Shock!

június 22.
péntek
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés
Shockmagazin

Megszólalt Tim Lambesis: „Nem érzem úgy, hogy második esélyt érdemlek, és senkit nem kérek arra, hogy bízzon bennem”

0508timMegtörte hallgatását Tim Lambesis, aki tavaly szabadult a börtönből, miután bérgyilkossal akarta megöletni tőle elhidegült feleségét. Az énekes, aki a pletykák szerint hamarosan egy megújult As I Lay Dying élén tervez visszatérni a szakmába, bocsánatot kért tetteiért.

Terjedelmes nyilatkozatot posztolt ki az As I Lay Dying Facebook-oldalára Tim Lambesis, aki pont egy éve szabadult a börtönből, és most járt le a próbaideje. A frontember tényleges büntetésének csupán felét ülte le, vagyis nem egészen három évet töltött rács mögött, miután bebizonyosodott, hogy meg akarta öletni feleségét, Meggan Lambesist, akivel megromlott a viszonyuk. A frontembert feldühítette, hogy Meggan korlátozta a gyerekek láthatását, nem engedte el őket turnéra vele, illetve az is, hogy a betervezett válási egyezség alapján a nő a jövedelmének mintegy 60 százalékára tarthatott volna igényt. Balszerencséjére – és egyben hálistennek – a felfogadni szándékozott bérgyilkos fedett nyomozó volt, így Lambesis megbukott.

Lambesis a hosszú szövegben bocsánatot kér mindenkitől, akinek fájdalmat okozott tetteivel, és leszögezi: semmivel nem tudja és nem is akarja mentegetni magát. A bocsánatkérés elsősorban természetesen a volt feleségnek és a pár gyermekeinek szól. „Nincs nap, amikor nem kívánom, hogy bárcsak visszacsinálhatnám, amit tettem”, szögezi le Lambesis, aki egyúttal teljes családját, barátait, zenésztársait és az As I Lay Dying teljes stábját és háttérországát is megköveti – nem is beszélve a rajongókról. Ugyanakkor hozzáteszi: közleményét senki se fogja fel valamiféle promócióként, még annak fényében sem, hogy az énekes lapinformációk szerint az As I Lay Dying újraindítását tervezi egy teljesen új hangszeres szekcióval. „Keringenek a pletykák, meg is tanultam elfogadni ezt, de ez a bocsánatkérés csak az, ami: egy bocsánatkérés mindenkitől a környezetemben”, szögezi le az énekes. „Legyen világos: semmilyen hosszúságú szabadságvesztés sem hozhatja helyre a hibáimat. Nem érzem úgy, hogy második esélyt érdemlek, és senkit nem kérek arra, hogy bízzon bennem. Okkal éreznek irántam sokan úgy, ahogy éreznek, és csak az idő és a tetteim igazolhatják, hogy tényleg bánom, amit tettem. Imádkozom, hogy így legyen.”

 

Hozzászólások 

 
+3 #32 Force Awakens 2017-12-20 10:14
Idézet - Takács Attila:
Idézet - Force Awakens:
Idézet - Takács Attila:
Szomorú, hogy sokan nem látják hogy egy olyan SZÉP ÚJ VILÁG épül körülöttünk amiben a férfiakra halál és meg vetés vár.Ha köszönsz már visznek majd a börtönbe. És a rockerek különösen veszélyesek a Hatalom számára ezért csukták már le Bobby Liblinget és a Decapitatedet. Ennek az embernek a zenéjét nem szeretem ő szerintem télleg gyílkos.


Bobby Lieblinget azért csukták le, mert megtámadta és megverte az édesanyját, aki 87 éves. A másik említett zenekar tagjait meg nemi és egyéb erőszakkal gyanúsítják, nem nyalókalopással .

De abba nem gondol bele senki hogy mi, kellhetett ahhoz hogy annyira felidegesitse hogy megtámadja!!!!A rról mért nem beszél senki hogy alapos ok nélkül ilyet senki nem tesz!


Te tudod ki az a Bobby Liebling? Tudod, hogy mivel töltötte az utóbbi öt évtizedet? :)
Idézet
 
 
-2 #31 Takács Attila 2017-12-20 09:14
Idézet - Force Awakens:
Idézet - Takács Attila:
Szomorú, hogy sokan nem látják hogy egy olyan SZÉP ÚJ VILÁG épül körülöttünk amiben a férfiakra halál és meg vetés vár.Ha köszönsz már visznek majd a börtönbe. És a rockerek különösen veszélyesek a Hatalom számára ezért csukták már le Bobby Liblinget és a Decapitatedet. Ennek az embernek a zenéjét nem szeretem ő szerintem télleg gyílkos.


Bobby Lieblinget azért csukták le, mert megtámadta és megverte az édesanyját, aki 87 éves. A másik említett zenekar tagjait meg nemi és egyéb erőszakkal gyanúsítják, nem nyalókalopással .

De abba nem gondol bele senki hogy mi, kellhetett ahhoz hogy annyira felidegesitse hogy megtámadja!!!!A rról mért nem beszél senki hogy alapos ok nélkül ilyet senki nem tesz!
Idézet
 
 
+3 #30 ez 2017-12-19 18:21
Idézet - Takács Attila:
Szomorú, hogy sokan nem látják hogy egy olyan SZÉP ÚJ VILÁG épül körülöttünk amiben a férfiakra halál és meg vetés vár.Ha köszönsz már visznek majd a börtönbe. És a rockerek különösen veszélyesek a Hatalom számára ezért csukták már le Bobby Liblinget és a Decapitatedet. Ennek az embernek a zenéjét nem szeretem ő szerintem télleg gyílkos.


Milyen gyilkos? Nem gyilkolt meg senkit, még akkor sem, ha nem szereted a zenéjét.
Idézet
 
 
0 #29 19EmpEroR75 2017-12-19 18:18
Takács Attila: nem mintha ez lenne a legnagyobb probléma a kommentedben és a gondolkodásmódo ddal, de azt, hogy a metal zenészek veszélyesek lennének a hatalomra, és ki akarják vonni őket a forgalomból, ezt már kifejtetted Bobby Liebling-cikk alatti kommentszekciób an, majd elhatárolódtál magadtól.
http://www.shockmagazin.hu/hirek/masfel-ev-szabadsagvesztest-kapott-bobby-liebling
#4-es, #6-os, #7-es, #9-es kommentek.

Mellesleg Lambesis nem gyilkos (igaz, ez nem rajta múlt), a Decapitated tagjait pedig nem csukták le, szabadlábon védekezhetnek. De ezek igazán hangyaf*sznyi tévedések. A többit leírta Force Awakens.
Idézet
 
 
0 #28 19EmpEroR75 2017-12-19 17:52
Force Awakens: ismét idézet tőlem abból a kommentból, ami nem különbözött attól a kommenttől, amit neked válaszoltam:
"Ilyen fokú torzulás nem napok, hetek eredménye" - ismét csak ennyit az ellentmondásról , és a "bullshit generátor"-ról. De nyugodtan kötözködj tovább, ha kedved tartja (tudod, szövegkörnyezet - nem kiragadunk egy részletet, hanem az egészre reagálunk - gondolom én naívan)
A Takács Attilának adott válaszaiddal teljesen egyetértünk, csak én ott tartok, hogy (már) meg sem lepődöm, hogy megjelent a hírnél, és az a véleménye, ami.
Idézet
 
 
+6 #27 Force Awakens 2017-12-19 17:21
Idézet - Takács Attila:
Szomorú, hogy sokan nem látják hogy egy olyan SZÉP ÚJ VILÁG épül körülöttünk amiben a férfiakra halál és meg vetés vár.Ha köszönsz már visznek majd a börtönbe. És a rockerek különösen veszélyesek a Hatalom számára ezért csukták már le Bobby Liblinget és a Decapitatedet. Ennek az embernek a zenéjét nem szeretem ő szerintem télleg gyílkos.

Azt meg nem igazán értem, hogy mi az összefüggés aközött, hogy te szereted-e a zenéjét és hogy gyilkos-e!
Idézet
 
 
+7 #26 Force Awakens 2017-12-19 17:19
Idézet - Takács Attila:
Szomorú, hogy sokan nem látják hogy egy olyan SZÉP ÚJ VILÁG épül körülöttünk amiben a férfiakra halál és meg vetés vár.Ha köszönsz már visznek majd a börtönbe. És a rockerek különösen veszélyesek a Hatalom számára ezért csukták már le Bobby Liblinget és a Decapitatedet. Ennek az embernek a zenéjét nem szeretem ő szerintem télleg gyílkos.


Bobby Lieblinget azért csukták le, mert megtámadta és megverte az édesanyját, aki 87 éves. A másik említett zenekar tagjait meg nemi és egyéb erőszakkal gyanúsítják, nem nyalókalopással .
Idézet
 
 
-1 #25 Force Awakens 2017-12-19 17:16
Idézet - 19EmpEroR75:
Force Awakens: tereli a fene. Az ellentmondás abban rejlik számodra, hogy nem fejtettem ki részletesen az első kommentben azt a nyilvánvaló tényt (mivel annyira nyilvánvalónak tartottam), hogy ha vegyi anyagokkal tömi magát az ember, az személyiség torzuláshoz vezet. Ha viszont a dolog többi részét nem akarod megérteni, az nem az én problémám.
Egyébként idézet tőlem, ugyanabból a kommentből: "Ilyen fokú torzulás nem napok, hetek eredménye" - ennyit az ellentmondásról .


Kettőnk közül nem én vagyok, aki direkt nem érti meg a másikat. Leírsz egy gyönyörű ellentmondást, erre felhívom a figyelmedet, amire egy lényegtelen kisregénnyel reagálsz, majd újra jön a szokásos bullshit generátor. :)
Idézet
 
 
-3 #24 Takács Attila 2017-12-19 16:56
Szomorú, hogy sokan nem látják hogy egy olyan SZÉP ÚJ VILÁG épül körülöttünk amiben a férfiakra halál és meg vetés vár.Ha köszönsz már visznek majd a börtönbe. És a rockerek különösen veszélyesek a Hatalom számára ezért csukták már le Bobby Liblinget és a Decapitatedet. Ennek az embernek a zenéjét nem szeretem ő szerintem télleg gyílkos.
Idézet
 
 
-2 #23 19EmpEroR75 2017-12-19 14:36
Force Awakens: tereli a fene. Az ellentmondás abban rejlik számodra, hogy nem fejtettem ki részletesen az első kommentben azt a nyilvánvaló tényt (mivel annyira nyilvánvalónak tartottam), hogy ha vegyi anyagokkal tömi magát az ember, az személyiség torzuláshoz vezet. Ha viszont a dolog többi részét nem akarod megérteni, az nem az én problémám.
Egyébként idézet tőlem, ugyanabból a kommentből: "Ilyen fokú torzulás nem napok, hetek eredménye" - ennyit az ellentmondásról .
Idézet
 
 
+2 #22 Force Awakens 2017-12-19 14:29
Idézet - 19EmpEroR75:
Force Awakens: abból a szempontból, amit leírtál, természetesen számítanak a körülmények, ami ahhoz vezetett, hogy bérgyilkost béreljen föl, hogy megölesse a feleségét. Viszont az előzmények hozzájárultak válás elindításához, a láthatóság korlátozásához (ami annyira volt korlátozva, hogy 1 héten kétszer láthatta a gyerekeit felügyelet mellett), valamint a vagyon 60%-áról szóló döntéshez (ehhez olvasd hozzá Thasaidon #14-es kommentjének 2-3. bekezdését, részletesen leírja, miért van ebben valami).
Másrészt a kommentelők egy része nem ebből az irányból közelítette meg a kérdést, hanem Lambesist a válási procedúra okozta áldozatnak állították be, ami ahhoz vezetett, hogy bérgyilkost béreljen fel a pénzéhes felesége ellen, így remélve megoldani az adott helyzetet.
Pedig a képlet elég egyszerű. Elhagyta a családját? Igen. Szteroidozott? Igen. Vegyszereket tömött magába? Igen. Felbérelt egy bérgyilkost a gyilkosságra? Igen. Leülte? 3 év után szabadult.
Hogy kaphat-e második lehetőséget? Remélem él vele. De nehogymár őt kelljen áldozatnak tekintenem, aki ki van téve a nők egész pályás letámadásának - lásd #3-as, #5-ös, #6-os, #16-os kommentek.


Attól, hogy csűröd, csavarod, tereled, kavarod és novellává duzzasztod, semmi nem változik :) Amit írtam, az leírt ellentmondásra vonatkozott, Ádámot és Évát nem kívántam belevenni.
Idézet
 
 
-5 #21 19EmpEroR75 2017-12-19 01:34
Force Awakens: abból a szempontból, amit leírtál, természetesen számítanak a körülmények, ami ahhoz vezetett, hogy bérgyilkost béreljen föl, hogy megölesse a feleségét. Viszont az előzmények hozzájárultak válás elindításához, a láthatóság korlátozásához (ami annyira volt korlátozva, hogy 1 héten kétszer láthatta a gyerekeit felügyelet mellett), valamint a vagyon 60%-áról szóló döntéshez (ehhez olvasd hozzá Thasaidon #14-es kommentjének 2-3. bekezdését, részletesen leírja, miért van ebben valami).
Másrészt a kommentelők egy része nem ebből az irányból közelítette meg a kérdést, hanem Lambesist a válási procedúra okozta áldozatnak állították be, ami ahhoz vezetett, hogy bérgyilkost béreljen fel a pénzéhes felesége ellen, így remélve megoldani az adott helyzetet.
Pedig a képlet elég egyszerű. Elhagyta a családját? Igen. Szteroidozott? Igen. Vegyszereket tömött magába? Igen. Felbérelt egy bérgyilkost a gyilkosságra? Igen. Leülte? 3 év után szabadult.
Hogy kaphat-e második lehetőséget? Remélem él vele. De nehogymár őt kelljen áldozatnak tekintenem, aki ki van téve a nők egész pályás letámadásának - lásd #3-as, #5-ös, #6-os, #16-os kommentek.
Idézet
 
 
+4 #20 Force Awakens 2017-12-18 23:50
Idézet - 19EmpEroR75:
Alapvetően toleráns embernek tartom magam, aki igyekszik mások véleményét is meghallgatni, azt tiszteletben tartani. De néha elhűlve olvasok egy-egy hozzászólást.
Kis múltidéző. Lambesis rákapott a kokainra, sztiriptíztánco snőkre, majd elhagyta a családját. A válási procedúra ezután kezdődött. Az ál-bérgylkos (akit a szteroid-dílere ajánlott) felbérelése és a lebukás után, a házkutatás során szexuális étvágyat növelő tablettákat, szteroidokat, ösztrogén-blokkolókat találtak nagy mennyiségben. Az ügyvédje a tárgyalás közben arra hivatkozott (hozta fel enyhítő körülményként), hogy a túlzott szteroid használat következtében Lambesis nemcsak testi, hanem mentális állapota is módosult.
Hogy a feleség milyen, nem tudom, nem ismerem. De mindezt összevetve szerintem nyugodtan elvethetjük azt az érvet, hogy "akkor, abban a pillanatban a bérgyilkos felfogadása az egyetlen megoldásnak és egyben jogos bosszúnak tűnt a számára" - hacsak egyeseket nem a hímsovén gondolkodásuk vezeti a kommentek írásakor (nem mintha BÁRMELY esetben "egyetlen megoldás"-ként volna magyarázható, és jogos bosszú"-ként elfogadhatónak lehetne tartani)
Ilyen fokú torzulás nem napok, hetek eredménye. Az meg végképp érthetetlen, hogy egy olyan esetben, ahol bérgyilkos felbérelése miatt ült valaki, van olyan, aki mentőérvként azt hozza fel, hogy "Manapság a nők olyan dolgokat csinálhatnak meg a férfiakkal, amit egyszerűen az egójuk nem képes elfogadni és feldolgozni." - szegény férfiak. Annyira sajnálom magunkat.


Először kifejted, hogy mennyi vegyszert tömött magába, amihez még hozzájött a válás, a láthatási jogok korlátozása , majd jön ez: "De mindezt összevetve szerintem nyugodtan elvethetjük azt az érvet, hogy "akkor, abban a pillanatban a bérgyilkos felfogadása az egyetlen megoldásnak és egyben jogos bosszúnak tűnt a számára" Már miért kéne elvetnünk? Ha annyi vegyszert töm valaki magába, hogy a környezetében mindenki látványos személyiségvált ozást észlel nála, akkor nem olyan nagy csoda, hogy nem elvárható módon gondolkodik bizonyos szituációkról. Ez nem ad semmiféle felmentést, csak leír egy életszerű forgatókönyvet az esetre.
Idézet
 
 
+9 #19 Claudius Oltarimanus 2017-12-18 23:04
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - varecza:
teljesen egyetértek. Manapság a nők olyan dolgokat csinálhatnak meg a férfiakkal, amit egyszerűen az egójuk nem képes elfogadni és feldolgozni.

Nem főznek pontban délre háromfogásos ebédet? Nem hűtik be a sört? Átsétálnak a képernyő előtt, amikor játszik a Fradika? Tényleg érdekel, mit csinálhatnak meg A NŐK a férfiakkal MANAPSÁG, ami ennyire szörnyű és elviselhetetlen , és kimondottan a mai kor sajátja, más kiút pedig nincs belőle, mint bérgyilkossal kinyíratni az asszonyt.


Nem megmondtam, hogy ne gyere be, meg ne gyere erre he?
Idézet
 
 
0 #18 queensryche999 2017-12-18 22:20
Idézet - Thasaidon:
Jópofa vagy, én meg közben megörökítettem. :-D De szerintem nem is volt teljesen irreleváns.


Csak nem ehhez a téma szempontjából "állatorvosi ló" Lambesis gyerekhez tartozott. (Egyébként sem ezért járok Shock!-ra, hanem zenéről olvasni és értekezni.)
Idézet
 
 
+1 #17 ez 2017-12-18 22:13
Idézet - varecza:
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - varecza:
teljesen egyetértek. Manapság a nők olyan dolgokat csinálhatnak meg a férfiakkal, amit egyszerűen az egójuk nem képes elfogadni és feldolgozni.

Nem főznek pontban délre háromfogásos ebédet? Nem hűtik be a sört? Átsétálnak a képernyő előtt, amikor játszik a Fradika? Tényleg érdekel, mit csinálhatnak meg A NŐK a férfiakkal MANAPSÁG, ami ennyire szörnyű és elviselhetetlen , és kimondottan a mai kor sajátja, más kiút pedig nincs belőle, mint bérgyilkossal kinyíratni az asszonyt.

lehet belőle viccet csinálni, csak én nekem nagyon sok ismerősöm válik/vált mostanában és elég érdekes dolgokat tudnék mesélni. Nem azt mondtam, hogy az a megoldás, hogy ölje meg, de azért egy kicsit bele kell gondolni az ő helyzetébe is, ahogy a kolléga is írta , hogy akkor mi járhatott a fejében.


Erről kérdezd meg a szteroid-dílerét.
Idézet
 
 
-2 #16 varecza 2017-12-18 21:41
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - varecza:
teljesen egyetértek. Manapság a nők olyan dolgokat csinálhatnak meg a férfiakkal, amit egyszerűen az egójuk nem képes elfogadni és feldolgozni.

Nem főznek pontban délre háromfogásos ebédet? Nem hűtik be a sört? Átsétálnak a képernyő előtt, amikor játszik a Fradika? Tényleg érdekel, mit csinálhatnak meg A NŐK a férfiakkal MANAPSÁG, ami ennyire szörnyű és elviselhetetlen , és kimondottan a mai kor sajátja, más kiút pedig nincs belőle, mint bérgyilkossal kinyíratni az asszonyt.

lehet belőle viccet csinálni, csak én nekem nagyon sok ismerősöm válik/vált mostanában és elég érdekes dolgokat tudnék mesélni. Nem azt mondtam, hogy az a megoldás, hogy ölje meg, de azért egy kicsit bele kell gondolni az ő helyzetébe is, ahogy a kolléga is írta , hogy akkor mi járhatott a fejében.
Idézet
 
 
0 #15 Thasaidon 2017-12-18 20:54
Idézet - queensryche999:
Edit: töröltem, mert nem ide tartozik.

Jópofa vagy, én meg közben megörökítettem. :-D De szerintem nem is volt teljesen irreleváns.
Idézet
 
 
+5 #14 Thasaidon 2017-12-18 20:51
Idézet - 19EmpEroR75:
queensryche999: az első mondatod első felével maximálisan egyetértek, de a kommented többi részének szerintem olyan olvasata van (miközben szerintem sem tartozik ide - a "genderlobbi" meg aztán pláne nem), mintha egy totális, férfiak elleni támadásnak lennénk a szemtanúi a nők részéről (tudom, most többen erre azt mondják, hogy pont erről van szó - lásd lentebb)


Nem biztos, hogy teljesen irreleváns, elvégre akár pereskedési taktika, alkupozíciószer zés is lehet az, hogy elnyomó-megcsaló-bántalmazónak állítja be a nő a férfit. Ehhez persze nem kell feministának lenni, de egy ilyen szempontból érzékenyebb társadalomban az ilyen taktikai fegyver elég veszélyes tud lenni, és nem elképzelhetetle n, hogy akár 60%-ot is ki lehet hozni belőle.

Tök érdekes és megvilágító erejű, amit az első kommentedben leírtál. Szerintem nagyjából arról van szó, hogy a jövedelem 60%-a azért elég súlyos érvágás, teljesen mindegy, hogy esetleg a fennmaradó 40-ből is bőven ellébecolhat, az embert frusztrálja, ha menthetetlenül elveszik egy részét, amit megkeresett, és hát belátható -- ha nem is igazolható --, hogy kiutat keresett.

A másik oldal pedig az, hogy ha belegondolunk, az exnej követelése nem biztos, hogy teljesen alaptalan. Végül is feleség és anya volt, valószínűleg nem Tim ugrott haza nap mint nap a gyerekért a bölcsibe-oviba-isibe turné közben, a világ legkülönbözőbb szegleteiből. Könnyen lehet, hogy a továbbtanulás vagy karrier terén ez komoly lemondással jár, amit már nem lehet visszacsinálni. Ha ilyenkor a hites ura kokszol meg kurvázik, nem csoda, hogy dobbant, viszont az áldozatvállalás t (és az ezzel járó munkaerőpiaci hátrányt) nem lehet visszacsinálni, csak valamelyest kompenzálni. Ezt azért többé-kevésbé komolyan veszik Amerikában.

Nyilván nem tudom a tutit a témában, de azt hiszem, ezek is szempontok.
Idézet
 
 
+1 #13 19EmpEroR75 2017-12-18 19:49
Rendben, törlöm én is. Nem lenne fair, ha ez meg kint maradna.
Idézet
 
 
+5 #12 queensryche999 2017-12-18 19:31
Edit: töröltem, mert nem ide tartozik.
Idézet
 
 
-8 #11 ez 2017-12-18 19:29
Idézet - varecza:
Idézet - Levike:
Az eset egyben jól mutatja, menyire nemnormális állati dolgokat tud kihozni egy kapcsolati probléma, egy válás az emberből.
Teljesen biztos vagyok abban, hogy akkor, abban a pillanatban a bérgyilkos felfogadása az egyetlen megoldásnak és egyben jogos bosszúnak tűnt a számára.

teljesen eIdézet - varecza:
[quote name="Levike"]Az eset egyben jól mutatja, menyire nemnormális állati dolgokat tud kihozni egy kapcsolati probléma, egy válás az emberből.
Teljesen biztos vagyok abban, hogy akkor, abban a pillanatban a bérgyilkos felfogadása az egyetlen megoldásnak és egyben jogos bosszúnak tűnt a számára.

teljesen egyetértek. Manapság a nők olyan dolgokat csinálhatnak meg a férfiakkal, amit egyszerűen az egójuk nem képes elfogadni és feldolgozni.


Bántottak? Nem sikerült feldolgozni? Szegényke.
Idézet
 
 
-3 #10 19EmpEroR75 2017-12-18 18:10
Alapvetően toleráns embernek tartom magam, aki igyekszik mások véleményét is meghallgatni, azt tiszteletben tartani. De néha elhűlve olvasok egy-egy hozzászólást.
Kis múltidéző. Lambesis rákapott a kokainra, sztiriptíztánco snőkre, majd elhagyta a családját. A válási procedúra ezután kezdődött. Az ál-bérgylkos (akit a szteroid-dílere ajánlott) felbérelése és a lebukás után, a házkutatás során szexuális étvágyat növelő tablettákat, szteroidokat, ösztrogén-blokkolókat találtak nagy mennyiségben. Az ügyvédje a tárgyalás közben arra hivatkozott (hozta fel enyhítő körülményként), hogy a túlzott szteroid használat következtében Lambesis nemcsak testi, hanem mentális állapota is módosult.
Hogy a feleség milyen, nem tudom, nem ismerem. De mindezt összevetve szerintem nyugodtan elvethetjük azt az érvet, hogy "akkor, abban a pillanatban a bérgyilkos felfogadása az egyetlen megoldásnak és egyben jogos bosszúnak tűnt a számára" - hacsak egyeseket nem a hímsovén gondolkodásuk vezeti a kommentek írásakor (nem mintha BÁRMELY esetben "egyetlen megoldás"-ként volna magyarázható, és jogos bosszú"-ként elfogadhatónak lehetne tartani)
Ilyen fokú torzulás nem napok, hetek eredménye. Az meg végképp érthetetlen, hogy egy olyan esetben, ahol bérgyilkos felbérelése miatt ült valaki, van olyan, aki mentőérvként azt hozza fel, hogy "Manapság a nők olyan dolgokat csinálhatnak meg a férfiakkal, amit egyszerűen az egójuk nem képes elfogadni és feldolgozni." - szegény férfiak. Annyira sajnálom magunkat.
Idézet
 
 
+2 #9 Thasaidon 2017-12-18 18:10
Idézet - Lali:
Mit tud csinalni ebben a helyzetben? Kerjen magara meg 10 evet? Azt sem lehet. Leulte, megbanta, mi mast tehetne meg?

Igazából az sem biztos, hogy tényleg megbánta (nem mintha túl sok közünk lenne hozzá, mi zajlik a koponyáján belül), de hát erre a nyilvános bűnbánó rítusra szükség van, hogy valamennyire újból el tudja fogadtatni magát a közegével. Azt mégsem adhatja elő, hogy három év nem nagy ár, megérte a kockázat. És ilyen megbánós szövegnek ez teljesen jól össze van rakva. Persze egy börtönben három év is sok, de mondjuk egy emberölésben való bűnrészességért (felbujtásért) megdöbbentően kevés.

Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Nem hűtik be a sört?

Azért ezt mentegetni tényleg kicsit erős.


Egyébként tényleg, hogy lehetett ebbe így belenyúlni, hogy éppen kifogott egy fedett nyomozót? Ennyire ráérnek arrafelé a hekusok, hogy bérgyilkosnak álcázva fülelik le a potenciális megbízókat?
Idézet
 
 
+10 #8 Jacika 2017-12-18 17:17
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - varecza:
teljesen egyetértek. Manapság a nők olyan dolgokat csinálhatnak meg a férfiakkal, amit egyszerűen az egójuk nem képes elfogadni és feldolgozni.

Nem főznek pontban délre háromfogásos ebédet? Nem hűtik be a sört? Átsétálnak a képernyő előtt, amikor játszik a Fradika? Tényleg érdekel, mit csinálhatnak meg A NŐK a férfiakkal MANAPSÁG, ami ennyire szörnyű és elviselhetetlen , és kimondottan a mai kor sajátja, más kiút pedig nincs belőle, mint bérgyilkossal kinyíratni az asszonyt.



És nyilván az asszony nem tud dobolni...
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Kereső

Hozzászólások

Galériák

 

Slipknot - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2015. február 5.

 

Within Temptation - Budapest, PeCsa Music Hall, 2014. március 14.

 

Orphaned Land - Budapest, Club 202, 2013. október 4.

 

Heathen - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

Wendigo - Gödöllő, Trafó, 2004. október 8.

 

Wendigo - Budapest, Pesti Est Café, 2004. május 15.