Shock!

november 05.
kedd
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Koncert tartalomböngésző

0-9ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

Azahriah, DESH - Budapest, 2024. május 26.

Mivel nincs semmilyen tényleges viszonyulásom hozzá, az Azahriah-jelenség számomra leginkább egy csodálatosan szórakoztató látlelet a 2020-as évek Magyarországáról. Benne van ebben a közeljövő és a régmúlt is, egy ösztönös tehetség világsztárrá válásának esélye, és hát hogyne lenne benne a mélymagyar valóság balsors által tépettsége. Azt nem látom pontosan, hogy Baukó Attila pontosan hol található jelenleg ebben az egészben, és hogy mennyire kellene félteni ezt az alig huszonéves srácot mindattól, ami a fentiekből kirajzolódik. Az aktuális interjúk, amelyekből a koncertre készülve nyilván megnéztem párat, engem meggyőznek arról, hogy félteni egyelőre nem kell, így hát minden különösebb elvárás nélkül, jókedvűen vetettem bele magam a háromnapos emberkísérlet záró bulijába Magyarország legnagyobb klubházában.

azahriah_k2024_01

időpont:
2024. május 26.
helyszín:
Budapest, Puskás Aréna
Neked hogy tetszett?
( 69 Szavazat )

Némileg meglepő módon a kezdési időpontokkal és az előzenekarokkal kapcsolatos információk leginkább szájhagyomány és internetes hozzászólások útján terjedtek, én a jegyen szereplő nyolc órás kezdéshez igazítottam magam, ezzel pedig DESH szettjének feléről le is maradtam. Molnár Attila fontos szereplő az Azahriah-sztoriban, saját jogán azonban itt eléggé elveszett a hatalmas díszletek között, és nyilván a szürkületi fények sem neki kedveztek. A Kukásautót azért messziről is kiszúrtam, a Markó Ádámmal (Kaltenecker-Markó, Special Providence, ex-Ganxsta Zolee Band) megerősített zenekart is öröm volt látni egy ekkora léptékű koncerten, sokat hozzátettek az egyéni komfortérzeten fokozásához, amit ekkor még azért javában keresgéltem, akárcsak a helyemet. DESH és az ő tábora amúgy megtalálta egymást, miközben a nagy többség azért másra várt (a döntő többség, úgy láttam, a sörére).

desh_k2024_01

Azahriah-n egyébként remekül el lehetne vitatkozni, akár építő jelleggel is, túlzás nélkül doktori dolgozat témája is lehetne ő, olyan varázslatos kifejezésekkel tűzdelve, mint a DIY, a hype és a FOMO. Ha lenne kedvem ezzel foglalkozni, biztosan elkeserítene, hogy ehhez képest milyen az általános hazai vitakultúra, amelyek közül is sötét csúcsként emelkedik ki az, amikor egyesek kijelentik, hogy szégyellnie illene magát annak, aki ebben a három napban ellátogatott a Puskás Arénába. Én őszintén remélem, hogy egyetlen jelenlévő sem szégyellte magát, ellenben jól szórakozott, sőt, akár tanult is valamit, mert az Azahriah-produkció nagyon sokat dolgozott ezért, és végül ki is hozta a három napból, amit lehetett. És ez csak az, ami a stadionban megesett, az extra sztorik, amik városszerte, többnyire teljesen spontán módon megtörténtek a Puskás-tripla hatására, még tovább gazdagítják a képet. Aki nem hangszigetelt dobozban érkezett, tudja, miről beszélek.

azahriah_k2024_02

Túl az esemény poptörténeti léptékén, számomra azért is volt hasznos ez a kirándulás, mert meg tudott lepni. Megfordultam mostanában az Analog Balaton és a Carson Coma koncertjein is, fel voltam készülve rá, milyen egy tinikedvenc előadó fellépésének légköre, és tényleg meglepődtem, hogy Azahriah máris többgenerációs jelenséggé vált. Nem arról szólt a dolog, hogy a fiatalok buliznak, az őket nagylelkű módon elkísérő idősebbek pedig meghúzódnak és túlélnek, itt a biztonsági őröktől kezdve a legfelsőbb szektorokban ülőkig mindenki bemozdult a zenére, olykor egészen váratlan, és ettől roppant vicces mozdulatokra ragadtatva magukat. Ami pedig magát az előadást illeti, ugyanitt korábban már láthattuk, hányféleképpen is lehet megközelíteni ekkora léptékben a szórakoztatást. Akad, aki mindent a látványra tesz fel (ld. Rammstein), akad, aki tesz a látványra, és inkább a lelkét is kidolgozza a rajongókért (ld. Guns N' Roses), és persze ott a felejthetetlen Red Hot Chili Peppers, akik megmutatták, milyen kicsi, vékony is tud lenni egy produkció egy ilyen hatalmas helyen.

azahriah_k2024_03

Azahriah-ék nem töltöttek 200 percet a színpadon, egy kompakt, nagyon látványos show-t hoztak, ami a megfelelő pontokon tudott emberléptékű módon is kommunikálni. És amikor nagyon látványosnak nevezem, kivételesen nem szeretném megúszni ennyivel, mert ezt a színvonalat bizony még világsztárok sem hozzák manapság, és persze könnyen lehet, hogy kevesebb is elég lett volna, de a csapat láthatóan nagyon meg akarta mutatni, és meg is mutatta. Igen, bizonyos pontokon okkal lehetett mindezt túlzónak, öncélúnak tartani, én viszont onnan közelítem meg, hogy ilyen, amikor egy stadionszűz produkció fel akar nőni a feladathoz. Mindenesetre kommentben várjuk azon látványelemek felsorolását, amelyek itt nem kaptak szerepet, talán illene az egy lábon a kifutón ugráló elefántok fájó hiányával kezdeni. A kisszínpaddal (azon belül egy emelkedő-forgó résszel) kiegészített Szórakoztatóipari Objektum saját jogán is szemet gyönyörködtető volt a hatalmas LED-falakkal, ráadásul itt végre a sima állóhelyeseket sem kezelték másodrangúként.

azahriah_k2024_04

Távol tartom magam attól, hogy magával a zenével kapcsolatban állást kelljen foglalnom, senkivel nem szeretném elhitetni, hogy olyan rálátásom van az Azahriah által uralt színtérre (ha ugyan létezik ilyen), amely alapján sommás megállapításokat tehetnék. Akármilyenmetál-szerzeményekből ellenben viszonylag sokat hallottam az elmúlt években, és az új lemez fekete báránya, a tartarosz az én szempontrendszerem szerint egy komplett, tökéletesen vállalható kísérlet ezen a tájékon. Azi metálos múltja miatt lett is volna helye itt, a jelenlévők lelke szerintem elbírta volna, és az énekes/menedzser Tóth Gergő (Supermanagement, Blind Myself) is kiordíthatta volna, ami még beleszorult. Minden persze nem férhetett bele, nagyon is rövid volt ez a szett, az eljátszott huszonnyolc tétel ellenére is. A megszokott Azi Band szinte végig fent volt a színpadon, a lemezen olykor megdöbbentően, sőt zavarba ejtően dúló eklektika ezáltal egy kicsit uniformizáltabb arcot kapott, pedig vonósok, fúvósok, nádi hegedűsök is érkeztek sorjában. Itt jegyzem meg, hogy Azahriah-nak saját Slashre is futja. Nincsenek szavak.

azahriah_k2024_05

Sokakkal egyező véleményem szerint ebben a környezetben a DESH-sel közös blokk dalai tudtak igazán tarolni, a pullup-Habibi-Rampapapam sorra nem lehetett nemet mondani, egy ponton én már attól tartottam, hogy a szektorunk székestől megindul a küzdőtér felé. Akadtak aztán kizárólag erre a napra fenntartott meglepetések is, hogy egyes napokon jelenlévők ne pontosan ugyanazt a csomagot vigyék haza. Az már tényleg a vagányság netovábbja, hogy egyetlen rövidke feat erejéig ide utaztatták Queen Omegát, így elhangozhatott, és oda is csapott a Four moods 2. Siklósi Örs pedig minden bizonnyal nem szégyellte volna, sőt valószínűleg iszonyú büszke lett volna, ha meghallgathatja a Puskásban a Viszlát nyár „akusztikus" átdolgozását, ami szintén remekül sikerült, és jól is állt Azinak. Hiányoltam viszont a megemlékezést, ha nem is olyan mélységben, mint ami megvolt Ferich Balázs irányába a koncert végén. Utóbbi nem is maradhatott el, lévén Balázs legendás kockázatvállalási hajlandósága is elengedhetetlen volt ahhoz, hogy Azi és a Supermanagement egy ilyen beláthatatlan végkifejletű, őrült kalandba belevágjon.

azahriah_k2024_06

Jogos elvárás lenne, hogy legalább a beszámoló végén eláruljuk a Titkot, de szerintem nincs ember az országban, beleértve a főszereplőket is, aki szabatos, egzakt választ tudna adni arra, hogyan hozta össze Azahriah a teltházas Puskást, majd tette meg még kétszer, egymás után. Akárhogy is, a közönség révén poptörténelmet írt, és pusztán már csak ezért is jó volt jelen lenni. Ráadásul aki eljött, az első kézből láthatta, hogy nem lehet valamiféle pillanat szülte FOMO-pánikra egyszerűsíteni ezt az elképesztő sikert, valószínűleg azzal járunk a legközelebb az igazsághoz, ha elfogadjuk, hogy Attila tényleg az az egy a tízmillióból, akinek ilyen rövid idő alatt sikerült (így vagy úgy, de) az ország jelentős részét megszólítania, vagy legalábbis véleménynyilvánításra sarkallnia. Számomra extra bájt ad a sztorihoz, hogy megnyilvánulásai alapján süt a srácról, hogy ha nem lennének rá kíváncsiak esténként negyvenezren, negyvennek is csinálná, pontosan ekkora energiával. A többségében puszta irigység által vezérelt indulatkommentelés helyett ideje lenne alaposabban szemügyre venni Attilát, aki egy teljesen komplett dalszerző-előadó.

azahriah_k2024_07

Azahriah a dalait továbbra sem okvetlenül nekem írja, nem is volt bennem olyan törekvés, hogy a koncert után majd besorolok az utálók vagy az imádók táborába. A Puskásba főként a kíváncsiság hozott, az pedig több szinten is ki lett elégítve, a továbbiakban maradok változatlanul távoli szemlélő. Az élményért viszont még sokáig hálás leszek.

azahriah_k2024_08

 

Hozzászólások 

 
#94 hároméves férfi 2024-06-07 07:17
Idézet - David Pressman:
Thank you for your kindly words. Azahriah is one of my favourite... ;)


Legalább az angol menne.
Idézet
 
 
#93 David Pressman 2024-06-06 21:35
Thank you for your kindly words. Azahriah is one of my favourite... ;)
Idézet
 
 
#92 Goodbye 2024-06-02 22:06
Korda György is egy kiváló énekes, szívesen olvasnék róla cikket az oldalon. Azahriával meg semmi baj nincs. Érti a szakmát, fejben is rendben van, meg persze piszok jó a marketingje. Csak azt sajnálom, hogy például a Lordnak meg hasonló előadóknak sosem jött össze hasonló, pedig megérdemelték volna.
Idézet
 
 
#91 Balázs Klári 2024-06-02 19:40
Remélem lesz Korda György koncertbeszámol ó is!
Idézet
 
 
#90 Draveczki-Ury Ádám 2024-05-31 04:33
Idézet - ma:
Nagyok kíváncsi lennék, hogy mennyire működött a kommentek előszűrése, mit kellett törölni, de az tűnt fel, hogy néhány kisebb elragadtatást kivéve azért meglehetősen visszafogott hangnemben zajlik az eszmecsere. Összehasonlítha tatlan azzal ami néhol máshol zajlik.

Kissé számomra is meglepő, ám annál örömtelibb, hogy egyetlen kommentet sem (!) kellett előszűrni vagy moderálni. A Facebookon is volt némi kis felhorgadás, de ott sem olyan stílusban, hogy hide-olgatni vagy törölni/bannolni kellett volna.
Idézet
 
 
#89 ma 2024-05-30 19:38
Nagyok kíváncsi lennék, hogy mennyire működött a kommentek előszűrése, mit kellett törölni, de az tűnt fel, hogy néhány kisebb elragadtatást kivéve azért meglehetősen visszafogott hangnemben zajlik az eszmecsere. Összehasonlítha tatlan azzal ami néhol máshol zajlik.
Idézet
 
 
#88 Valentin Szilvia 2024-05-30 08:01
Idézet - Claudius Oltarimanus:
Idézet - ihsahn:
Minden mondattal egyetértek. A társasjáték kritika kurva jó ötlet. Ez az oldal mindig is a széleslátókörűs égéről és nyitottságáról volt ismert és egyedi, ezt ne is adjátok fel. A vinnyogók meg tudják: “ Wimps and posers, leave the hall…”


Én anno megrekedtem a "Gazdálkodj okosan!"-nál. Gyerekkori traumám, mikor ráléptem a tűzeset mezőre és a leégett pottyantós budit vissza kellett szolgáltatnom a banknak... :-)


Haha, annál meg a Monopoly és társainál csak jobbak vannak. Elképesztően bőséges, változatos és addiktív ez a világ is. :)
Idézet
 
 
#87 Windir 2024-05-30 07:35
Idézet - pumpika666:
Aza nekem sem talál be, de rákerestem a tecsőn pár videóra, koncerten nem tűnik olyan rossznak(de ez szinte az összes wellhello, halott pénz, stb zkarra elmondható, hogy rohadt jó zenészekkel tolják a koncerteket)

Pont ezen filóztam, hogy egyes stílusoknál miért olyan bevett dolog ez, hogy koncerteken zenészek (kobzosok, táncosok) hada szerepel, a hangzóanyagokon meg szól egy tufa dobgép, némi sampler/billentyű, aztán érd be vele?
Nehezen tudnám elképzelni a következő Maident Dickinson széteffektezett ájvékolásával és némi zörejjel a háttérben, bezzeg koncerten majd hasít a három gitár.
Tényleg nem kötekedésből kérdezem, csak kíváncsi vagyok a jelenségre.
Idézet
 
 
#86 Claudius Oltarimanus 2024-05-30 07:34
Idézet - ihsahn:
Idézet - Valentin Szilvia:
Idézet - duedhel:
Engem ezzel a cikkel - meg a hasonlókkal - kapcsolatban inkább az érdekel, hogy:
1. mennyire pörgetik fel egy oldal látogatottságát , illetve
2. hány olyan ember kommentel miattuk, aki előtte vagy sosem szólt még hozzá semmihez, vagy eleve sosem járt még az oldalon.
(Sajnos élek a gyanúperrel, hogy nem a nyitottság a lényeg, hanem a SEO... :) )


Megnyugtatlak, nem a SEO volt a lényeg.
Hogy egy kicsit más megvilágítással is formáljam az általunk elmondottakat, annyit fűznék hozzá, hogy számomra, mint zenével évtizedek óta foglalkozó valakinek tényleg az volt fontos, hogy lészese lehettem egy zenetörténelmi pillanatnak. Persze nem feltétlenül érintett volna meg ennyire, ha nem érdekel az előadó valamilyen szinten és itt a valamilyen szintet inkább az emberi oldaláról közelíteném meg. A zenéje nem feltétlenül hozzám szól. Interjúkat régóta nézek vele, rendkívül nyitott srácnak látom, aki kicsit koravén talán, de rendkívül inspiráló a gondolkodásmódj a, én nagyon bírom az ilyen fiatalokat, abszolút nem szégyen tanulni tőlük, sőt. Segíteni kell minden, a buborékvilágból kifelé gondolkodó fiatalt, szerencsére találkoztam már sok hasonlóval mindenfelé. Mindamellett a zenéjét is meghallgattam, és MIUTÁN elmondta, miképp rakja össze, hogy gondolkodik a saját zenéjéről, érthetőbbé vált. Élőben teljesen másképp szólalt meg, nyilván, kimondottan tetszett sok dal, volt benne vibe bőven. Az meg, hogy tízezrek énekelték, tökmindegy, milyen korosztály, azt az energiaáramlást NEM LEHET egy klubkoncerten átélni. Csodálatos élmény volt, tényleg. Fotózni meg kurvajó volt, főleg, hogy végig lehetett (jófejség ez is a stábtól).
Egy ideje untatnak a metálzenék, a régi kedvencek nyilván nem, de az újakat nagyon gyorsan lekapcsolom, mert már mindről tudom, mi fog történni a következő másodpercben és hiába jók TECHNIKAILAG, nincs bennük semmi érdekes (számomra). Ritka, ha valami megfog. És bizony azt vettem észre, hogy hiába sorakoznak az új megjelenések, amit meg kellene hallgatni, nincs hozzá kedvem, viszont Azi dalait szívesebben elindítom, pedig papíron nem a világom. Lehet csak ad egy pozitív érzést, meg kipucolja az agyam, átrak egy másfajta flowba. Sokadrészt meg érdekel, merre fejlődik a könnyűzene, és ez egy lehetséges irány, engem meg érdekelnek a miértek és az okok.


Minden mondattal egyetértek. A társasjáték kritika kurva jó ötlet. Ez az oldal mindig is a széleslátókörűs égéről és nyitottságáról volt ismert és egyedi, ezt ne is adjátok fel. A vinnyogók meg tudják: “ Wimps and posers, leave the hall…”


Én anno megrekedtem a "Gazdálkodj okosan!"-nál. Gyerekkori traumám, mikor ráléptem a tűzeset mezőre és a leégett pottyantós budit vissza kellett szolgáltatnom a banknak... :-)
Idézet
 
 
#85 pumpika666 2024-05-30 07:08
Aza nekem sem talál be, de rákerestem a tecsőn pár videóra, koncerten nem tűnik olyan rossznak(de ez szinte az összes wellhello, halott pénz, stb zkarra elmondható, hogy rohadt jó zenészekkel tolják a koncerteket)
Sajnos a nyuggerség engem is elért olyan szinten, hogy hiába jönnek az újabbnál-újabb zenék, nem találok 99 %-ban kapaszkodót, tényleg a régieknél mindig találok valami finomságot, beszerzendő cuccot(lemezvás árlás kell, mint a drogosnak a cucc :) ), de nem tud megmozgatni az hogy az újakra pénzt kiadjak, sajnálom ez van, ingyért sem tud lekötni, pedig most ingyért van(mit nem adtam volna ilyenért 30-35 éve!), ha valakinek elég a neten hallgatni és nem igényli fizikai formátumot
Azért hogy nem vonulok be az öregek otthonába, bizonyítja, az új Nocturnus(A.D.), Borknagar lemezek, de itt is "öregekről" beszélünk :)
Idézet
 
 
#84 ihsahn 2024-05-29 22:35
Idézet - Valentin Szilvia:
Idézet - duedhel:
Engem ezzel a cikkel - meg a hasonlókkal - kapcsolatban inkább az érdekel, hogy:
1. mennyire pörgetik fel egy oldal látogatottságát , illetve
2. hány olyan ember kommentel miattuk, aki előtte vagy sosem szólt még hozzá semmihez, vagy eleve sosem járt még az oldalon.
(Sajnos élek a gyanúperrel, hogy nem a nyitottság a lényeg, hanem a SEO... :) )


Megnyugtatlak, nem a SEO volt a lényeg.
Hogy egy kicsit más megvilágítással is formáljam az általunk elmondottakat, annyit fűznék hozzá, hogy számomra, mint zenével évtizedek óta foglalkozó valakinek tényleg az volt fontos, hogy lészese lehettem egy zenetörténelmi pillanatnak. Persze nem feltétlenül érintett volna meg ennyire, ha nem érdekel az előadó valamilyen szinten és itt a valamilyen szintet inkább az emberi oldaláról közelíteném meg. A zenéje nem feltétlenül hozzám szól. Interjúkat régóta nézek vele, rendkívül nyitott srácnak látom, aki kicsit koravén talán, de rendkívül inspiráló a gondolkodásmódj a, én nagyon bírom az ilyen fiatalokat, abszolút nem szégyen tanulni tőlük, sőt. Segíteni kell minden, a buborékvilágból kifelé gondolkodó fiatalt, szerencsére találkoztam már sok hasonlóval mindenfelé. Mindamellett a zenéjét is meghallgattam, és MIUTÁN elmondta, miképp rakja össze, hogy gondolkodik a saját zenéjéről, érthetőbbé vált. Élőben teljesen másképp szólalt meg, nyilván, kimondottan tetszett sok dal, volt benne vibe bőven. Az meg, hogy tízezrek énekelték, tökmindegy, milyen korosztály, azt az energiaáramlást NEM LEHET egy klubkoncerten átélni. Csodálatos élmény volt, tényleg. Fotózni meg kurvajó volt, főleg, hogy végig lehetett (jófejség ez is a stábtól).
Egy ideje untatnak a metálzenék, a régi kedvencek nyilván nem, de az újakat nagyon gyorsan lekapcsolom, mert már mindről tudom, mi fog történni a következő másodpercben és hiába jók TECHNIKAILAG, nincs bennük semmi érdekes (számomra). Ritka, ha valami megfog. És bizony azt vettem észre, hogy hiába sorakoznak az új megjelenések, amit meg kellene hallgatni, nincs hozzá kedvem, viszont Azi dalait szívesebben elindítom, pedig papíron nem a világom. Lehet csak ad egy pozitív érzést, meg kipucolja az agyam, átrak egy másfajta flowba. Sokadrészt meg érdekel, merre fejlődik a könnyűzene, és ez egy lehetséges irány, engem meg érdekelnek a miértek és az okok.


Minden mondattal egyetértek. A társasjáték kritika kurva jó ötlet. Ez az oldal mindig is a széleslátókörűs égéről és nyitottságáról volt ismert és egyedi, ezt ne is adjátok fel. A vinnyogók meg tudják: “ Wimps and posers, leave the hall…”
Idézet
 
 
#83 Klumpa 2024-05-29 21:52
Idézet - torta:
Idézet - Klumpa:
Idézet - M.G.W.:
Akkor étterem vélemény is lesz a jövőben? :-) nyugi, csak húzlak


A Hammerben fozorovattol kezdve autotesztig minden szar van mar.


Miiiiii? :D komolyan?


Igen.
Idézet
 
 
#82 Valentin Szilvia 2024-05-29 21:23
Idézet - M.G.W.:
Akkor étterem vélemény is lesz a jövőben? :-) nyugi, csak húzlak


Ezt mondjuk nem tudom, kinek címezted, de az biztos nem lesz. Viszont társasjátékokró l szóló cikk már megfordult a fejemben, de a többiek egyelőre leszavaztak. :)

Idézet - nikfisz:
Tisztelt Szilvia! Azért untatnak az új metálzenék(enge m is)mert kb. 2012ig bezárva már mindent megcsináltak ebben a műfajban.Sajna nincs tovább csak az ismétlés....Mondtad,hogy érdekel téged merre fejlődik a könnyűzene.Nos,azzal ugyanaz van mint a kemény zenével.Azi sem csinál semmi újat.Elég a youtube-on bekapcsolni valami arab music-ot.(Jó,ő európai hangszereléssel csinálja.ennyi az újdonság)Én visszaások a múltba.Rengeteg jó zene van ott amit még nem hallottam .Ez nem visszalépés-ami jó az jó.


A múltba visszaásás alap, az más. Ott mindig vannak jóságok. Az új zenékkel találom nehezen a hangot, most így hirtelen ami az utóbbi x évben megfogott és rendszeresen hallgatom, az mondjuk a Royal Republic (de ők pont a nosztalgiavonat ra szálltak rá), a Heilung (a folkos vonalból kb. csak ilyesmi mozgat, az is módjával), a Måneskin (unokahúgi rajongását muszáj volt megértenem), és kb. ennyi.
Idézet
 
 
#81 torta 2024-05-29 21:14
Idézet - Klumpa:
Idézet - M.G.W.:
Akkor étterem vélemény is lesz a jövőben? :-) nyugi, csak húzlak


A Hammerben fozorovattol kezdve autotesztig minden szar van mar.


Miiiiii? :D komolyan?
Idézet
 
 
#80 nikfisz 2024-05-29 18:38
Tisztelt Szilvia! Azért untatnak az új metálzenék(enge m is)mert kb. 2012ig bezárva már mindent megcsináltak ebben a műfajban.Sajna nincs tovább csak az ismétlés....Mondtad,hogy érdekel téged merre fejlődik a könnyűzene.Nos,azzal ugyanaz van mint a kemény zenével.Azi sem csinál semmi újat.Elég a youtube-on bekapcsolni valami arab music-ot.(Jó,ő európai hangszereléssel csinálja.ennyi az újdonság)Én visszaások a múltba.Rengeteg jó zene van ott amit még nem hallottam .Ez nem visszalépés-ami jó az jó.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

Devin Townsend Project - Budapest, Barba Negra Music Club, 2015. március 12.

 

Royal Hunt - Budapest, A38, 2014. március 13.

 

Jeff Loomis - Budapest, Dürer Kert, 2012. november 11.

 

Within Temptation - Budapest, Sziget fesztivál, 2011. augusztus 10.

 

Mátyás Attila Band - Budapest, A38, 2011. július 2.

 

Die Krupps - Budapest, Dürer Kert, 2011. május 1.