 sem biztos :D
Idézet
 
 
#37 Szilva 2015-08-28 21:54
Elsőre amikor meghallgattam tetszett nagyon!
Többszöri meghallgatás után viszont vannak itt hibák rendesen, de az ultra unalmas Savages után igen is jó lemez lett! Abban sokakkal egyetértek, hogy a jó öreg Maxx-re ráférne vagy 5 év pihenés, mert az nagyon hallatszik, hogy izzadságszagú az egész lemez! Primitív zene, de semmi több. Lehet rá egy faszát tombolni, de semmi más. Maxx-től többet vár az ember, mert ugye hatalmas múlttal rendelkezik! Mondjuk számomra a hangzás legidegesítőbb, de ha ez jön be neki akkor hadd szóljon! Nincs ezzel a lemezzel olyan "hűdenagy" probléma, de a Cavalera név hallatán nagyobb durranást vár az ember! Az év végi Top. 10-ben nehezen lesz benne az viszont biztos!
Idézet
 
 
+5 #36 Habbal 2015-08-26 21:23
Idézet - Soulfly rulez:
Na ha olyan zsenialisak vagytok, akkor miert a kibaszott Sepu koncerteken ilyen szamok szolnak mint Roots Bloody Roots, Desperate Cry, Refuse/Resist.

NYOMJAK AZ UTOLSO 7 LEMEZ NOTAIVAL A TURNET, HA OLYAN NAGY FASZA ZENEKAR LENNENEK. NYOMJAK AZ A-LEX ES DANTE KONCEPTLEMEZT EGESZEBEN ES AKKOR MEGLASSUK KI HOL VAN KONCERTEK ES TURNEK SZEMPONTJABOL.

Es ígen ugyanilyen szarhazi fostalicska degeneralt genetikai sopredek rajongoik vannak. Lopott nevvel, lopott szamokkal sem tudnak egy 'szar' Soulflynal tobbet lerakni az asztalra.

Dicsoitsetek a Kairost meg mas Sepultura mestermuvet es hagyjatok beken a Soulfly-t.

Nem mintha Max nem nyomná a régi Sepultura számokat koncerten :D Viszont ide a rozsdás bökőt hogy egyedül még egy ilyen színvonalú lemezt se tudna letenni. Régen volt neki egy Andreas Kisser-je, manapság meg egy Marc Rizzo-ja, aki hozza az érdekesebb témákat. Persze Ő is írt jó riffeket, de mára elszállt a fantázia belőle.
Lopott név? Max önként hagyta el a Sepultura-t, de gondolom akkoriban még hírből se hallottál a zenekarról :D
Idézet
 
 
-5 #35 Dokibácsi 2015-08-26 17:42
Idézet - Fossal felöntött tea:
Sepultura = szar
Soulfly = még szarabb
Slayer = legszarabb

Idézet - Fossal felöntött tea:
Sepultura = szar
Soulfly = még szarabb
Slayer = legszarabb

Remélem ez csak trollkodás (különös tekintettel a Slayerre)
Idézet
 
 
+9 #34 deniro2 2015-08-26 17:15
Soha nem hallgattam Soulfly-t ezelőtt, de a rettenetes lehúzás miatt belefüleltem az új lemezbe és azt kell, hogy mondjam meglepődtem... Nem az én zeném, de pl. a Bethlehem's blood kimondottan tetszett ezekkel a disszonáns harsonákkal. Belehallgattam a korábbi lemezekbe is, de én momentán nem hallom, hogy azok mitől lettek volna jobbak az újnál... Talán még tufábban egyszerűek és én az égvilágon semmi koncepciót, vagy meghatározható stílust, védjegyet nem hallok bennük... Szóval, lehet, hogy a rajongók kiátkoznak, de newbie-ként én szívesebben hallgatom az új lemezt, mint a korábbiakat.

Szerk.: Végigfuttattam a kritikában vízválasztóként aposztrofált Oment és utána a hanyatlás egyértelmű jeleként említett Savagest és a véleményem változatlan. Úgy tűnik, hogy nekem az újabb lemezek egyértelműen jobban bejönnek. Szerintem a negatív fogadtatás fő oka az, hogy a Soulfly mára meglehetősen messze került a gyökereitől....
Idézet
 
 
-25 #33 Fossal felöntött tea 2015-08-26 13:56
Sepultura = szar
Soulfly = még szarabb
Slayer = legszarabb
Idézet
 
 
+13 #32 Mannheim 2015-08-26 09:19
Idézet - Soulfly rulez:
Nagyon feelinges es az a lenyeg. Gozt le lehet rajta vezetni.


Ha csak ezekért hallgatod, ajánlhatok neked helyette egy virágmintásra festett kályhacsövet. Ez is nagyon feelinges és gőzt lehet rajra vezetni!
Idézet
 
 
+9 #31 grandmagus 2015-08-26 08:18
Érdekes biztos öregszem,vagy ilyesmi de ez most nekem tetszik.
Idézet
 
 
+7 #30 Venomádi 2015-08-25 23:24
Nem eszik azért olyan forrón. Nem mintha Max nem nyomatná a régi Sepu nótákat a bandájával. Ráadásul ha rosszul emlékszem akkor az idei Hellfest-es teljesítménye is olyan volt, mint a béka hátsó fertálya. Az nem zene kérdése éppen hogy rossz ilyen ronda elhízott pacákra ránézni, míg Kisser meg a többiek sokkal komolyabban vehetőbbek egy színpadon így is, de ez sokat számít. Ennyire meg zenei ízlésen talán kár is vitatkozni. A Soulfly a jó értelemben vett tahó zene, amire marha jól lehet zúzni, amíg a mostani Sepu sokkal inkább agyasabb.
Idézet
 
 
+9 #29 James Smith 2015-08-25 21:54
Soulfly rulez. Ez nem a te oldalad, hanem egy online zenei portál ahol mindenkinek van joga kommentelni, véleményt formálni. Szóval itt nem mondod meg, ki hova menjen. ;)

Sajnos az a baj, hogy olyan aberrált, sötét, ostoba véglény vagy, hogy már fáj. Le merem fogadni, hogy egyes Ektomorf cikkek alatti okádmányok is tőled származnak sok mínusszal.
A fogalmazási mód is oly hasonló.
Sebaj. Így kerek a világ.

Ui.: elég megnézni a két zenekar élő koncertjei közötti minőségbeli különbséget.
Idézet
 
 
+11 #28 homme 2015-08-25 21:12
De hát ez a lemez szar!
Idézet
 
 
-20 #27 Soulfly rulez 2015-08-25 21:04
Na ha olyan zsenialisak vagytok, akkor miert a kibaszott Sepu koncerteken ilyen szamok szolnak mint Roots Bloody Roots, Desperate Cry, Refuse/Resist.

NYOMJAK AZ UTOLSO 7 LEMEZ NOTAIVAL A TURNET, HA OLYAN NAGY FASZA ZENEKAR LENNENEK. NYOMJAK AZ A-LEX ES DANTE KONCEPTLEMEZT EGESZEBEN ES AKKOR MEGLASSUK KI HOL VAN KONCERTEK ES TURNEK SZEMPONTJABOL.

Es ígen ugyanilyen szarhazi fostalicska degeneralt genetikai sopredek rajongoik vannak. Lopott nevvel, lopott szamokkal sem tudnak egy 'szar' Soulflynal tobbet lerakni az asztalra.

Dicsoitsetek a Kairost meg mas Sepultura mestermuvet es hagyjatok beken a Soulfly-t.
Idézet
 
 
-12 #26 Soulfly rulez 2015-08-25 20:51
Idézet - Habbal:
Szerintem amíg akadnak fanatikus Cavalera imádók (márpedig akadnak elég sokan), akik agyonfikázzák a mostani Sepulturát, és Max "zsenialitását" dicsőítik, nem fog változni a dolog.
Engem már teljesen elidegenítettek a Cavalera a tesók a hihetetlenül gyalázatos nyilatkozataikk al. Ennek ellenére mindig belehallgatok az aktuális lemezbe, és soha nem fog meg. Ezt még nem sikerült meghallgatni, de a kritika se hozta
meg a kedvemet. Ha a We sold our souls to metal a kiemelkedő nóta, az elég rossz ómen, mert szerintem rettentően gyenge...
Inkább megvárom a jövő évi Sepulturát :)


Varhatod, maximum ugyis letoltod, amilyen nagy rajongo vagy.... De na mast Sepu rajongoktol nem is lehet varni. Ezert keptelen a zenekar a zsenialis mestermuveivel a 'szar' Soulfly fole kerekedni.
Idézet
 
 
-14 #25 Soulfly rulez 2015-08-25 20:47
Nem ertem ,draga Sepultura rajongok. Menjetek a ti oldalatokra es ott kommentaljatok a ti kedvenc zenekarotok 'mester'muveit.

Egyaltalan feltunt ez a cikk nem a Sepulturarol szol. Sokat elarul az inteligenciarol .
Nem tetszik nem kell hallgatni.
Idézet
 
 
+1 #24 conquer 2015-08-25 19:39
Jólvan..le kell sz.rni..! nem jön be..tovább kell állni! Amig az idézőjeles primitív rajongók el tartják a Mr Cavaléra Úrat, addig Neki megéri..s sza.ik a véleményetkre..
Idézet
 
 
+1 #23 Habbal 2015-08-25 16:34
Idézet - Soulfly rulez:
Nem sikerult felfogni.... hat azt mindenkepp sikerult felfogni hogy epeszu ember alapbol egy olyan fostalicska lehetetlen cimet nem tud adni egy kiadvanynak mint az utolso Sepultura...na de Derrick Green fele progressziv Sepus rajongoktol mast nem is lehetne elvarni. Es koncertekkel kapcsolatosan, ha Sepulturaek a progressziv vonalukkal akkorat kaszalnak, akkor minek nyomnak regi klasszikusokat, nyomjak a sajat dolgaikat, nem a ' kasszasiker klasszikusokat'. Menjenek es nyomjanak turnet csak az utobbi 6 lemez notaibol. Nem azert de egy telefonfulket nem lehetne megtolteni, max. James Smith allna ott egy Sepus poloban (ami nagy valoszinuseggel nem az utolso 6 lemezt kepviseli) . Soulfly, CC es Killer be Killed harmas uti barmikor a Sepultura erolkodeseit. Es lemezeladasok, Max a Savagessel is verte a Sepu utobbi 'mestermuvet'. Ja es meg ott van a CC es Killer be Killed. Minden teruleten porlasztva van a Sepultura.


Jé pont az ilyen kreténekről beszéltem, erre nem feltűnik egy :D
Idézet
 
 
+1 #22 James Smith 2015-08-25 12:46
Idézet - Soulfly rulez:
Nem sikerult felfogni.... hat azt mindenkepp sikerult felfogni hogy epeszu ember alapbol egy olyan fostalicska lehetetlen cimet nem tud adni egy kiadvanynak mint az utolso Sepultura...na de Derrick Green fele progressziv Sepus rajongoktol mast nem is lehetne elvarni. Es koncertekkel kapcsolatosan, ha Sepulturaek a progressziv vonalukkal akkorat kaszalnak, akkor minek nyomnak regi klasszikusokat, nyomjak a sajat dolgaikat, nem a ' kasszasiker klasszikusokat'. Menjenek es nyomjanak turnet csak az utobbi 6 lemez notaibol. Nem azert de egy telefonfulket nem lehetne megtolteni, max. James Smith allna ott egy Sepus poloban (ami nagy valoszinuseggel nem az utolso 6 lemezt kepviseli) . Soulfly, CC es Killer be Killed harmas uti barmikor a Sepultura erolkodeseit. Es lemezeladasok, Max a Savagessel is verte a Sepu utobbi 'mestermuvet'. Ja es meg ott van a CC es Killer be Killed. Minden teruleten porlasztva van a Sepultura.


Hozzászólásod is azt igazolja, hogy olyan primitív vagy mint imádott zenekarod és ezt kár tovább ragozni.
Tökéletesen belőtték ők is a célközönséget és hozzászólásodbó l tisztán látszik kiknek szól ez a zene.

Magyarországon is vannak ilyen zenekarok. Nem fogom felsorolni ezeket. Úgyis tudjuk kikről van szó. :)


Elhiszem és megértem, hogy alapvető angoltudás híján nehéz olyan albumcímeket megjegyezni mint például a "The Mediator Between Head and Hands Must Be the Heart", ám úgy gondolom ez sem engem minősít.

Illetve nincs egy darab Sepultura pólóm se.
Idézet
 
 
+3 #21 Carlito 2015-08-25 11:18
Jó lett volna ez szerintem ,csak a pocsék hangzás sokat visszavesz belőle,sajnálom .A hangmérnök nem volt toppon,vagy részeg volt.

6/10
Idézet
 
 
+4 #20 Marci 2015-08-25 10:37
Idézet - Soulfly rulez:
Nem sikerult felfogni.... hat azt mindenkepp sikerult felfogni hogy epeszu ember alapbol egy olyan fostalicska lehetetlen cimet nem tud adni egy kiadvanynak mint az utolso Sepultura...na de Derrick Green fele progressziv Sepus rajongoktol mast nem is lehetne elvarni. Es koncertekkel kapcsolatosan, ha Sepulturaek a progressziv vonalukkal akkorat kaszalnak, akkor minek nyomnak regi klasszikusokat, nyomjak a sajat dolgaikat, nem a ' kasszasiker klasszikusokat'. Menjenek es nyomjanak turnet csak az utobbi 6 lemez notaibol. Nem azert de egy telefonfulket nem lehetne megtolteni, max. James Smith allna ott egy Sepus poloban (ami nagy valoszinuseggel nem az utolso 6 lemezt kepviseli) . Soulfly, CC es Killer be Killed harmas uti barmikor a Sepultura erolkodeseit. Es lemezeladasok, Max a Savagessel is verte a Sepu utobbi 'mestermuvet'. Ja es meg ott van a CC es Killer be Killed. Minden teruleten porlasztva van a Sepultura.


Hahaha, hat az tuti, hogy ilyen We Sold Our Souls To Metal szintu dalcimek mellett sokkoloan hat a Metropolisra utalo legutolso Sepultura album cime a metalproletaria tus szemeben.
Idézet
 
 
+9 #19 shmonsta 2015-08-25 02:09
Magában sem fényes a Soulfly helyzete, de a Sepulturával összehasonlítva még rosszabb. Lemezek, koncertek, nyilatkozatok színvonala téren egyaránt óriási a különbség. Drukkolok Max-nak, hogy egyszer pihenje ki magát és elgondolkodjon a miérteken.
Idézet
 
 
-16 #18 Soulfly rulez 2015-08-25 00:33
Nem sikerult felfogni.... hat azt mindenkepp sikerult felfogni hogy epeszu ember alapbol egy olyan fostalicska lehetetlen cimet nem tud adni egy kiadvanynak mint az utolso Sepultura...na de Derrick Green fele progressziv Sepus rajongoktol mast nem is lehetne elvarni. Es koncertekkel kapcsolatosan, ha Sepulturaek a progressziv vonalukkal akkorat kaszalnak, akkor minek nyomnak regi klasszikusokat, nyomjak a sajat dolgaikat, nem a ' kasszasiker klasszikusokat'. Menjenek es nyomjanak turnet csak az utobbi 6 lemez notaibol. Nem azert de egy telefonfulket nem lehetne megtolteni, max. James Smith allna ott egy Sepus poloban (ami nagy valoszinuseggel nem az utolso 6 lemezt kepviseli) . Soulfly, CC es Killer be Killed harmas uti barmikor a Sepultura erolkodeseit. Es lemezeladasok, Max a Savagessel is verte a Sepu utobbi 'mestermuvet'. Ja es meg ott van a CC es Killer be Killed. Minden teruleten porlasztva van a Sepultura.
Idézet
 
 
+4 #17 James Smith 2015-08-24 22:21
Nevedből kiderül, hogy abszolút nem vagy elfogult. Jól van.
Meg nem a primitív mivoltával van a baj. De úgy látszik ezt a részét már nem sikerült felfogni.
Idézet
 
 
-6 #16 Soulfly rulez 2015-08-24 21:54
Milyen bajotok van az uj es tobbi Soulfly-val. Primitiv es akkor mi van. Nezzetek a Savages, Enslaved es Archangel anyagok annyira prolik hogy jok. Kimondottan elvezem oket es pl. a Gladiator akkora egy slager hogy a pofadrol a bort egy az egyben letepi. Persze hogy nem technikasak,han gzasuk fos es akkor mi van. Nagyon feelinges es az a lenyeg. Gozt le lehet rajta vezetni. Pl. ezert kimondottan nem szeretem a Sepulturat. Technikazunk, szamolgassuk a riffeket, szar feelingtelen produkcio (szerintem). A Killer be Killed is kurvara bejott. Szoval en barmikor inkabb Soulfly, mint modern Sepultura. Ha masnak meg mas a velemenye akkor nyugodtan eljen vele. Ez szerintem nem jelenthet kulonosebb gondot.
Idézet
 
 
+6 #15 Szőlő 2015-08-24 21:38
Búbanatosan fosadékra sikerült. Max....ARISEEEE!
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Kereső

Hozzászólások

Galériák

 

Devin Townsend Project - Budapest, Barba Negra Music Club, 2015. március 12.

 

The Treatment - Budapest, Petőfi Csarnok, 2014. június 11.

 

Anthrax - Budapest, Budapest Park, 2013. július 30.

 

Die Krupps - Budapest, Dürer Kert, 2011. május 1.

 

Nevermore - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 14.

 

Solar Scream - Budapest, Dürer Kert, 2010. november 6.