Shock!

április 28.
vasárnap
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Max szerint nem nagyon lesz klasszikus Sepultura-újjáalakulás

Magát Max Cavalerát is meglepte, hogy öccse, Igor klasszikus Sepultura-újjáalakulásra vágyik. A Soulfly frontembere szerint ugyanakkor a hajó már alighanem ezzel együtt is elúszott…

„Igazság szerint meglepődtem, mert azt hittem, ez az egész már egyáltalán nem téma”, válaszolta Max Andrew Haugnak, amikor az ausztrál rádiós DJ arról kérdezte, mit szólt Igor legutóbbi témába vágó nyilatkozatához. „Én már minden ebbéli reményemet elveszítettem, és őszintén szólva nem is igazán tudom elképzelni, hogy valaha is összejönne. Teljesen más úton járunk, más irányba kanyarodott az életünk, más világban élünk, mint a többiek. Nem ugyanaz ez már, és soha nem is lesz ugyanaz. A varázslat tovatűnt. És nem hinném, hogy a Sepulturának most legjobban egy újjáalakulásra lenne szüksége, őszintén mondom ezt. Szerintem maradnia kell a dolgoknak úgy, ahogy most vannak, és nem kell bolygatni az emlékeket. Egy nagyszerű zenekar volt, ami óriási dolgokat vitt véghez. Büszke vagyok a lemezekre, amiket együtt készítettünk. A YouTube-on ma is megtekinthetők a régi videók, amelyek láttán mindenki megbizonyosodhat róla, mennyire jó is volt a banda, de ma már ennyiben is kellene hagyni ezt az egészet. És akkor foglalkozhatunk a többivel, ami manapság lefoglal minket, hiszen nekem is ott van a Killer Be Killed, a Cavalera Conspiracy meg a Soulfly. De meglepődtem, hogy Igor ezt nyilatkozta, mert én sajnos nem igazán látom reálisnak a lehetőséget.”

A Cavalera Conspiracy harmadik albuma, a Pandemonium ősszel jelent meg.

 

Hozzászólások 

 
#27 RobertThorn 2014-12-11 11:13
Jjjjjjó. Akkor nem óvodás se ez, se az, hanem csupa nagybetűs, felelős gondolkodású, tapasztalatokka l csordulásig telt felnőtt.
Sebaj. Csinálják akkor ezt csak az életük végéig, ha cseppet sem érzi égőnek egyik fél se, hogy majd húsz év után se tud feloldani egy olyan témát, ami annak ellenére is létezik, hogy valójában szart se számít már egyikük életében sem. Mit bánom én...
De aztán - hogy igazán kerek legyen majd a sztori - ott álljon a 'sajnálom, hogy nem tudtuk megbeszélni a problémánkat' mondat a nekrológban, bármelyikük is írja azt majd a másikról. :PPP
Idézet
 
 
+1 #26 Sárvári Gábor 2014-12-11 08:51
Egy: Maxnak van saját zenekara, és remekül el van azzal is, ahogy a Sepultura is a jelenlegi formájában (és ugye újabban pont az utóbbi szállítja a minőségibb lemezeket). A Soulflyban Max azzal zenél, akivel akar, a szövegeit, a zenét sokkal inkább a saját íze szerint tudja alakítani, a Soulfly sokkal inkább Max 'gyermeke', mint a Sepultura.
Kettő: Pont hogy Andreas a biztosíték rá, hogy nem lesz reunion, mert van benne gerinc és nemet fog mondani, hogy ha erre kap majd ajánlatot.
Három: Ha netán mégis kiderülne, hogy Max mégiscsak a reunion kedvéért kezdene el barátkozni Andreasszal, és elutasítás esetén elkezdene veszekedni... És akkor mi van? Andreas fog vele majd veszekedni? Nem fog. Ahogy eddig se tette. Egy ilyen előzményekkel teli szájkaraténél kizárólag Max jöhet ki csak rosszul. A Sepultura ezzel semmit nem veszíthet.
Négy: Vagy mondjuk kiadnak egy kurvajó projectlemezt, és utána megy szépen a Sepultura meg a Soulfly a maga dolgára. Na ez lenne a legfaszább. Érthetetlen, hogy ennyi eltelt idő után ez miért nem történt még meg.

Az fel sem merül benned hogy lehet amikor a Sepu turnébusza begurult, a Soulfly éppen a színpadon volt? Mire ők végeztek arra meg Sepuéknak kellet készülődni? Írtam is hogy Gloria odament Andreashoz beszéltek és mondta neki hogy felhívhatná Max-ot. Gondolom tisztában volt vele hogy személyesen lehet hogy nem fognak találkozni, az eltérő időbeosztás miatt. Amúgy meg ki tudja mi zajlik ott. Ők tudják mit akarnak, nem neveznék senkit óvodásnak, ők élték át ezt az egészet. Mi csak olvasgattunk róla újságokban, interneten de nem a mi életünk. Fogalma se lehet egyikünknek sem arról, hogy ugyanebben a helyzetben hogyan viselkednénk.
Szerintem!
Idézet
 
 
+2 #25 sepumark 2014-12-10 20:51
Max akkor toljon Sepulturat, ha le tudja riffelni a Beneath lemez csukloszaggato temait ;)
Az egy evvel idosebb Andreas le tudja es kb. egy tizessel tunik fiatalabbnak... ezt most nem tudom miert irtam.
De egy belfasti koncert masodik perceben Max megkerdezte a kozonsegtol hogy : "Are you ready Sao Paulo?" ... en akkor nagyon szegyeltem magam helyette is :/
Idézet
 
 
+1 #24 RobertThorn 2014-12-10 17:18
"Egy interjúban Andreas még egyszer azt is nyilatkozta hogy szívesen játszana Max-al bármilyen név alatt, csak nem Sepultura néven. Valami project keretében."
Na. Ez már valami. Bár úgy kurva nehéz lesz ezt igazzá is tenni, ha a szándék csak odáig tart ki, hogy a két _egymás mellett_ parkoló turnébuszuk esetén is (mennyi lehet a két jármű között a távolság? tíz méter? vagy tán kevesebb?) egy másfél perces TELEFONBESZÉLGE TÉS a maximum amit el lehet intézni. Bazzeg: telefon. Siralmas ezt olvasni.
Igazából nem értem Andreast, hogy miért fél Maxtól, a világon semmi oka nincs rá.
Egy: Maxnak van saját zenekara, és remekül el van azzal is, ahogy a Sepultura is a jelenlegi formájában (és ugye újabban pont az utóbbi szállítja a minőségibb lemezeket). A Soulflyban Max azzal zenél, akivel akar, a szövegeit, a zenét sokkal inkább a saját íze szerint tudja alakítani, a Soulfly sokkal inkább Max 'gyermeke', mint a Sepultura.
Kettő: Pont hogy Andreas a biztosíték rá, hogy nem lesz reunion, mert van benne gerinc és nemet fog mondani, hogy ha erre kap majd ajánlatot.
Három: Ha netán mégis kiderülne, hogy Max mégiscsak a reunion kedvéért kezdene el barátkozni Andreasszal, és elutasítás esetén elkezdene veszekedni... És akkor mi van? Andreas fog vele majd veszekedni? Nem fog. Ahogy eddig se tette. Egy ilyen előzményekkel teli szájkaraténél kizárólag Max jöhet ki csak rosszul. A Sepultura ezzel semmit nem veszíthet.
Négy: Vagy mondjuk kiadnak egy kurvajó projectlemezt, és utána megy szépen a Sepultura meg a Soulfly a maga dolgára. Na ez lenne a legfaszább. Érthetetlen, hogy ennyi eltelt idő után ez miért nem történt még meg.
Idézet
 
 
+1 #23 RobertThorn 2014-12-10 17:16
"Az élet olyan, hogy van amit már soha nem lehet helyrehozni, pláne ilyen sok idő után. Andreas ezzel tisztában van, Max viszont nem."
A 'soha' szót szerintem tartogassuk az olyan esetekre, mint Dimebag vs Anselmo vagy Wayne Static vs Tony Campos. Na ők például valóban SOHA nem fogják már tudni helyrehozni azt, amit igazából mindkét fél szeretett volna. Mindenki másnál nyitva áll a lehetőség.
Idézet
 
 
+3 #22 shmonsta 2014-12-10 14:20
Az egyik fél tahóságokat mond, folyamatosan csak azzal jön, hogy a másik miért rossz, a másik zenekara fel fog oszlani, nem is kéne létezni stb. Ráadásul ezt a Sepultura témát leginkább ők hozzák fel, nem az újságírók. A másik fél erre annyit mond, hogy nem kíván a mocskolódással foglalkozni, csak a saját zenekarával. Melyik óvodás a kettő közül? Szerintem az az óvodás, aki hosszú hosszú évek után is csak azzal a zenekarral van elfoglalva, amiből önszántából kilépett. Az egyikük majdnem 20, a másikuk majdnem 10 éve. Elég kevésre tarthatják a saját dolgaikat, hogyha az interjúkban inkább mások zenekaráról beszélnek.
Idézet
 
 
+1 #21 Tóth Gyula István 2014-12-10 14:14
Idézet - RobertThorn:
shmonsta: Igen, az (eszük helyett) ösztönvezérelt Ego Tesóknak bőven volt olyan nyilatkozata, amik görcsösek és totál feleslegesek voltak. De az, ahogy ma Andreas viszonyul a Sepultura múltjához (pontosabban szólva Maxnak a személyéhez) az pontosan ugyanolyan görcsös és totál felesleges már.
Nyilván nincs pontos rálátásom a mindennapjaikra , de ami az interjúkból leszűrhető az az, hogy ha csak Maxon múlna a dolog, ő már rég együtt sörözne Andreasszal, közösen zenélne vele, bármit hajlandó volna vele csinálni.
Ha csak Andreason múlna a dolog, akkor sajnos - innen kívülről nézve - úgy tűnik, hogy életük végéig gondosan figyelniük kell majd arra, hogy nehogy véletlenül lepacsizzanak már a backstageben, mert úú jaj, jóformán az a jelenlegi Sepultura szembeköpése lenne. Pedig szerintem ezt egyedül már csak ő gondolja így.
Úgyhogy sajnos igen, Andreas az, aki miatt ez az óvoda igazából még mindig megy. Szerintem több esze van neki ennél, mint hogy ehhez ragaszkodjon.




Érdekes, pedig a Cavalera tesók nem rég azt mondták, hogy nem is kéne már léteznie a Sepulturának és ezt lejjebb is írva van most.
Idézet
 
 
+3 #20 Sárvári Gábor 2014-12-10 13:54
Idézet - RobertThorn:
Hányszor írjam le még, hogy _nem kell reunion_.
Nem arra van szükség. Hanem arra, hogy viselkedjenek már felnőtt emberekhez méltó módon. Az egyik hagyja már abba a másik zenekarának a létjogosultságá nak megkérdőjelezés ét, a másik meg hagyja már abba a csak kínos szituációkat gerjesztésére alkalmas durcizást.
Nem kell összeborulás Sepultura néven, csak egyszerűen béküljenek ki és kész. Mindkét fél csak nyerhet vele. Ennyi.


Pár éve olvastam hogy a Sepultura meg a Soulfly egy fesztiválon léptek fel. A turnébuszuk egymás mellé állt be, és Gloria odament Andreas-hoz beszélgetni. Azt mondta neki beszélhetne Max-al is. Úgy rémlik személyesen nem, de telefonon beszéltek. Utána lévő héten Max arról dumált hogy lesz reunion mert beszélt Andreas-al és benne lenne. Utána Andreas hűthette a kedélyeket megint, és elmondta hogy csak egy másfél perces telefonbeszélge tése volt Max-al és ott is csak a családról magánéletről beszélgettek. Ezt nem érthette félre ő sem. Valami ilyesmit nyilatkozott. Szóval szerintem nem az van hogy sértődésből nem akar vele beszélni, csak tudja hogy annak az lenne a vége hogy mást sem akarna az öreg Max mint Sepultura reuniont. Ha nem kapná meg, akkor gondolom abból megint csak veszekedés lehetne . . . gondolom.
Amikor a Cavalera Conspiracy először játszott Brazíliában, Andreas és Paulo ott voltak a koncerten és megnézték őket. Szóval szerintem a lepacsizás Max szándékaiból kiindulva esélytelen. Egy interjúban Andreas még egyszer azt is nyilatkozta hogy szívesen játszana Max-al bármilyen név alatt, csak nem Sepultura néven. Valami project keretében. Szóval nem mondhatod rá szerintem hogy óvodásként áll hozzá. Azzal ha lespanolna újra az öreggel csak saját magára helyezne nyomást. Mert mint fentebb is írtam akarná a reuniont Max. Turnét, albumot. Komoly kiadói ajánlatok húzódhatnak a háttérben. Gondolj bele, az lenne az adott év legjobban várt albuma.
Idézet
 
 
-1 #19 cápaidomár 2014-12-10 13:51
Hívd fel őket, hátha hallgatnak rád:-)))
Amúgy meg nem kell kibékülni. Nem kötelező.
Értem én, hogy mit akarsz mondani, de gondolj bele: tényleg működne a dolog olyan sok idő után, amibe majdhogynem két(!) generáció is elférne? Mert szerintem biztos, hogy nem. Reálisan szemlélve a dolgot: túl azon, hogy fölösleges időpocsékolás lenne (pusztán a fent említett tények miatt is - aligha lenne igazi mondanivalójuk egymás számára), képzelheted micsoda dömping alakulna ki, ha a sajtó megneszelné. Csak kár lenne belőle, semmi más. Az élet olyan, hogy van amit már soha nem lehet helyrehozni, pláne ilyen sok idő után. Andreas ezzel tisztában van, Max viszont nem.
Idézet
 
 
+2 #18 Habbal 2014-12-10 11:55
Idézet - RobertThorn:
shmonsta: Igen, az (eszük helyett) ösztönvezérelt Ego Tesóknak bőven volt olyan nyilatkozata, amik görcsösek és totál feleslegesek voltak. De az, ahogy ma Andreas viszonyul a Sepultura múltjához (pontosabban szólva Maxnak a személyéhez) az pontosan ugyanolyan görcsös és totál felesleges már.
Nyilván nincs pontos rálátásom a mindennapjaikra , de ami az interjúkból leszűrhető az az, hogy ha csak Maxon múlna a dolog, ő már rég együtt sörözne Andreasszal, közösen zenélne vele, bármit hajlandó volna vele csinálni.
Ha csak Andreason múlna a dolog, akkor sajnos - innen kívülről nézve - úgy tűnik, hogy életük végéig gondosan figyelniük kell majd arra, hogy nehogy véletlenül lepacsizzanak már a backstageben, mert úú jaj, jóformán az a jelenlegi Sepultura szembeköpése lenne. Pedig szerintem ezt egyedül már csak ő gondolja így.
Úgyhogy sajnos igen, Andreas az, aki miatt ez az óvoda igazából még mindig megy. Szerintem több esze van neki ennél, mint hogy ehhez ragaszkodjon.


Nem értek egyet veled. Ha Max-ék nem ekézték volna Andreas-ékat folyamatosan, talán már Ő is megbékélt volna. Ha meg Max békülni akart, akkor miért azokat mondta amiket?
Idézet
 
 
#17 RobertThorn 2014-12-10 11:07
Hányszor írjam le még, hogy _nem kell reunion_.
Nem arra van szükség. Hanem arra, hogy viselkedjenek már felnőtt emberekhez méltó módon. Az egyik hagyja már abba a másik zenekarának a létjogosultságá nak megkérdőjelezés ét, a másik meg hagyja már abba a csak kínos szituációkat gerjesztésére alkalmas durcizást.
Nem kell összeborulás Sepultura néven, csak egyszerűen béküljenek ki és kész. Mindkét fél csak nyerhet vele. Ennyi.
Idézet
 
 
+3 #16 cápaidomár 2014-12-10 10:49
Szerintem, meg pont, hogy Andreas hozzáállása az, ami tiszteletet érdemel.Akárhogy is nézem, az ő élete rendben zajlik JÓL érzi magát a jelenlegi Sepuban - miért rúgná föl ezt az egészet? Hiszen egy rakat olyan dolgot képesek így megvalósítani, amit Max -ék mellett nem lehet(ne). Nézd, nem hülye a srác, látja, hogy Max rohamosan épül lefele. Ő az, aki még mindig nem tudta lerendezni múlt béli sérelmeit, Andreas már rég túllépett ezen. Szerinted hogy nézne ki egy reunion azzal a két emberrel? Katasztrófális lenne, az örökség totális gyalázása. Akkor meg minek? Semmi értelme, viszont ezzel meg el lehet adni az egyébként tök semmitmondó interjúkat. A másik: Max mindig is szar szövegíró volt, és igen korlátolt énekes. Andreas pedig hajlandó figyelembe venni Derrick-et, és tiszteli őt annyira, hogy csak úgy, pár önző gyökér kedvéért nem fogja félreállítani azt az embert, aki tűzön-vízen át kitartott mellettük, s mindent megtett annak érdekében, hogy a Sepultura fenn maradjon. Na, Max-ékról ez a legnagyobb jóindulattal se mondható el. Így van jól ez az egész, ahogy van.
Idézet
 
 
#15 conquer 2014-12-10 10:46
Tökéletesen egyet értek RobertThron meglátásával! Filóztam az este, hogy én is megfogalmazok valami hasonlót, de aztán eluntam...:). Nem kell ide összeborulás.
Két utolsó Sepu hihetetlen jó lett! Max, meg pihenhetne pár évet, míg újra rá találna az ihlet..Mondom ezt Soulfly rajongóként!
Már előre félek mit alkot jövőre a 10ik Soul lemezen..!:)
Idézet
 
 
-2 #14 RobertThorn 2014-12-10 10:18
shmonsta: Igen, az (eszük helyett) ösztönvezérelt Ego Tesóknak bőven volt olyan nyilatkozata, amik görcsösek és totál feleslegesek voltak. De az, ahogy ma Andreas viszonyul a Sepultura múltjához (pontosabban szólva Maxnak a személyéhez) az pontosan ugyanolyan görcsös és totál felesleges már.
Nyilván nincs pontos rálátásom a mindennapjaikra , de ami az interjúkból leszűrhető az az, hogy ha csak Maxon múlna a dolog, ő már rég együtt sörözne Andreasszal, közösen zenélne vele, bármit hajlandó volna vele csinálni.
Ha csak Andreason múlna a dolog, akkor sajnos - innen kívülről nézve - úgy tűnik, hogy életük végéig gondosan figyelniük kell majd arra, hogy nehogy véletlenül lepacsizzanak már a backstageben, mert úú jaj, jóformán az a jelenlegi Sepultura szembeköpése lenne. Pedig szerintem ezt egyedül már csak ő gondolja így.
Úgyhogy sajnos igen, Andreas az, aki miatt ez az óvoda igazából még mindig megy. Szerintem több esze van neki ennél, mint hogy ehhez ragaszkodjon.
Idézet
 
 
+7 #13 James Smith 2014-12-10 03:33
Nem kell ide újjáalakulás. Főleg annak tudatában, hogy a legutóbbi Green korszakos Sepultura lemezek oda-vissza verik a Cavalera tesók jelenlékori ötlettelen és végtelenül unalmas szenvedéseit. Lásd legutolsó Cavalera Conspiracy album.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hozzászólások

Galériák

 

Anna Murphy - Budapest, Club 202, 2014. április 4.

 

Portnoy, Sheehan, MacAlpine, Sherinian - Budapest, PeCsa Music Hall, 2012. október 19.

 

Magma Rise - Budapest, Club 202, 2011. május 11.

 

Heathen - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

A Life Divided - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. február 23.

 

Watch My Dying - Budapest, Kultiplex, 2007. július 11.