Megindult a Metallica-jegyek teljes körű értékesítése a 2026. június 11-ei és 13-ai koncertekre. A kétnapos belépők közül az állójegyek már mind gazdára találtak.

2026. június 11-én és 13-án ismét Magyarországon koncertezik a Metallica, a két fellépés helyszíne a Puskás Aréna lesz. A budapesti koncertekre a jegyértékesítés a kétnapos belépőkkel indul, az egynapos jegyek árusításának kezdete csak júliusra várható. A kétnapos jegyvásárlás lehetősége elsőként a Metallica rajongói klub tagjai számára volt elérhető május 27-én, a regisztrált Live Nation tagok részére az elővétel május 29-én indult, míg a nagyközönség részére a kétnapos jegyek május 30-án, azaz ma 10 órától elérhetők a Live Nation és a Funcode oldalakon. Utóbbiak közül a jegyértékesítés kezdetétől számítva mindössze néhány órán belül teljesen elfogytak az állójegyek. Vagyis álló belépőt már csak júliusban lehet majd venni a két koncertre, külön-külön.
A 11-ei bulin előzenekarként a februárban az Arénát is megjárt Pantera és a svéd Avatar, 13-án a Gojira és a Knocked Loose melegíti majd be a közönséget. A 72 Seasons lemez kapcsán 2023-ban startolt M72 turné a Metallica eddigi történetének legsikeresebb turnéja, amelyet most végre a hazai közönség is megtekinthet. További információk a koncertek és az Enhanced Experiences VIP csomagok kapcsán itt érhetők el. A kétnapos álló belépő 98.100 forintba került, a kétnapos ülőjegyek ára 51.100 forinttól 107.100 forintig váltakozik.



Hozzászólások
A legutolsó mondatod elég lett volna legelsőnek is ebben az egész kommentfolyamba n az ítélkező moralizálás helyett.
Sajnos semmit nem fogtál fel az általam leírtakból, így maradt a fölényeskedés.
Tévedtem, valóban nem talált be a mondandóm, hisz meg sem értetted, jó eséllyel képtelen vagy rá. És úgy nehéz...
A "cimbizés" valóban nem barátkozás, inkább arrogáns, lenéző , általában nem létező fölényt sejtettető hangnem. Általában önértékelési zavart jelez.
Én erre a témára nem pazarlok több karaktert.
Jó koncertélményt kívánok mindenkinek, aki elmegy!
Pont ezért írtam, hogy kívül esik a racionalitáson, de ennek ellenére elfogadom a létezését...
Figyelj már, szerintem mi egyetértünk! ;D
Cimbi, itt állítod, hogy szerintem az ismeretlen zenekarok ellen dolgozol, ha megnézed a 'talicskát - vagy bármelyik nagyot. Ezzel szemben én azt mondtam, hogy ha valaki csak(!) - szerintem ennek a szónak az értelmezésével vannak problémáid - a nagyokra hajlandó költeni, akkor végső soron az utánpótlás lehetőségeit szűkíti. Nem magát a zenét szereti, hanem a bálványokat, akik ezt a zenét játsszák. Ha évi 100 buliba mész, ez rád nem vonatkozik - figyelsz!? :D
"Ez a két lehetőség áll fenn, válassz!"
Ismét elérkeztünk a kiragadva értetlenkedés jelenségéhez. Ugyanis ez a mondat annak a bekezdésnek a zárszava, ahol az iménti tévedésedre világítottam rá. Én állítottam A,-t, te erre eltúlozva közlöd, hogy én az A,+++++ mellett kardoskodok, ami nyilvánvaló hülyeség. Elmondom, hol a baki, erre válaszul azt mondod, hogy "sajnos nem annyi a világ, amennyit te el tudsz képzelni belőle, vannak még más lehetőségek is. :D".
Akkor hallgatlak! Ebben az esetben - tudod, amiről most szó van! - milyen egyéb lehetőségek miatt tulajdonítasz nekem olyan gondolatot, amihez te rakod hozzá, amin felháborodsz?
1. Nem érted, miről írtam.
2. Direkt ferdítesz.
3.....????
A CD, a kazetta és a bakelit nem konzumtárgyak amúgy? Sosem értettem miért állnak egyesek ennyire vallásos módon a különböző hanghordozókhoz , de, mint mondtam, mindenkinek más a fontos. Nekem elsősorban a zene számít, hogy azt mire rögzítették, az sokkal kevésbé. Annál pedig kényelmesebb és praktikusabb vagyok, mintsem lemezjátszót cipeljek magammal az edzőterembe vagy a munkahelyemre, ha zenét akarok hallgatni. Szóval számomra ideális a Spotify, más meg hallgasson azt, amit akar, nem az én dolgom.
Pont ezek a kedvenceim. Ijesztő, mennyire pontosan belőtted :O
Köszönjük szépen, lehet beállni a sorba a másik két faék kolléga mellé. :D
Természetesen tévesen feltételezed, hogy csakis azért nem érthetek veled egyet, mert a személyem elleni támadásnak érzem, amiket írsz. Sajnos akkor is tudsz egetverő butaságokat írni, ha azok az én életem egyik momentumát sem érintik, ne sértődj meg, hogy ezt észreveszem. :)
"Ez a két lehetőség áll fenn, válassz!"
Nem cimbi, sajnos nem annyi a világ, amennyit te el tudsz képzelni belőle, vannak még más lehetőségek is. :D Egyszerűen szerettem részt venni ebben a vitában. Nem csak a vitáért magáért (bár abban is kedvem tudom lelni), hanem mert a téma is érdekel. Ezt nekem ne ródd fel, ez egy bárki által kommentelhető cikk, az már csak úgy megy, hogy belefuthatsz ellenvéleménybe , ha szilárd meggyőződéssel kijelentesz általad letisztultnak vélt gondolatokat. Könnyen lehet, hogy nem mindenki fogja osztani a nézeteidet. Ha a stílus, amit válaszul kapsz nem tetszik, esetleg fontold meg, hogy nem a te indításoddal volt-e gond, amire ez a reakció érkezik! ;)
"És igen, a kapitalizmus tényleg tökre úgy működik, hogy a nagyok hagynak teret a kicsiknek"
Eleve téves elképzelés, az nem termelői/szolgáltatói szerepkör, hogy hogy hagyjanak teret másoknak is, ők a profitmaximaliz álásra törekednek teljesen természetes módon. Így van ez a kicsik esetében is. És akkor még egyszer, mert úgy látszik, ez az anyagrész kicsit nehezebben megy át: nem azért nincs pénze a kicsiknek, mert a nagyok kiveszik a zsebükből, nem úgy működnek a piaci viszonyok, hogy x egységnyi pénzeszköz kering, abból bezsákol a talicska, a kicsik meg pórul jártak, mert alig hagyott nekik, ez óvodás felfogás sajnos. Lehet nyugodtan gazdag mindkettő, mert nem a másik kárára keresnek pénzt, ez nem egy zéró összegű játék. Értem az érveidet, csak azzal nem értek egyet, hogy ha a taliga leállna a turnézással a többi régi nagy bandával együtt, akkor aztán jönne az utánpótlás. Mert nem a nagyok miatt nem érdekelnek jóformán senkit, hanem attól függetlenül nem. Én így látom.
Agymosott konzum fogyasztó vagy.Hallgass csak Justin Biber-t meg Azariát mert az valo neked..
Cimbi, neked ez vagy nagyon nem megy, vagy direkt beszélsz félre, mint a sebesült katona! Ha évente eljársz száz bulira, akkor te nem csak a „legnagyobbakra ” vagy kíváncsi, ergo nem rólad szólnak azok a soraim! Én tudom, hogy a netes „vitakultúra” egyik alaptétele, hogy ha bármiben nézetkülönbség van, akkor minden másban is ellent kell mondani, de ez a nettó kötekedéskénysz er, hogy abban is a személyednek célzott támadást vélsz felfedezni, amit rögvest cáfolsz is magadra nézve, röhejes! Vagy tényleg nem érted. Ez a két lehetőség áll fenn, válassz!
És igen, a kapitalizmus tényleg tökre úgy működik, hogy a nagyok hagynak teret a kicsiknek, és nem törekednek hegemóniára, minél nagyobb piaci részesedésre. Látjuk ezt a kereskedelemben , a mezőgazdaságban , az iparban, és gyakorlatilag mindenütt, hogy mennyi helyet hagynak a mamutok a kisvállalkozókn ak... Mesélj még!
Amúgy meg te kérsz számon érveket? Cimbi, a "senkineksemmikö ze" mantrázásán kívül neked nem futotta itt sok mindenre. Ezen kívül ignoráltál, ferdítettél, mellébeszéltél. Ha ezt számon kérik, és rávezetnének, hogy valóban leírt dolgokra reagálj, akkor az meg menekülés és hátrálás...
Szerintem te valami nagy pecás lehetsz, ha így szeretsz fárasztani! :D
Ez a hasonlat némiképp sántít. Egy Munkácsy-kép vs. Kirk által aláírt gitár? Esetleg mondjuk egy Munkácsy-kép vs. a Kill ’em all mesterszalagjai viszonylatban tudnám értelmezni mindezt. A műalkotások eredetijét mérjük már egymáshoz, ne valami marketing lószart egy festményhez, könyörgöm! Vagy akkor már egy ecsetet egy gitárhoz… A műalkotásokat pedig valóban meg kell őrizni, de valahogy úgy vagyok ezzel, mint indiana Jones ("Ennek egy múzeumban a helye!"), tehát ne a világtól elzárva, valami magángyűjtemény ben porosodjanak, hanem olyan helyen, ahol bárki adózhat a műélvezetnek, ha ingerenciája támad rá. A művészet mindenkié! Csak hogy' mondjam meg mindezt Lars-nak? :D
Amúgy valóban nem rajongtam még soha senki távoliért annyira, hogy kvázi megcsókoljam a lába nyomát, és horribilis összegeket áldozva ereklyéket gyűjtsek tőle. Valahogy más az értékrendem ;), nem Földre szállt isteneknek tartom a zenészeket, hanem művészeknek, akik adni akarnak valamit – már aki -, s ezt épeszű keretek közt honorálom is nekik – hanghordozó, koncertjegy. Aláírást/közös fotót sem kértem soha senkitől, de még csak arra sem törekedtem, hogy a közelükbe vergődjem magam. Nyilván van jobb dolguk is, gondolom én, s szerintem sok közülük látatlanban is hálás lenne, ha többen gondolnák így… tudom, ez a közösségi médiák korában totál értelmezhetetle n anakronizmus, kár is volt leírnom, de most már mit csináljak? Nem találom a backspace-t! ;)
Úgyhogy valóban nem látom át az efféle, és ilyen mértékű elköteleződés miértjét. Ez van! Elfogadom, hogy létezik, de a bálványimádás egy formájának tartom, ami transzcendens-pótlék, így kívül esik a racionalitáson. Nem csoda, hogy érveléssel nem is lehet megtörni a varázst...
Miután nem kötelező kifizetni, az eladó addig folytathatja ezt a taktikát, amíg vannak vevők, akik hajlandóak kifizetni. Közgazdasági értelemben ha egy koncert százezres jegyárakkal is percek alatt sold out lesz, akkor az azt jelenti, hogy a jegyeket még mindig túl olcsón adták. :) És világos, hogy más kereskedők sem jófejségből nem emelnek árat egy ponton túl, hanem mert biztosak lehetnek benne, hogy különben annyival kevesebbet adnak el a termékből, hogy a vevők elvesztésével az emelt árak ellenére is kevesebb profitot fognak realizálni, mint az áremelés előtt.
A Metallica-koncertjegy luxuscikk. Nem történik semmi akkor sem, ha nem jutsz hozzá, nem létszükséglet. Ugyanakkor mégis több embernek kívánatos, mint ahány megkaphatja, ritkaság. Nem ez lenne a helyzet, ha a Metallica minden héten fellépne a Puskásban...akkor pár hét után biztosan nem lenne teltház tizedakkora jegyárakkal sem. Ha pedig előre lehet tudni, hogy minden héten lesz koncert, akkor már az első alkalom se biztos, hogy teltházzal futna. :)
@Samael: köszi, a magyarázat tökéletes. Nem kell ehhez rajongónak sem lenni, csak egy kis gógyi és közgazdasági gondolkodás kell hozzá.
Teljesen reális gyakorlat, csak hamar kifacsarodnának a népek, ha minden árucikkel ugyanezt csinálnák a kereskedők