Shock!

december 06.
szombat
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Budapesti Metallica: elfogytak a kétnapos állójegyek

Megindult a Metallica-jegyek teljes körű értékesítése a 2026. június 11-ei és 13-ai koncertekre. A kétnapos belépők közül az állójegyek már mind gazdára találtak.

0522_metallica

2026. június 11-én és 13-án ismét Magyarországon koncertezik a Metallica, a két fellépés helyszíne a Puskás Aréna lesz. A budapesti koncertekre a jegyértékesítés a kétnapos belépőkkel indul, az egynapos jegyek árusításának kezdete csak júliusra várható. A kétnapos jegyvásárlás lehetősége elsőként a Metallica rajongói klub tagjai számára volt elérhető május 27-én, a regisztrált Live Nation tagok részére az elővétel május 29-én indult, míg a nagyközönség részére a kétnapos jegyek május 30-án, azaz ma 10 órától elérhetők a Live Nation és a Funcode oldalakon. Utóbbiak közül a jegyértékesítés kezdetétől számítva mindössze néhány órán belül teljesen elfogytak az állójegyek. Vagyis álló belépőt már csak júliusban lehet majd venni a két koncertre, külön-külön.

A 11-ei bulin előzenekarként a februárban az Arénát is megjárt Pantera és a svéd Avatar, 13-án a Gojira és a Knocked Loose melegíti majd be a közönséget. A 72 Seasons lemez kapcsán 2023-ban startolt M72 turné a Metallica eddigi történetének legsikeresebb turnéja, amelyet most végre a hazai közönség is megtekinthet. További információk a koncertek és az Enhanced Experiences VIP csomagok kapcsán itt érhetők el. A kétnapos álló belépő 98.100 forintba került, a kétnapos ülőjegyek ára 51.100 forinttól 107.100 forintig váltakozik.

 

Hozzászólások 

 
#76 Ipper 2025-06-05 14:45
Idézet - 2Gábor2:
Idézet - dzsud:
Idézet - 2Gábor2:
Picit visszarángattal ak a földre

[quote name="2Gábor2"]Ja bocs, nem vagy a cimbim.


Egy pillanatig se gondold, hogy én itt tényleg barátkozni szerettem volna

Idézet - 2Gábor2:
Úgy tűnik betalált amit írtam, valószínűleg azért a "kikéremmagamnak majdénkioktatla k" felszín alatt mégis érted, miről van szó ;)


Hát persze, cimbi. :) Ez mindig jó trükk. Ha valaki leleplezi együgyűségünket és megunta a taszító, kioktató stílusunkat, akkor az csak sértődötten kikérte magának és valójában jól betalált nála a mondanivaló. Vigasztald csak magad ezzel, teljesen érthető, hogy próbálod építgetni az önbizalmadat, de ez nem az én problémám.

Idézet - 2Gábor2:
mégis érted, miről van szó ;)


Ne aggódj, a kezdettől fogva értette mindenki,


Sajnos semmit nem fogtál fel az általam leírtakból, így maradt a fölényeskedés.
Tévedtem, valóban nem talált be a mondandóm, hisz meg sem értetted, jó eséllyel képtelen vagy rá. És úgy nehéz...
A "cimbizés" valóban nem barátkozás, inkább arrogáns, lenéző , általában nem létező fölényt sejtettető hangnem. Általában önértékelési zavart jelez.
Én erre a témára nem pazarlok több karaktert.
Jó koncertélményt kívánok mindenkinek, aki elmegy!


A legutolsó mondatod elég lett volna legelsőnek is ebben az egész kommentfolyamba n az ítélkező moralizálás helyett.
Idézet
 
 
#75 2Gábor2 2025-06-05 12:28
Idézet - dzsud:
Idézet - 2Gábor2:
Picit visszarángattal ak a földre

[quote name="2Gábor2"]Ja bocs, nem vagy a cimbim.


Egy pillanatig se gondold, hogy én itt tényleg barátkozni szerettem volna

Idézet - 2Gábor2:
Úgy tűnik betalált amit írtam, valószínűleg azért a "kikéremmagamnak majdénkioktatla k" felszín alatt mégis érted, miről van szó ;)


Hát persze, cimbi. :) Ez mindig jó trükk. Ha valaki leleplezi együgyűségünket és megunta a taszító, kioktató stílusunkat, akkor az csak sértődötten kikérte magának és valójában jól betalált nála a mondanivaló. Vigasztald csak magad ezzel, teljesen érthető, hogy próbálod építgetni az önbizalmadat, de ez nem az én problémám.

Idézet - 2Gábor2:
mégis érted, miről van szó ;)


Ne aggódj, a kezdettől fogva értette mindenki,


Sajnos semmit nem fogtál fel az általam leírtakból, így maradt a fölényeskedés.
Tévedtem, valóban nem talált be a mondandóm, hisz meg sem értetted, jó eséllyel képtelen vagy rá. És úgy nehéz...
A "cimbizés" valóban nem barátkozás, inkább arrogáns, lenéző , általában nem létező fölényt sejtettető hangnem. Általában önértékelési zavart jelez.
Én erre a témára nem pazarlok több karaktert.
Jó koncertélményt kívánok mindenkinek, aki elmegy!
Idézet
 
 
#74 Samael 2025-06-05 11:09
@dzsud: Nem biztos, hogy érdemes túl sok energiát pazarolni arra, akinek láthatóan kimaradt a "bevezetés a közgazdaságtanb a" nevű tantárgy az iskolában és nincsen tisztában a piacok működésének az legalapvetőbb szabályaival sem. Már azon is meglepődnék, ha egyáltalán tudná mit jelent az, hogy "nem zéró összegű játszma", vagy tisztában lenne azzal, hogy a kompetencia és a siker közötti összefüggés közismerten nem lineáris...
Idézet
 
 
#73 Ben Nihil 2025-06-05 11:06
Idézet - Samael:
A mondandóm lényege az volt, hogy valaminek ami ritka vagy egyedi az eszmei értéke gyakorlatilag végtelen, ezért ár-érték arányról beszélni az esetükben nincsen értelme. Ez egy. Kettõ pedig, hogy a mindenkori rajongó számára a rajongása tárgya szintén felbecsülhetetl en értékkel bír, így az ár-érték arány ebben a viszonylatban is értelmezhetetle n. Három pedig, hogy ugye mindez szubjektív és egyéni faktoroktól vezérelt, így valami, aminek számodra személyesen nincsen értéke, és amiért te személyesen 2 fillért nem fizetnél, az valaki más számára lehet felbecsülhetetl en kincs. Én sem adnék például soha egyetlen kazettára, bakelit lemezre vagy CD-re pénzt, mert számomra nem jelent hozzáadott-értéket a Spotify-hoz képest, de attól megértem és elfogadom azt, hogy más akár egy kisebb vagyont is hajlandó kifizetni egy ritka hanghordozóért. Nem vagyunk egyformák, és pont ettõl szép az élet.


Pont ezért írtam, hogy kívül esik a racionalitáson, de ennek ellenére elfogadom a létezését...
Figyelj már, szerintem mi egyetértünk! ;D
Idézet
 
 
#72 Ben Nihil 2025-06-05 11:03
Idézet - dzsud:
Én egyébként a Metallica mellett van, hogy évente több, mint száz másik előadó fellépését nézem meg itthon és külföldön (nem mintha elismerést várnék érte, nem azért írom), aztán meg itt olvashatom, hogy a feltörekvő zenekarok ellen dolgozom, ha a nagyokat is megnézem. :D


Cimbi, itt állítod, hogy szerintem az ismeretlen zenekarok ellen dolgozol, ha megnézed a 'talicskát - vagy bármelyik nagyot. Ezzel szemben én azt mondtam, hogy ha valaki csak(!) - szerintem ennek a szónak az értelmezésével vannak problémáid - a nagyokra hajlandó költeni, akkor végső soron az utánpótlás lehetőségeit szűkíti. Nem magát a zenét szereti, hanem a bálványokat, akik ezt a zenét játsszák. Ha évi 100 buliba mész, ez rád nem vonatkozik - figyelsz!? :D

"Ez a két lehetőség áll fenn, válassz!"
Ismét elérkeztünk a kiragadva értetlenkedés jelenségéhez. Ugyanis ez a mondat annak a bekezdésnek a zárszava, ahol az iménti tévedésedre világítottam rá. Én állítottam A,-t, te erre eltúlozva közlöd, hogy én az A,+++++ mellett kardoskodok, ami nyilvánvaló hülyeség. Elmondom, hol a baki, erre válaszul azt mondod, hogy "sajnos nem annyi a világ, amennyit te el tudsz képzelni belőle, vannak még más lehetőségek is. :D".
Akkor hallgatlak! Ebben az esetben - tudod, amiről most szó van! - milyen egyéb lehetőségek miatt tulajdonítasz nekem olyan gondolatot, amihez te rakod hozzá, amin felháborodsz?
1. Nem érted, miről írtam.
2. Direkt ferdítesz.
3.....????
Idézet
 
 
#71 Samael 2025-06-05 10:39
Idézet - Takács Attila:
Idézet - Samael:
Én sem adnék például soha egyetlen kazettára, bakelit lemezre vagy CD-re pénzt, mert számomra nem jelent hozzáadott-értéket a Spotify-hoz képest, de attól megértem és elfogadom azt, hogy más akár egy kisebb vagyont is hajlandó kifizetni egy ritka hanghordozóért. Nem vagyunk egyformák, és pont ettõl szép az élet.

Agymosott konzum fogyasztó vagy.Hallgass csak Justin Biber-t meg Azariát mert az valo neked..


A CD, a kazetta és a bakelit nem konzumtárgyak amúgy? Sosem értettem miért állnak egyesek ennyire vallásos módon a különböző hanghordozókhoz , de, mint mondtam, mindenkinek más a fontos. Nekem elsősorban a zene számít, hogy azt mire rögzítették, az sokkal kevésbé. Annál pedig kényelmesebb és praktikusabb vagyok, mintsem lemezjátszót cipeljek magammal az edzőterembe vagy a munkahelyemre, ha zenét akarok hallgatni. Szóval számomra ideális a Spotify, más meg hallgasson azt, amit akar, nem az én dolgom.
Idézet
 
 
#70 Samael 2025-06-05 10:20
Idézet - Takács Attila:
Idézet - Samael:
Én sem adnék például soha egyetlen kazettára, bakelit lemezre vagy CD-re pénzt, mert számomra nem jelent hozzáadott-értéket a Spotify-hoz képest, de attól megértem és elfogadom azt, hogy más akár egy kisebb vagyont is hajlandó kifizetni egy ritka hanghordozóért. Nem vagyunk egyformák, és pont ettõl szép az élet.

Agymosott konzum fogyasztó vagy.Hallgass csak Justin Biber-t meg Azariát mert az valo neked..


Pont ezek a kedvenceim. Ijesztő, mennyire pontosan belőtted :O
Idézet
 
 
#69 dzsud 2025-06-05 09:49
Idézet - Takács Attila:
Agymosott konzum fogyasztó vagy.Hallgass csak Justin Biber-t meg Azariát mert az valo neked..


Köszönjük szépen, lehet beállni a sorba a másik két faék kolléga mellé. :D
Idézet
 
 
#68 dzsud 2025-06-05 09:47
Idézet - Ben Nihil:
...


Természetesen tévesen feltételezed, hogy csakis azért nem érthetek veled egyet, mert a személyem elleni támadásnak érzem, amiket írsz. Sajnos akkor is tudsz egetverő butaságokat írni, ha azok az én életem egyik momentumát sem érintik, ne sértődj meg, hogy ezt észreveszem. :)

"Ez a két lehetőség áll fenn, válassz!"

Nem cimbi, sajnos nem annyi a világ, amennyit te el tudsz képzelni belőle, vannak még más lehetőségek is. :D Egyszerűen szerettem részt venni ebben a vitában. Nem csak a vitáért magáért (bár abban is kedvem tudom lelni), hanem mert a téma is érdekel. Ezt nekem ne ródd fel, ez egy bárki által kommentelhető cikk, az már csak úgy megy, hogy belefuthatsz ellenvéleménybe , ha szilárd meggyőződéssel kijelentesz általad letisztultnak vélt gondolatokat. Könnyen lehet, hogy nem mindenki fogja osztani a nézeteidet. Ha a stílus, amit válaszul kapsz nem tetszik, esetleg fontold meg, hogy nem a te indításoddal volt-e gond, amire ez a reakció érkezik! ;)

"És igen, a kapitalizmus tényleg tökre úgy működik, hogy a nagyok hagynak teret a kicsiknek"

Eleve téves elképzelés, az nem termelői/szolgáltatói szerepkör, hogy hogy hagyjanak teret másoknak is, ők a profitmaximaliz álásra törekednek teljesen természetes módon. Így van ez a kicsik esetében is. És akkor még egyszer, mert úgy látszik, ez az anyagrész kicsit nehezebben megy át: nem azért nincs pénze a kicsiknek, mert a nagyok kiveszik a zsebükből, nem úgy működnek a piaci viszonyok, hogy x egységnyi pénzeszköz kering, abból bezsákol a talicska, a kicsik meg pórul jártak, mert alig hagyott nekik, ez óvodás felfogás sajnos. Lehet nyugodtan gazdag mindkettő, mert nem a másik kárára keresnek pénzt, ez nem egy zéró összegű játék. Értem az érveidet, csak azzal nem értek egyet, hogy ha a taliga leállna a turnézással a többi régi nagy bandával együtt, akkor aztán jönne az utánpótlás. Mert nem a nagyok miatt nem érdekelnek jóformán senkit, hanem attól függetlenül nem. Én így látom.
Idézet
 
 
#67 Takács Attila 2025-06-05 09:43
Idézet - Samael:
Én sem adnék például soha egyetlen kazettára, bakelit lemezre vagy CD-re pénzt, mert számomra nem jelent hozzáadott-értéket a Spotify-hoz képest, de attól megértem és elfogadom azt, hogy más akár egy kisebb vagyont is hajlandó kifizetni egy ritka hanghordozóért. Nem vagyunk egyformák, és pont ettõl szép az élet.

Agymosott konzum fogyasztó vagy.Hallgass csak Justin Biber-t meg Azariát mert az valo neked..
Idézet
 
 
#66 Samael 2025-06-05 09:25
A mondandóm lényege az volt, hogy valaminek ami ritka vagy egyedi az eszmei értéke gyakorlatilag végtelen, ezért ár-érték arányról beszélni az esetükben nincsen értelme. Ez egy. Kettõ pedig, hogy a mindenkori rajongó számára a rajongása tárgya szintén felbecsülhetetl en értékkel bír, így az ár-érték arány ebben a viszonylatban is értelmezhetetle n. Három pedig, hogy ugye mindez szubjektív és egyéni faktoroktól vezérelt, így valami, aminek számodra személyesen nincsen értéke, és amiért te személyesen 2 fillért nem fizetnél, az valaki más számára lehet felbecsülhetetl en kincs. Én sem adnék például soha egyetlen kazettára, bakelit lemezre vagy CD-re pénzt, mert számomra nem jelent hozzáadott-értéket a Spotify-hoz képest, de attól megértem és elfogadom azt, hogy más akár egy kisebb vagyont is hajlandó kifizetni egy ritka hanghordozóért. Nem vagyunk egyformák, és pont ettõl szép az élet.
Idézet
 
 
#65 Ben Nihil 2025-06-05 07:21
Idézet - dzsud:
Természetesen az sem áll, hogy a Metallica miatt nem jut tér a kicsiknek, csak sajnos nem nagyon érted a kapitalizmust továbbra sem. Én egyébként a Metallica mellett van, hogy évente több, mint száz másik előadó fellépését nézem meg itthon és külföldön (nem mintha elismerést várnék érte, nem azért írom), aztán meg itt olvashatom, hogy a feltörekvő zenekarok ellen dolgozom, ha a nagyokat is megnézem. :D A műfaj amúgy legkésőbb '97 óta haldoklik, ehhez képest minimum megmosolyogtató azt olvasni, hogy ha a régi nagyok már nem lennének, most lehetne megint olyan a szcéna, mint a '80-as években. Hát persze, cimbi. Bizonyára. :D


Cimbi, neked ez vagy nagyon nem megy, vagy direkt beszélsz félre, mint a sebesült katona! Ha évente eljársz száz bulira, akkor te nem csak a „legnagyobbakra ” vagy kíváncsi, ergo nem rólad szólnak azok a soraim! Én tudom, hogy a netes „vitakultúra” egyik alaptétele, hogy ha bármiben nézetkülönbség van, akkor minden másban is ellent kell mondani, de ez a nettó kötekedéskénysz er, hogy abban is a személyednek célzott támadást vélsz felfedezni, amit rögvest cáfolsz is magadra nézve, röhejes! Vagy tényleg nem érted. Ez a két lehetőség áll fenn, válassz!

És igen, a kapitalizmus tényleg tökre úgy működik, hogy a nagyok hagynak teret a kicsiknek, és nem törekednek hegemóniára, minél nagyobb piaci részesedésre. Látjuk ezt a kereskedelemben , a mezőgazdaságban , az iparban, és gyakorlatilag mindenütt, hogy mennyi helyet hagynak a mamutok a kisvállalkozókn ak... Mesélj még!

Amúgy meg te kérsz számon érveket? Cimbi, a "senkineksemmikö ze" mantrázásán kívül neked nem futotta itt sok mindenre. Ezen kívül ignoráltál, ferdítettél, mellébeszéltél. Ha ezt számon kérik, és rávezetnének, hogy valóban leírt dolgokra reagálj, akkor az meg menekülés és hátrálás...
Szerintem te valami nagy pecás lehetsz, ha így szeretsz fárasztani! :D
Idézet
 
 
#64 Ben Nihil 2025-06-05 07:04
Idézet - Samael:
Egyedi élmények és pótolhatatlan gyűjteményi műtárgyak esetében az ár-érték arány értelmezhetetle n fogalom, mivel ezek értéke gyakorlatilag végtelen a rajongók számára. Ha valaki feltétlenül látni akarja a Metallicát mielőtt meghal (vagy mielőtt a Metallica felbomlik), az jó eséllyel semekkora összeget nem fog sajnálni ezért az életre szóló élményért -- feltéve, persze, hogy megengedheti magának. Ugyanez igaz arra is, aki birtokolni akarja Kirk egyik aláírt gitárját, vagy hasonló egyedi tárgyat. Ezek értéke a gyűjtők számára végtelen, a nem gyűjtők számára szinte nulla. Te gondolom egy Munkácsy-képért sem fizetnél 2 fillért sem, mert csak egy keretre feszített összemázolt rongy, aminek az objektív értéke a nullához konvergál -- de a műgyűjtő ember nem az objektív, gyakorlati értékükért gyűjt egyedi tárgyakat, hanem a szubjektív, eszmei értékükért, amely a gyűjtő számára a végtelenhez konvergál. Nem tudom ezt ennél jobban elmagyarázni, de ha rajongtál valaha valamiért, akkor érteni fogod -- ha nem, akkor hiába is próbálom magyarázni.


Ez a hasonlat némiképp sántít. Egy Munkácsy-kép vs. Kirk által aláírt gitár? Esetleg mondjuk egy Munkácsy-kép vs. a Kill ’em all mesterszalagjai viszonylatban tudnám értelmezni mindezt. A műalkotások eredetijét mérjük már egymáshoz, ne valami marketing lószart egy festményhez, könyörgöm! Vagy akkor már egy ecsetet egy gitárhoz… A műalkotásokat pedig valóban meg kell őrizni, de valahogy úgy vagyok ezzel, mint indiana Jones ("Ennek egy múzeumban a helye!"), tehát ne a világtól elzárva, valami magángyűjtemény ben porosodjanak, hanem olyan helyen, ahol bárki adózhat a műélvezetnek, ha ingerenciája támad rá. A művészet mindenkié! Csak hogy' mondjam meg mindezt Lars-nak? :D

Amúgy valóban nem rajongtam még soha senki távoliért annyira, hogy kvázi megcsókoljam a lába nyomát, és horribilis összegeket áldozva ereklyéket gyűjtsek tőle. Valahogy más az értékrendem ;), nem Földre szállt isteneknek tartom a zenészeket, hanem művészeknek, akik adni akarnak valamit – már aki -, s ezt épeszű keretek közt honorálom is nekik – hanghordozó, koncertjegy. Aláírást/közös fotót sem kértem soha senkitől, de még csak arra sem törekedtem, hogy a közelükbe vergődjem magam. Nyilván van jobb dolguk is, gondolom én, s szerintem sok közülük látatlanban is hálás lenne, ha többen gondolnák így… tudom, ez a közösségi médiák korában totál értelmezhetetle n anakronizmus, kár is volt leírnom, de most már mit csináljak? Nem találom a backspace-t! ;)
Úgyhogy valóban nem látom át az efféle, és ilyen mértékű elköteleződés miértjét. Ez van! Elfogadom, hogy létezik, de a bálványimádás egy formájának tartom, ami transzcendens-pótlék, így kívül esik a racionalitáson. Nem csoda, hogy érveléssel nem is lehet megtörni a varázst...
Idézet
 
 
#63 dzsud 2025-06-04 14:00
Idézet - frontiers:
Teljesen reális gyakorlat, csak hamar kifacsarodnának a népek, ha minden árucikkel ugyanezt csinálnák a kereskedők


Miután nem kötelező kifizetni, az eladó addig folytathatja ezt a taktikát, amíg vannak vevők, akik hajlandóak kifizetni. Közgazdasági értelemben ha egy koncert százezres jegyárakkal is percek alatt sold out lesz, akkor az azt jelenti, hogy a jegyeket még mindig túl olcsón adták. :) És világos, hogy más kereskedők sem jófejségből nem emelnek árat egy ponton túl, hanem mert biztosak lehetnek benne, hogy különben annyival kevesebbet adnak el a termékből, hogy a vevők elvesztésével az emelt árak ellenére is kevesebb profitot fognak realizálni, mint az áremelés előtt.

A Metallica-koncertjegy luxuscikk. Nem történik semmi akkor sem, ha nem jutsz hozzá, nem létszükséglet. Ugyanakkor mégis több embernek kívánatos, mint ahány megkaphatja, ritkaság. Nem ez lenne a helyzet, ha a Metallica minden héten fellépne a Puskásban...akkor pár hét után biztosan nem lenne teltház tizedakkora jegyárakkal sem. Ha pedig előre lehet tudni, hogy minden héten lesz koncert, akkor már az első alkalom se biztos, hogy teltházzal futna. :)

@Samael: köszi, a magyarázat tökéletes. Nem kell ehhez rajongónak sem lenni, csak egy kis gógyi és közgazdasági gondolkodás kell hozzá.
Idézet
 
 
#62 frontiers 2025-06-04 12:45
egy adott szint után más is simán felhúzhatja a szemöldökét... ha a hasonló kaliberű bandák, (meglévő martketing gyakorlatok alapján, 15%+inflációs rátával emelik a jegyárakat,) koncertenként 20-30 rugóval többet fognak elkérni minden alkalommal mert az értékesítés utáni héten csipőből soldout-ot tolnak.
Teljesen reális gyakorlat, csak hamar kifacsarodnának a népek, ha minden árucikkel ugyanezt csinálnák a kereskedők
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Kereső

Hozzászólások

Galériák

 

Anthrax - Budapest, Budapest Park, 2013. július 30.

 

Eric Martin - Budapest, PeCsa Music Café, 2013. március 9.

 

Die Krupps - Budapest, Dürer Kert, 2011. május 1.

 

Paul Gilbert - Budapest, Diesel Klub, 2010. november 29.

 

30 Seconds To Mars - Budapest, Sziget fesztivál, 2010. augusztus 13.

 

Wackor - Budapest, Sziget fesztivál, 2007. augusztus 8.