Shock!

április 26.
péntek
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Moby Dick: jubileumi koncert és újravett Kegyetlen évek

1216mobydickOktóber 30-án nagyszabású jubileumi koncertet ad a Moby Dick, amellyel a banda fennállásának harmincötödik évfordulóját ünneplik meg. A soproni thrasherek emellett ismét felveszik talán legklasszikusabb alapművüket, az 1991-es Kegyetlen éveket is.

„Jön, készül a Kegyetlen évek! A legkedveltebb Moby Dick-album huszonöt éves évfordulója alkalmából a Kegyetlen évek újrakiadásán dolgozunk – jelenleg is stúdióban a zenekar”, tette közzé a Facebookon a Moby Dick. „Régi hiányt igyekszünk pótolni, s erre most a Kegyetlen évek huszonöt éves évfordulója remek alkalom! A klasszikus album újrakiadását eddig nem sikerült tető alá hozni, a fő akadály pedig az volt, hogy a kiadói jogokat nem sikerült megszerezni. Ezen a téren sajnos a mai napig nincs változás, ezért úgy döntöttünk, hogy újból felvesszük a dalokat. Az album így egyszerre lesz régi és új! Egy klasszikus lemez 2017-es változata, új köntösben, modernebb hangzással. Bízunk benne és reméljük, hogy nagyon sokaknak fogunk ezzel örömet szerezni! A megjelenés körülményeiről hamarosan részletesen beszámolunk! Addig se felejtsétek, hogy hamarosan itt a nagy nap, október 30-án a Barba Negrában harmincöt éves Jubileumi koncert, ahol többek között a teljes Kegyetlen évek albumot eljátsszuk!"

A jubileumi bulin az Auróra, a Remorse és a Words Of Blood is ott lesz, további részletek itt.

Címkék:

 

Hozzászólások 

 
#30 Santoro 2016-10-30 10:25
Idézet - LiliMiciPanniSá ri:
Beyond, Barbed Wire, Slogan, Atomic, Bedlam.....tovább is van mondjam még...


Exit
Idézet
 
 
+1 #29 öregmetálpumaszag 2016-10-29 10:32
Engem akkoriban nem zavart a hangzás, bár a dob valami iszonyat, ma meghallgattam ....Ami viszont vitathatatlan, az a jósdába illő szöveg, pár sornál elgondolkoztam, lehet hogy Pusztai mester időutazó....A mai napig aktuálisak. De kiváncsi leszek a remake-re.
Idézet
 
 
-2 #28 NOLA 2016-10-19 09:52
Idézet - Lensver:
Idézet - NOLA:
Mi a lófasz baj van a Pokolgép - Éjszakai Bevetés borítójával???

Mármint azon túl, hogy egy 14 éves rajzszakkörös komolyabb alkotást tesz le az asztalra? Vagy hogy úgy néz ki, mintha eredetileg egy szerepjáték-könyvbe szánták volna illusztrációnak , ám a szerkesztő jóindulatú, atyai félmosoly kíséretében a visszadobott pályamunkák halmának tetejére helyezte?

Szerintem meg nincs vele semmi baj..., nekem tizenévesen is tetszett, meg harmincon felul is tetszik :-) Sok kulfoldi bandának volt ebben a stílusban, és abban az idoben sokkal vállalhatatlana bb borítója.
Idézet
 
 
#27 sziszka 2016-10-19 08:40
Idézet - Rozsonits Tamás Gyul:
hátha neked azok a szövegek okosak és újszerűek voltak...nem tudom...14évesen is már vicces volt számomra és az akkori have-rocknak is :) természetesen divat volt írni az akkori genszterváltásr ólés életről. talán eza lemez nema törökbálinti p. stúdióban készült, mert onnan jöttek ki ezek a tipikus magyar hangzások. kár hogy az akkori kortárs thrash zenekaroknak nem sikerült jobb -sikeresebb pályát befutni, mert szerintem azok voltak ötletesebbbek és zeneileg is változatosabbak . itt volt a felsorolás: beyond, atomic, barbed wire, badlam...stb..ugye ..ugye ..ezek simán kihugyozzák a zeneileg lopkodó mody dick-.et...a moby dick-nek jó volt a propagandája..őket nyomták ..stb, mintha különcök lettek volna. ja, és már akkor drágább is volt az ugass kutya lemez, mint pl az ossian és pokolgép


ezek jo zenekarok voltak, de aruld mar el, hogy a beyond meg az atomic mitol volt annyi otletesebb es egyedibb, mint a moby dick, hogy egyenesen kihugyozzak azt? a barbed wire erdekes volt, de az meg inkabb kult egy maroknyi embernek, mint nagyhatasu zenekar, a bedlam demoi meg olyan otvar szarul es elvezhetetlenul szoltak, hogy azokhoz kepest a sokat szidott kegyetlen evek urhajo. az inside ash meg mar 94-es, es mas zene. mellesleg ott is erezni, kiktol tanultak.
Idézet
 
 
#26 Rozsonits Tamás Gyul 2016-10-18 20:14
hátha neked azok a szövegek okosak és újszerűek voltak...nem tudom...14évesen is már vicces volt számomra és az akkori have-rocknak is :) természetesen divat volt írni az akkori genszterváltásr ólés életről. talán eza lemez nema törökbálinti p. stúdióban készült, mert onnan jöttek ki ezek a tipikus magyar hangzások. kár hogy az akkori kortárs thrash zenekaroknak nem sikerült jobb -sikeresebb pályát befutni, mert szerintem azok voltak ötletesebbbek és zeneileg is változatosabbak . itt volt a felsorolás: beyond, atomic, barbed wire, badlam...stb..ugye ..ugye ..ezek simán kihugyozzák a zeneileg lopkodó mody dick-.et...a moby dick-nek jó volt a propagandája..őket nyomták ..stb, mintha különcök lettek volna. ja, és már akkor drágább is volt az ugass kutya lemez, mint pl az ossian és pokolgép
Idézet
 
 
+6 #25 LiliMiciPanniSári 2016-10-18 15:41
Beyond, Barbed Wire, Slogan, Atomic, Bedlam.....tovább is van mondjam még...
Idézet
 
 
+3 #24 cápaidomár 2016-10-18 14:31
Egy szóval se mondtam, hogy az ő hibájuk lenne. Nem az ő hibájuk, nyilván. Van új generáció persze, de hol? Merre? A lemezek nem állják ki az idő próbáját. Klisé halmozás folyik, nyúlás dömping és tribute őrület. Jelenleg is az a nagy attrakció, hogy a G 'n' R félig újjáalakult (már ez a megjelölés egy vicc szerintem), és lényegében egy haknit ajnároznak. Hogy lehet ilyen körülmények között új generációról beszélni, releváns művészekről, zené(sze)kről, előadókról?

Amikor új generációról beszélek, akkor az olyan kaliberekre gondolok, akik felvehetik a versenyt a nagy öregekkel (meg a legendás halottakkal), és már önmagában a tény, hogy verseny, elég nagy baj szerintem. Elég lenne csak melléjük állni, felnőni hozzájuk. De, hogy "lehet bárkinek utánuk csinálni" elég meggondolatlan kijelentés a részedről. Nem lehet. Nem '88-at ír a naptár. Már húsz évvel később is régen volt.
Idézet
 
 
-5 #23 Lensver 2016-10-18 14:12
Idézet - NOLA:
Mi a lófasz baj van a Pokolgép - Éjszakai Bevetés borítójával???

Mármint azon túl, hogy egy 14 éves rajzszakkörös komolyabb alkotást tesz le az asztalra? Vagy hogy úgy néz ki, mintha eredetileg egy szerepjáték-könyvbe szánták volna illusztrációnak , ám a szerkesztő jóindulatú, atyai félmosoly kíséretében a visszadobott pályamunkák halmának tetejére helyezte?
Idézet
 
 
+3 #22 sziszka 2016-10-18 14:00
Idézet - cápaidomár:
Idézet - sziszka:
Idézet - cápaidomár:
Idézet - teszter:
hat, nem is tudom. abban a mai fullel borzaszto es olcso hangzasban volt valami nyers. ilyenkor jon az, hogy bar jobban fog szolni, nem lesz benne kraft. en pl utalom ahogyan a metallica a regi notakat tolja, teljesen mas a gitarhangzas. egyetlen egyszer hallottam olyat, hogy ebbol jo sult ki, az a first strike a testamenttol, az nagyon bika lett, bar ott is volt par finom modositas, pl az over the wallban, ami nem tetszett.

nem akarom bantani a sracokat, mert fiatalkorom nagy idoljai voltak, de uncsi mar mindenkitol ugyanazt a huszoneves lejart szavatossagu szart hallani. ez egesz mufajnak lejart a szavatossaga.

Ez azért túlzás, de megértelek. Én sem vagyok a remasterek, újra felvételek barátja. Nem véletlenül mondják, hogy egy jó album kordokumentum - na pont azt veszik ki belőle. Nem lesz az igazi.
De attól még a stílus nem lejárt szavatosságú. A generáció, ami képviselte/képviseli. Az tényleg lejárt. Mint a hazai politikában. Nem történt meg a generációváltás , és elkezdtünk visszafelé haladni az időben. A formaságok maiak, de a tartalom majd' 3 évtizede változatlan. Ez a helyzet a zenével is. Biztosan lehet mai thrast tolni, de azt aligha egy Moby Dick vagy Metallica fogja megmutatni.


es ez nem is az o dolguk mar. reg megtettek a maguket, ez mar a megerdemelt levezetes.

Így van. Mondjuk talán kicsit túl hosszú ez a levezetés. És különben is: hová vezetnek ennyire lefelé? Meg minek? Pont ez a baj. Vezetés van lefelé (visszafelé), és sehol egy új generáció új dolgokkal, amik előre mutatnának. Drasztikus váltás lesz előbb vagy utóbb, én azt mondom.


az nem az o hibajuk, hogy nincs uj generacio. van egyebkent. nincs ujdonsag? errol megint nem az oregek tehetnek. lehet barkinek utanuk csinalni.
Idézet
 
 
-2 #21 cápaidomár 2016-10-18 13:45
Idézet - sziszka:
Idézet - cápaidomár:
Idézet - teszter:
hat, nem is tudom. abban a mai fullel borzaszto es olcso hangzasban volt valami nyers. ilyenkor jon az, hogy bar jobban fog szolni, nem lesz benne kraft. en pl utalom ahogyan a metallica a regi notakat tolja, teljesen mas a gitarhangzas. egyetlen egyszer hallottam olyat, hogy ebbol jo sult ki, az a first strike a testamenttol, az nagyon bika lett, bar ott is volt par finom modositas, pl az over the wallban, ami nem tetszett.

nem akarom bantani a sracokat, mert fiatalkorom nagy idoljai voltak, de uncsi mar mindenkitol ugyanazt a huszoneves lejart szavatossagu szart hallani. ez egesz mufajnak lejart a szavatossaga.

Ez azért túlzás, de megértelek. Én sem vagyok a remasterek, újra felvételek barátja. Nem véletlenül mondják, hogy egy jó album kordokumentum - na pont azt veszik ki belőle. Nem lesz az igazi.
De attól még a stílus nem lejárt szavatosságú. A generáció, ami képviselte/képviseli. Az tényleg lejárt. Mint a hazai politikában. Nem történt meg a generációváltás , és elkezdtünk visszafelé haladni az időben. A formaságok maiak, de a tartalom majd' 3 évtizede változatlan. Ez a helyzet a zenével is. Biztosan lehet mai thrast tolni, de azt aligha egy Moby Dick vagy Metallica fogja megmutatni.


es ez nem is az o dolguk mar. reg megtettek a maguket, ez mar a megerdemelt levezetes.

Így van. Mondjuk talán kicsit túl hosszú ez a levezetés. És különben is: hová vezetnek ennyire lefelé? Meg minek? Pont ez a baj. Vezetés van lefelé (visszafelé), és sehol egy új generáció új dolgokkal, amik előre mutatnának. Drasztikus váltás lesz előbb vagy utóbb, én azt mondom.
Idézet
 
 
+4 #20 NOLA 2016-10-18 13:26
Idézet - Rozsonits Tamás Gyul:
óóó, nehogy már egy nagy korszak alkotó, thrash alapamű legyen. az évek múlásával talán minden ennyire szépül? :) tele van külföldi zenekarok nyúlásaival..a beteg a föld klipje is a kreator - people of the lie-hoz hasonlít. itt a legszarabb a hangzás. tök vékony..semmi erő nincs..látszott vagyis hallatszott a tipikus "magyar " hangzás. itt írt elsőnek pusztai zoli is szöveget, amely igen csak punkos lett...nemhiába az aurórának is ő volt...és nem illik ide ez a átlagban 8 szótagos verselés, olyan petőfi sándoros :) ..ja meg gagyi is: "fejem felett atomfelhő..nem nyílik az ejtőernyő..." :) már akkor 8. osztályos koromban is viccesnek véltem az egészet . a borítóról meg ne is beszéljünk. olyan mint egy mese-lemez :) ezt a pokolgép éjszakai bevetés borítója űberelte :) ..óó hát és nem érdekes, hogy ment (majmolta) ez a zenekar is az aktuális trend után? :) éppen akkor a zene mág nagyon german thrash-es volt, amjd jött a lazulásos -kockás inges forma is...hogy is van ez? hogy is volt ez? :) ...ui: lehet minuszolni..de ez az igazság...nem hiszem, hogy a mostani 40 évesek ezt komoly lemezként könyvelik el.

Miért?! Mi a lófasz baj van a Pokolgép - Éjszakai Bevetés borítójával???
Amúgy pedig lehet okoskodni korbe-korbe, de a Kegyetlen Évek akkor is egy magyar thrash klasszikus..., ÉS KÉSZ!
Idézet
 
 
+3 #19 sziszka 2016-10-18 12:57
Idézet - cápaidomár:
Idézet - teszter:
hat, nem is tudom. abban a mai fullel borzaszto es olcso hangzasban volt valami nyers. ilyenkor jon az, hogy bar jobban fog szolni, nem lesz benne kraft. en pl utalom ahogyan a metallica a regi notakat tolja, teljesen mas a gitarhangzas. egyetlen egyszer hallottam olyat, hogy ebbol jo sult ki, az a first strike a testamenttol, az nagyon bika lett, bar ott is volt par finom modositas, pl az over the wallban, ami nem tetszett.

nem akarom bantani a sracokat, mert fiatalkorom nagy idoljai voltak, de uncsi mar mindenkitol ugyanazt a huszoneves lejart szavatossagu szart hallani. ez egesz mufajnak lejart a szavatossaga.

Ez azért túlzás, de megértelek. Én sem vagyok a remasterek, újra felvételek barátja. Nem véletlenül mondják, hogy egy jó album kordokumentum - na pont azt veszik ki belőle. Nem lesz az igazi.
De attól még a stílus nem lejárt szavatosságú. A generáció, ami képviselte/képviseli. Az tényleg lejárt. Mint a hazai politikában. Nem történt meg a generációváltás , és elkezdtünk visszafelé haladni az időben. A formaságok maiak, de a tartalom majd' 3 évtizede változatlan. Ez a helyzet a zenével is. Biztosan lehet mai thrast tolni, de azt aligha egy Moby Dick vagy Metallica fogja megmutatni.


es ez nem is az o dolguk mar. reg megtettek a maguket, ez mar a megerdemelt levezetes.
Idézet
 
 
+1 #18 cápaidomár 2016-10-18 12:52
Idézet - teszter:
hat, nem is tudom. abban a mai fullel borzaszto es olcso hangzasban volt valami nyers. ilyenkor jon az, hogy bar jobban fog szolni, nem lesz benne kraft. en pl utalom ahogyan a metallica a regi notakat tolja, teljesen mas a gitarhangzas. egyetlen egyszer hallottam olyat, hogy ebbol jo sult ki, az a first strike a testamenttol, az nagyon bika lett, bar ott is volt par finom modositas, pl az over the wallban, ami nem tetszett.

nem akarom bantani a sracokat, mert fiatalkorom nagy idoljai voltak, de uncsi mar mindenkitol ugyanazt a huszoneves lejart szavatossagu szart hallani. ez egesz mufajnak lejart a szavatossaga.

Ez azért túlzás, de megértelek. Én sem vagyok a remasterek, újra felvételek barátja. Nem véletlenül mondják, hogy egy jó album kordokumentum - na pont azt veszik ki belőle. Nem lesz az igazi.
De attól még a stílus nem lejárt szavatosságú. A generáció, ami képviselte/képviseli. Az tényleg lejárt. Mint a hazai politikában. Nem történt meg a generációváltás , és elkezdtünk visszafelé haladni az időben. A formaságok maiak, de a tartalom majd' 3 évtizede változatlan. Ez a helyzet a zenével is. Biztosan lehet mai thrast tolni, de azt aligha egy Moby Dick vagy Metallica fogja megmutatni.
Idézet
 
 
+3 #17 cápaidomár 2016-10-18 12:39
Idézet - sziszka:
Idézet - Rozsonits Tamás Gyul:
óóó, nehogy már egy nagy korszak alkotó, thrash alapamű legyen. az évek múlásával talán minden ennyire szépül? :) tele van külföldi zenekarok nyúlásaival..a beteg a föld klipje is a kreator - people of the lie-hoz hasonlít. itt a legszarabb a hangzás. tök vékony..semmi erő nincs..látszott vagyis hallatszott a tipikus "magyar " hangzás. itt írt elsőnek pusztai zoli is szöveget, amely igen csak punkos lett...nemhiába az aurórának is ő volt...és nem illik ide ez a átlagban 8 szótagos verselés, olyan petőfi sándoros :) ..ja meg gagyi is: "fejem felett atomfelhő..nem nyílik az ejtőernyő..." :) már akkor 8. osztályos koromban is viccesnek véltem az egészet . a borítóról meg ne is beszéljünk. olyan mint egy mese-lemez :) ezt a pokolgép éjszakai bevetés borítója űberelte :) ..óó hát és nem érdekes, hogy ment (majmolta) ez a zenekar is az aktuális trend után? :) éppen akkor a zene mág nagyon german thrash-es volt, amjd jött a lazulásos -kockás inges forma is...hogy is van ez? hogy is volt ez? :) ...ui: lehet minuszolni..de ez az igazság...nem hiszem, hogy a mostani 40 évesek ezt komoly lemezként könyvelik el.


szerintem a szovegek okesak voltak. eleg ujszeru volt ez a forma abban az idoben, es van par ugyetlen sor, rimpar, de eros kepek is akadnak. a boritoval sincs bajom, pokolgep boritoknal sokkal jobb, viszont a moby dick mindig azt a zenet jatszotta, ami epp aktualis volt a metalban. siman le lehet kovetni minden egyes lemezuknel, hogy epp mi volt a meno kis kesessel. a kegyetlen eveknel pl. a kreator thrash. magyar viszonyok kozott viszont meghatarozo a lemez, egyszeruen mert mas nem nagyon volt ezen a szinvonalon akkoriban.

Kicsit ilyen volt a 'csapda is, úgy nagyjából az Agyarországig.. És ők is idomultak mindig valamennyit az aktuális trendhez.
Idézet
 
 
+1 #16 sziszka 2016-10-18 12:31
Idézet - teszter:
hat, nem is tudom. abban a mai fullel borzaszto es olcso hangzasban volt valami nyers. ilyenkor jon az, hogy bar jobban fog szolni, nem lesz benne kraft. en pl utalom ahogyan a metallica a regi notakat tolja, teljesen mas a gitarhangzas. egyetlen egyszer hallottam olyat, hogy ebbol jo sult ki, az a first strike a testamenttol, az nagyon bika lett, bar ott is volt par finom modositas, pl az over the wallban, ami nem tetszett.

nem akarom bantani a sracokat, mert fiatalkorom nagy idoljai voltak, de uncsi mar mindenkitol ugyanazt a huszoneves lejart szavatossagu szart hallani. ez egesz mufajnak lejart a szavatossaga.


egyetertek. kar bolygatni a multat, a hangulat el fog veszni, hiaba lesz technikailag tokeletes.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hozzászólások

Galériák

 

Nickelback - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2013. november 8.

 

Uriah Heep - Budapest, PeCsa Music Hall, 2013. szeptember 21.

 

Motörhead - Budapest, Sziget fesztivál, 2011. augusztus 10.

 

Mátyás Attila Band - Budapest, A38, 2011. július 2.

 

Megadeth - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2011. április 8.

 

Wackor - Budapest, Wigwam, 2005. március 18.