Shock!

április 28.
vasárnap
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Ősszel érkezik a KK’s Priest második albuma, bemutatták az első dalt

Szeptember 29-én jelenik meg a KK's Priest második nagylemeze. Az album címe The Sinner Rides Again lesz.

0701kkpriest

kkspriest_c2021-ben jelent meg a Judas Priest volt gitárosa és énekese, K.K. Downing és Tim „Ripper" Owens új zenekara, a KK's Priest első albuma, a Sermons Of The Sinner. A folytatás a Napalmnál érkezik ősszel. Downing és Owens társai A.J. Mills gitáros, Tony Newton basszer és Sean Elg dobos, a produceri feladatokat maga K.K. látta el, a hangmérnök Jacob Hansen volt.

A dallista az alábbi lesz:

01. Sons Of The Sentinel
02. Strike Of The Viper
03. Reap The Whirlwind
04. One More Shot At Glory
05. Hymn 66
06. The Sinner Rides Again
07. Keeper Of The Graves
08. Pledge Your Souls
09. Wash Away Your Sins

A One More Shot At Glory máris meghallgatható. Az előző lemezt a covid miatt nem kísérte turné, most azonban koncertezni is fog a zenekar, igaz, egyelőre főleg brit fellépéseket kötöttek le.

 

Hozzászólások 

 
#19 Ferkó 2023-07-05 14:38
Kurva gyenge...
Idézet
 
 
#18 Equinox 2023-07-02 21:59
Idézet - Scarecrow:
Idézet - Equinox:
Ja hogy minél írjanak jobbak? Hát pl Firepowernél, ami akkora erővel dörren meg, hogy instant klasszikus lett. Akárcsak pl Accept - Blood of the Nations, azonnal tudtam, hogy ez itt a klasszikus korhoz méltó.


Egyre kíváncsi leszek azért, ha szeptemberben (vagy később) kijön a Shock kritika a lemezről és ne adj Isten magas pontszámot fog kapni a lemez (persze nem hinném), akkor mit fogsz kommentelni majd?
Nagyon kíváncsi leszek. :D

Erre még válaszolok. Nem emlékszem hány pontot kapott a Sermon lemez, de ugyanezt leírtam ott is. Nem értem, mi a bajod, többszörösen megindokoltam a véleményemet. Persze neked mindent le szabad söpörni az asztalról, értem én.
Idézet
 
 
#17 Equinox 2023-07-02 21:57
Idézet - Scarecrow:
Idézet - Equinox:
Ja hogy minél írjanak jobbak? Hát pl Firepowernél, ami akkora erővel dörren meg, hogy instant klasszikus lett. Akárcsak pl Accept - Blood of the Nations, azonnal tudtam, hogy ez itt a klasszikus korhoz méltó.


Egyre kíváncsi leszek azért, ha szeptemberben (vagy később) kijön a Shock kritika a lemezről és ne adj Isten magas pontszámot fog kapni a lemez (persze nem hinném), akkor mit fogsz kommentelni majd?
Nagyon kíváncsi leszek. :D

Ez megint valami olscó irónia? Elengedem.

Sorolom a tradmetal bandák nagyon jó lemezeit akkor:

Visigoth - egy zöld meg egy kék borítós, a kék kurva jó: Conqueror's Oath (de a zöld Revenant King is nagyon jó)
Spirit Adrift - Enlightened in Eternity a legjobb, de előtte utána is van sok jó
Dread Sovereign - Nemtheanga totál ismeretlen arcokkal játszik elsőrangú Trouble/Saint Vitus doomot, Alchemical Warfare
Eternal Champion - Ravening Iron is kurva jó, meg pl The Armor of Ire (elődje is).
Sumerlands - két lemezük van, én az elsőt ismerem (self-titled), de a 2.-a t jobbnak mondják

Úgy érzem mondtam párat, anélkül h elárasztanálak 15 címmel, csak hogy játsszam az eszem. A fentiek mind sokszor szóltak, jól leülepedtek, állták a többszöri hallgatás próbáját, nem laposodtak el 3.-4.-re, stb stb. De elsőre is működtek.

Nem kimondottan fiatal banda a Lodr Weird Slough Feg, de megérdemli, hogy emlegessük, szóval a trad metalban van elég kakaó, köszöni szépen, de sajnos nem a KK Priest az ami viszi a zászlót. Ez nem köpködés, hanem ténymegállapítá s (bár úgyis lesz, akinek ez köpködésnek fog számítani).

Ezek mind fiatal bandák, nagyon tradicionálisak , Judas Priest, Ozzy, Manilla Road, régi US power a fő hatásaik, és jól nyomják, izgalmasan a klasszikus metalt

Nem írtam új Stratovariust mert veterán banda (Survive), Evil Invaderst sem mert thrash/speed (de nagyon jó, leginkább Shattering Reflection pl), Saxon - Carpe diemet sem pl, mert nem veteránokról volt szó, új Flotsamot sem mondok ugyanazért.
Idézet
 
 
#16 queensryche999 2023-07-02 20:12
Idézet - Martin:
,,Olyat sem nagyon látok, hogy kap valaki egy lemezt/bandát, amit ki nem áll és indokolatlanul lehúzza a sárba."
Pedig a régiek között milyen sok olyan volt. És azok voltak a legjobbak egyébként. :D Némelyik kilencvenesévek végi, kétezres eleji shock cikknek minden sora kincs.


Egyetértek, sőt hiszed vagy sem, eredetileg ott volt a "már" szócska is, de végül kivettem, nem akartam kekeckedni. :)
Idézet
 
 
#15 Martin 2023-07-02 19:05
,,Olyat sem nagyon látok, hogy kap valaki egy lemezt/bandát, amit ki nem áll és indokolatlanul lehúzza a sárba."
Pedig a régiek között milyen sok olyan volt. És azok voltak a legjobbak egyébként. :D Némelyik kilencvenesévek végi, kétezres eleji shock cikknek minden sora kincs.
Idézet
 
 
#14 queensryche999 2023-07-02 17:12
Idézet - Scarecrow:
Egyre kíváncsi leszek azért, ha szeptemberben (vagy később) kijön a Shock kritika a lemezről és ne adj Isten magas pontszámot fog kapni a lemez (persze nem hinném), akkor mit fogsz kommentelni majd?


Emberek, ez nem valami sportverseny. :) Ezen túl pedig miért ne térhetne el valaki véleménye jelentősen az adott cikkíróétól? (A pontozás szubjektív, bár szerencsére a Shock van annyira korrekt és szakmai, hogy egyrészt nem nagyon van extrém pontozás, nem röpködnek a 10-esek és a 0-3, másrészt az értékelés sem üt el a realitástól. Olyat sem nagyon látok, hogy kap valaki egy lemezt/bandát, amit ki nem áll és indokolatlanul lehúzza a sárba. )

Idézet - Equinox:
Ja hogy minél írjanak jobbak? Hát pl Firepowernél, ami akkora erővel dörren meg, hogy instant klasszikus lett. Akárcsak pl Accept - Blood of the Nations, azonnal tudtam, hogy ez itt a klasszikus korhoz méltó.


Értem, hogy tetszik a Firepower, én is szeretem sőt, a zenekar teljes életművét tekintve is kiemelkedően jó lemez, amire nagy szükség volt Halford visszatérése óta. Ugyanakkor az Priest-től függetlenül tudom értékelni KK ötleteit, igyekezetét és lelkesedését. Szerintem már csak azért sem feltétlenül érdemes a kettőt összevetni, mert nem KK volt az egyedüli szerző a Priestben. Csak ők tudnák ezt hitelesen szétszálazni, de utólag már látható, hogy egy bizonyos idő után kimondva-kimondatlanul Glenn kezében volt inkább a gyeplő. A Firepower pedig összességében már inkább Richie-ről szólt.
Idézet
 
 
#13 Scarecrow 2023-07-02 12:39
Idézet - Equinox:
Ja hogy minél írjanak jobbak? Hát pl Firepowernél, ami akkora erővel dörren meg, hogy instant klasszikus lett. Akárcsak pl Accept - Blood of the Nations, azonnal tudtam, hogy ez itt a klasszikus korhoz méltó.


Egyre kíváncsi leszek azért, ha szeptemberben (vagy később) kijön a Shock kritika a lemezről és ne adj Isten magas pontszámot fog kapni a lemez (persze nem hinném), akkor mit fogsz kommentelni majd?
Nagyon kíváncsi leszek. :D
Idézet
 
 
#12 Equinox 2023-07-02 12:05
Ja hogy minél írjanak jobbak? Hát pl Firepowernél, ami akkora erővel dörren meg, hogy instant klasszikus lett. Akárcsak pl Accept - Blood of the Nations, azonnal tudtam, hogy ez itt a klasszikus korhoz méltó.
Idézet
 
 
#11 Equinox 2023-07-02 12:04
A jelenlegi Priest mindenben jobb, izgalmasabb, jobabk a szövegek (sokkal-sokkal), kiállásban, hangzásban, egyszerűen zongorázni lehet a különsbéget.

Mondom, teljesen oké, hogy valakinek CSAK a korai '80-as évekkel bezárólag csinált metal tetszik, és azt akarja hallani 200x reciklálva, új ötletek nélkül, akkor csinálja. De én abszolút nem ezt keresem a zenében. KKP meg pontosan ilyen.

Nem mondtam, hogy szar, azt mondtam, hogy lapos, mert az. De ha valakinek ez a hangzásvilág kell, hát rajta. De én tudok sok tradicionális metal bandát a jelenkorból is, ami lényegesen érdekesebb.

(mindig jön a kioktató hangnem, ha valaki nem ért egyet velünk, ezt már tapasztaltam, csak szokj hozzá, hogy te is kapsz ellenérveket másoktól)
Idézet
 
 
#10 Scarecrow 2023-07-02 10:02
Idézet - Equinox:
Nem fricska kell, hanem jobb zenét írni. és most sem sikerült, és ami azt illeti, megközelíteni sem nagyon. Szerintem a Sermon is ilyen volt.

A cím is nyilvánvaló visszautalás, nem is rossz amúgy. De ebben a számban nem történik zeneileg elég érdekes. Ha lehet választani, én bizony a Halford-félére szavazok, vagy mondjam úgy, hogy Faulkner-félére?

Ez egy múltban élő nosztalgiabanda , egy sértődött gitárostól, ez persze nem is rossz, csak nem is jó, ez a formáció a lemezkészítésbe n ugyanaz, mint koncertek területén a falunapos hakni.


Minél írjanak jobb zenét? A British Steel-nél vagy netán a Painkiller-nél?
Tudja ezt mindenki már (ők is), hogy az esélytelen, de ez az életük, ezt szeretik csinálni. Az, hogy számodra ez egy haknibanda bocsáss meg, de ki nem sz*rja le. Tökös power ez az új szám is, csak úgy mint az első anyag összes száma. Ha nem jön be, lépj tovább, de ne sz*rozd oktalanul...
Idézet
 
 
#9 Gábor 2023-07-01 22:18
Nem a nosztalgiával volt a gond az első lemeznél, egyszerűen csak sokkal gyengébb volt annál, amit Rippertől és Kentől vártam. És a JP lemezénél is, pedig attól se voltam elhalva.
A Birodalom nem vágott vissza...
Idézet
 
 
#8 queensryche999 2023-07-01 18:34
Idézet - Equinox:
Nem fricska kell, hanem jobb zenét írni. és most sem sikerült, és ami azt illeti, megközelíteni sem nagyon. Szerintem a Sermon is ilyen volt.


Richie-t gitárfronton esélytelen felülmúlni - itt nem (csak) a technikára gondolok, hanem arra, hogy az utóbbi években kreatív fronton (riffek, szólók, ötletek) ő vált a Priest zenei motorjává. Ugyanakkor biztos vagyok abban, hogy KK részéről ez nem is volt cél. A könyvén túl sok interjút és nyilatkozatot olvastam-láttam tőle az elmúlt 3-4 évben és ezek alapján tiszta sor, hogy egyszerűen csak zenélni akar. (Zárójel a "metál testvérek" kedvéért: igen, ezzel pénzt is lehet keresni, ami nyilván nem utolsó szempont egy hosszú évek óta visszavonult zenésznél.) Szerintem egyébként totál érthető és logikus, hogy első körben abba a zenekarba szeretett volna visszatérni, aminek megformálásában és népszerűsítéséb en annyi éven át részt vett. Sokat olvastam erről pro és kontra, nem mennék itt bele, de maradjunk annyiban, hogy mindkét oldalon van mit megbánni, azt pedig továbbra is hatalmas ziccernek tartom, hogy Tipton állapotára való tekintettel legalább alkalmanként nem látjuk a zenekarral Ken-t.

Idézet - Equinox:
De ebben a számban nem történik zeneileg elég érdekes.


Valóban nem történik zeneileg semmi érdekes, de szerintem nem is volt cél az ilyesmi. Nekem a maga egyszerűségében teszik. Ha már úgy alakult, hogy nem volt visszaút a Priest-be, örülök, hogy Ken azt csinálja újra, amit szeret.

Idézet - Equinox:
Ez egy múltban élő nosztalgiabanda , egy sértődött gitárostól, ez persze nem is rossz, csak nem is jó, ez a formáció a lemezkészítésbe n ugyanaz, mint koncertek területén a falunapos hakni.


A sztorit ismerve a "másik oldal" egyes szereplői is sértődöttek, bár azzal tökéletesen egyetértek, hogy KK kezdett ebbe az egészbe belemenni a könyve kapcsán adott nyilatkozataiba n. Az újkori Priest-et és KK’s Priest-et összevetve az utóbbira illik jobban, hogy "nosztalgia" de itt egyrészt megint csak azt mondom, hogy Ken-től ez a legkevésbé sem meglepő, másrészt a setlisteket megnézve a Priestre sem lehet azt mondani, hogy nem a nosztalgiát lovagolja meg a koncerteken - ezzel nekem semmi bajom.
Idézet
 
 
#7 Equinox 2023-07-01 18:07
Lehetne választani mindkettőt is, ha egy ligában lennének, de nem ez a helyzet.

Gamma Ray vagy Helloween fronton nem kell választani, Purple vagy Rainbow viszonylatban sem, meg még egy rakás ilyen "belőlünk váltak ki de jók lettek" banda van még (Metallica Megadeth, tessék), de egyszerűen el kell fogadni, hogy nincs elég ötlet itt.

Én megértem, hogy Ripper meg valami óckúl metál riffek már a mennyország, de én ihletet is keresek a zenében.
Idézet
 
 
#6 Horváth György 2023-07-01 16:27
Király,ha Halford énekelné,itt ünnepelnek a sok károgó...Ripper brutál...
Idézet
 
 
#5 The_Sentinel 2023-07-01 16:24
No de miért kéne "szavazni" egyikre vagy másikra? Miért kéne ezt vagy amazt "választani"? Miért ne tetszhetne párhuzamosan mindkettő?

(Lásd még a soha véget nem érő Iron Maiden vs. Judas Priest polémiát...)
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hozzászólások

Galériák

 

Riverside - Budapest, A38, 2013. május 23.

 

Motörhead - Budapest, Sziget fesztivál, 2011. augusztus 10.

 

Slayer - Tokaj, Hegyalja Fesztivál, 2011. július 15.

 

Mátyás Attila Band - Budapest, A38, 2011. július 2.

 

Megadeth - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2011. április 8.

 

Wendigo - Budapest, Petőfi Csarnok, 2008. október 31.