Shock!

április 16.
kedd
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Flynn: „Ezt az albumot nem lehet elkapkodni vagy siettetni, mert óriásinak kell lennie”

1003mhAz eredetileg tervezett október helyett végül csak februártól stúdiózik a Machine Head az új nagylemez dalaival. A zenekar indokai szimplák: nem érezték még eléggé késznek az anyagot ahhoz, hogy nekiálljanak a felvételeknek. A 2014-es megjelenési céldátum egyelőre azért maradni látszik…

„Azt mondtam, október végétől stúdióba vonulunk, de az a helyzet, hogy nem álltunk készen erre, hiába próbáltuk kihozni magunkból a legtöbbet ennek érdekében”, írta blogjában Robb Flynn énekes/gitáros. „Idén januárban kezdtünk el írni, de a basszgitárosi meghallgatások, Jared MacEachern betanítása, a turnéfelkészülés, a Mayhem fesztiválturné és Jared új dalokba való bevonása közepette hiába tértünk vissza szeptemberben a dalszerzéshez, egyszerűen nem készültünk el a nótákkal. Összesen talán ha négy hónapot tölthettünk a számok megírásával az addig eltelt kilencből, és ha októberben tényleg elkezdtünk stúdiózni, abból csak az lett volna, hogy összecsapjuk az egészet. Ez egy fontos lemez számunkra: új kiadónál, új taggal, az Unto The Locust után minden szem ránk szegeződik. Ezt az albumot nem lehet elkapkodni vagy siettetni, mert óriásinak kell lennie, klasszikus Machine Headnek. Időtlen lemeznek. A Nuclear Blast egyetértett velünk, és azt mondták: hé, kit érdekel, hogy áprilisban vagy augusztusban jelenik meg? Öt év múlva úgyis mindenki csak arra fog emlékezni, hogy jó volt-e vagy sem. Üdítő volt ez a reakció, és hálásak is voltunk miatta nekik.”

A banda a mostani állás szerint február elejétől kezdi meg a felvételeket, egyelőre öt-hat többé-kevésbé kész demóval rendelkeznek. Az elkészült ötletek között olyanok vannak, mint a Killers & Kings, az Ojos De La Muerte, a Night Of The Long Knives, a Beneath The Silt és a Sail Into The Black, amely utóbbi az egyetlen igazán hosszú számnak ígérkezik a lemezen, a banda ugyanis most már szinte bizonyosan visszakanyarodik a rövidebb, direktebb és szimplább felépítésű témákhoz.

 

Hozzászólások 

 
-1 #22 gaba 2013-12-10 22:25
Zúzni kéne nem rejszolni.
Idézet
 
 
+1 #21 tschaby 2013-12-10 15:53
Idézet - messire:
Idézet - asdasd:
Messire meg ezért írta h nélkül.
A kezdőbetű egy szó.


Igazából látni h-val és anélkül is mindenfelé. Azt viszont sajnálom, hogy ez a potenciális helyesírási hiba semmissé tette az észrevételemet :(

A mondanivaló egyáltalán nem veszett el.
A h-ra viszont azért odafigyelnék, mert zenei oldalakon általában gúnyolódásból hagyják el(így szemétté alakítva a műfaj nevét)!
Idézet
 
 
#20 messire 2013-12-10 13:37
Idézet - asdasd:
Messire meg ezért írta h nélkül.
A kezdőbetű egy szó.


Igazából látni h-val és anélkül is mindenfelé. Azt viszont sajnálom, hogy ez a potenciális helyesírási hiba semmissé tette az észrevételemet :(
Idézet
 
 
+2 #19 asdasd 2013-12-10 13:25
Idézet - Sárvári Gábor:
Idézet - asdasd:
Idézet - Sárvári Gábor:
Idézet - messire:
Idézet - asdasd:
berobbanó kiállásoknak.


+1. Bár én nekem előbb jutott eszembe a trash, mint a hc ezekről.


És amit írni szerettél volna, az gondolom a Thrash.


A thrash kis kezdőbetű, bár úgy írod, ahogy akarod.


Így van. Ezért írtam nagy kezdő betűvel!


Messire meg ezért írta h nélkül.
A kezdőbetű egy szó.
Idézet
 
 
-5 #18 Sárvári Gábor 2013-12-10 08:38
Idézet - asdasd:
Idézet - Sárvári Gábor:
Idézet - messire:
Idézet - asdasd:
berobbanó kiállásoknak.


+1. Bár én nekem előbb jutott eszembe a trash, mint a hc ezekről.


És amit írni szerettél volna, az gondolom a Thrash.


A thrash kis kezdőbetű, bár úgy írod, ahogy akarod.


Így van. Ezért írtam nagy kezdő betűvel!
Idézet
 
 
+2 #17 asdasd 2013-12-09 16:52
Idézet - Sárvári Gábor:
Idézet - messire:
Idézet - asdasd:
berobbanó kiállásoknak.


+1. Bár én nekem előbb jutott eszembe a trash, mint a hc ezekről.


És amit írni szerettél volna, az gondolom a Thrash.


A thrash kis kezdőbetű, bár úgy írod, ahogy akarod.
Idézet
 
 
-2 #16 Sárvári Gábor 2013-12-09 14:56
Idézet - messire:
Idézet - asdasd:
berobbanó kiállásoknak.


+1. Bár én nekem előbb jutott eszembe a trash, mint a hc ezekről.


És amit írni szerettél volna, az gondolom a Thrash.
Idézet
 
 
-3 #15 Sárvári Gábor 2013-12-09 14:55
A HC zenekarok előszeretettel használják ezeket a berobbanó kiállásokat. Megvan bennük a punk lendülete ezért szerintem tipikus HC! Szóval jelen van a Hardcore azon a lemezen rendesen, az hogy minek nevezitek, az a ti dolgotok.
Idézet
 
 
+5 #14 messire 2013-12-08 21:52
Idézet - asdasd:
berobbanó kiállásoknak.


+1. Bár én nekem előbb jutott eszembe a trash, mint a hc ezekről.
Idézet
 
 
+4 #13 asdasd 2013-12-08 21:05
Idézet - Sárvári Gábor:
Idézet - asdasd:
Groove-nak groove, de nekem ez nem hardcore. De ez az egész tökmindegy egyébként.


Érdekes hogy neked nem hardcore. Minek neveznéd? Mondjuk a A Nation On Fire, 4:32-nél berobbanó kiállását? Vagy a None But My Own 5:32-nél berobbanó kiállását?


berobbanó kiállásoknak.
Idézet
 
 
#12 Sárvári Gábor 2013-12-08 18:35
Idézet - asdasd:
Groove-nak groove, de nekem ez nem hardcore. De ez az egész tökmindegy egyébként.


Érdekes hogy neked nem hardcore. Minek neveznéd? Mondjuk a A Nation On Fire, 4:32-nél berobbanó kiállását? Vagy a None But My Own 5:32-nél berobbanó kiállását?
Idézet
 
 
+2 #11 asdasd 2013-12-08 14:20
Groove-nak groove, de nekem ez nem hardcore. De ez az egész tökmindegy egyébként.
Idézet
 
 
#10 Sárvári Gábor 2013-12-08 14:00
Idézet - asdasd:
Idézet - Sárvári Gábor:
Szeretem nagyon a Machine Head-ot! Mostanában az egyik kedvenc bandám! De én úgy gondolom hogy ők mindig az aktuális trend-et követték. Igazat adnék bárkinek aki azt mondja hogy az első két lemez világán kellene haladniuk. Igazat adnék bárkinek, akkor ha a kilencvenes években lennénk! De 2013-at írunk! És szerintem nem állok messze a valóságtól ha azt mondom hogy egy ilyen típusú zene ma nem feltétlenül állná meg a helyét. Az a típusú zene jó volt akkor. Eladható is volt. Megalapozták velük a karrierjüket. És fantasztikus albumok ma is. De nem hinném hogy most is sikerre lehetne vinni azt a formulát. Főleg az első lemez Groove/Hardcore dolgait.
Szerintem nincsenek könnyű helyzetben egy új album megírásánál. Most elkapták a fonalat, sikeresebbek mint valaha, -és ezt a sikert szerintem inkább a The Burning Red-től várták- gondolom lépni akarnak egy lépcsőfokot felfelé, de ismételni sem szeretnék magukat, fejlődni mint zenész, mint dalszerző csinálni valami újat ami még nem volt. És hát az első két lemez világának a mai újraértelmezése nem éppen fejlődés. Meg eddig szerintem egy zenekarnak sem sikerült maradéktalanul megidézni a "gyökereiket"! Amikor megpróbálnak ugye visszatérni oda.
Senki nem emlegeti a Death Magnetic-et egy lapon az ...And Justice for All-al. Vagy az Endgame-t a Rust in Peace-szel!
III Remember Who You Are-t a Life Is Peachy-vel. Szóval szerintem haladjanak csak tovább.


Az első lemezen nincs sok groove/hardcore. A másodikon igen. Az első egy modern thrash metal album.


Az első lemez a egy Groove Metal album egy két Thrash metal-ra is jellemző vonással, és akárhányszor ezt a groove-os belassulást felpörgetik, azt mindig egy tipikus Hardcore kiállással teszik! Egy-két számot leszámítva, amikor alapba is tempósabb a dal. De akkor abban meg lesz lelassulás. A második lemez már inkább a Korn dolgai felé kacsintgat.
Idézet
 
 
+1 #9 asdasd 2013-12-08 00:25
Idézet - Sárvári Gábor:
Szeretem nagyon a Machine Head-ot! Mostanában az egyik kedvenc bandám! De én úgy gondolom hogy ők mindig az aktuális trend-et követték. Igazat adnék bárkinek aki azt mondja hogy az első két lemez világán kellene haladniuk. Igazat adnék bárkinek, akkor ha a kilencvenes években lennénk! De 2013-at írunk! És szerintem nem állok messze a valóságtól ha azt mondom hogy egy ilyen típusú zene ma nem feltétlenül állná meg a helyét. Az a típusú zene jó volt akkor. Eladható is volt. Megalapozták velük a karrierjüket. És fantasztikus albumok ma is. De nem hinném hogy most is sikerre lehetne vinni azt a formulát. Főleg az első lemez Groove/Hardcore dolgait.
Szerintem nincsenek könnyű helyzetben egy új album megírásánál. Most elkapták a fonalat, sikeresebbek mint valaha, -és ezt a sikert szerintem inkább a The Burning Red-től várták- gondolom lépni akarnak egy lépcsőfokot felfelé, de ismételni sem szeretnék magukat, fejlődni mint zenész, mint dalszerző csinálni valami újat ami még nem volt. És hát az első két lemez világának a mai újraértelmezése nem éppen fejlődés. Meg eddig szerintem egy zenekarnak sem sikerült maradéktalanul megidézni a "gyökereiket"! Amikor megpróbálnak ugye visszatérni oda.
Senki nem emlegeti a Death Magnetic-et egy lapon az ...And Justice for All-al. Vagy az Endgame-t a Rust in Peace-szel!
III Remember Who You Are-t a Life Is Peachy-vel. Szóval szerintem haladjanak csak tovább.


Az első lemezen nincs sok groove/hardcore. A másodikon igen. Az első egy modern thrash metal album.
Idézet
 
 
+1 #8 Sárvári Gábor 2013-12-07 23:30
Szeretem nagyon a Machine Head-ot! Mostanában az egyik kedvenc bandám! De én úgy gondolom hogy ők mindig az aktuális trend-et követték. Igazat adnék bárkinek aki azt mondja hogy az első két lemez világán kellene haladniuk. Igazat adnék bárkinek, akkor ha a kilencvenes években lennénk! De 2013-at írunk! És szerintem nem állok messze a valóságtól ha azt mondom hogy egy ilyen típusú zene ma nem feltétlenül állná meg a helyét. Az a típusú zene jó volt akkor. Eladható is volt. Megalapozták velük a karrierjüket. És fantasztikus albumok ma is. De nem hinném hogy most is sikerre lehetne vinni azt a formulát. Főleg az első lemez Groove/Hardcore dolgait.
Szerintem nincsenek könnyű helyzetben egy új album megírásánál. Most elkapták a fonalat, sikeresebbek mint valaha, -és ezt a sikert szerintem inkább a The Burning Red-től várták- gondolom lépni akarnak egy lépcsőfokot felfelé, de ismételni sem szeretnék magukat, fejlődni mint zenész, mint dalszerző csinálni valami újat ami még nem volt. És hát az első két lemez világának a mai újraértelmezése nem éppen fejlődés. Meg eddig szerintem egy zenekarnak sem sikerült maradéktalanul megidézni a "gyökereiket"! Amikor megpróbálnak ugye visszatérni oda.
Senki nem emlegeti a Death Magnetic-et egy lapon az ...And Justice for All-al. Vagy az Endgame-t a Rust in Peace-szel!
III Remember Who You Are-t a Life Is Peachy-vel. Szóval szerintem haladjanak csak tovább.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hozzászólások

Galériák

 

Nickelback - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2013. november 8.

 

Motörhead - Budapest, Sziget fesztivál, 2011. augusztus 10.

 

Rise Against - Budapest, Sziget fesztivál, 2011. augusztus 10.

 

Nevermore - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 14.

 

Psychotic Waltz - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 14.

 

A Life Divided - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. február 23.