Shock!

április 20.
szombat
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Márciusban jelenik meg Blaze Bayley háromfelvonásos lemezének fináléja

The Redemption Of William Black lesz a címe Blaze Bayley új albumának, amelyről most meghallgatható az első dal is. A lemez már a harmadik az Iron Maiden ex-énekesének Infinite Entanglement trilógiájában.

0205blaze

Sci-fi-tematikájú konceptlemez-sorozatának záró fejezetéhez érkezett Blaze Bayley, aki március 2-án jelenteti meg az Infinite Entanglement harmadik részét The Redemption Of William Black címmel. Az album egyben az Iron Maiden ex-frontemberének tizedik szólóanyaga is, amelynek jelentős részét Chris Appleton gitárossal rakta össze, utóbbi egyben társproducerként is jegyzi az anyagot Blaze-zel. A turnébandában mellette Karl Schramm basszer és Martin McNee dobos zenél.

blazebayley_cA lemezre az alábbi dalok kerülnek fel:

01. Redeemer
02. Are You Here
03. Immortal One
04. The First True Sign
05. Human Eyes
06. Prayers Of Light
07. 18 Days
08. Already Won
09. Life Goes On
10. The Dark Side Of Black
11. Eagle Spirit

A most bemutatott Prayers Of Light dal érdekessége, hogy a Fozzy frontembere, Chris Jericho is vendégszerepel benne.

 

Hozzászólások 

 
+1 #19 III. Rambó János 2018-02-06 19:30
Idézet - Szálasihónaljsz őre:
Idézet - III. Rambó János:
Blaze-zel csak az a baj, hogy hangja abszolút nulla, dalai tizenkettő egy tucat, lejárt szavatosságú tatametál szerzemények, klipjei rettentő kínos, vidéki városi televíziók adásaihoz hasonló művek. Lásd a most bemutatott kiváló produkciót, ahol mindhárom jelenség nagyszerűen tetten érhető.
Az lehet, hogy jó arc, remélem is. Mert hogy jó énekes nem, az sajnos kurvaisten.

Nyugi, lesz még más tatametál anyag ;)


Ja, a Dimmu.
Idézet
 
 
+1 #18 Szálasihónaljszőre 2018-02-06 18:51
Idézet - III. Rambó János:
Blaze-zel csak az a baj, hogy hangja abszolút nulla, dalai tizenkettő egy tucat, lejárt szavatosságú tatametál szerzemények, klipjei rettentő kínos, vidéki városi televíziók adásaihoz hasonló művek. Lásd a most bemutatott kiváló produkciót, ahol mindhárom jelenség nagyszerűen tetten érhető.
Az lehet, hogy jó arc, remélem is. Mert hogy jó énekes nem, az sajnos kurvaisten.

Nyugi, lesz még más tatametál anyag ;)
Idézet
 
 
-3 #17 Bathory Gabor 2018-02-06 17:43
Idézet - III. Rambó János:
Blaze-zel csak az a baj, hogy hangja abszolút nulla, dalai tizenkettő egy tucat, lejárt szavatosságú tatametál szerzemények, klipjei rettentő kínos, vidéki városi televíziók adásaihoz hasonló művek. Lásd a most bemutatott kiváló produkciót, ahol mindhárom jelenség nagyszerűen tetten érhető.
Az lehet, hogy jó arc, remélem is. Mert hogy jó énekes nem, az sajnos kurvaisten.


Szó szerint egyetértek. Nem, ez a klip NEM poén, nem vicces, hanem olcsóságtól szagló, amatőr "produkció", ezen a szinten ez vállalhatatlan. Tényleg falutévé 2.0.

De nyilván Blaze-nek ezt is meg lehet bocsátani, mert AMÚGY jó arc és felszántja a színpadot. Ja, nem. Ezt mindentől függetlenül kell értékelni, úgy pedig 0/10 pont.
Idézet
 
 
#16 notreadam 2018-02-06 17:41
Idézet - bélféregtámadás :
Idézet - notreadam:
Idézet - samu:
[quote name="notreadam"]

de még maga a Mester, Bruce Dickinson, 'A Maiden "alapértelmezett " Torka' is énekelt néha tök hamisan, meg a magasakat nem bírta, legalábbis főleg azt hiszem a Somewhere turnéján, mégis teljesen rendben volt, és totál vállalható volt az még így is. (de hát tudjuk, akkoriban mennyire ki volt sülve az agya szegénynek... :))


Szerintem nincs énekes a világon aki nem énekelt hamisan de nem erről van szó ill. arról kinek mekkora a hangterjedelme hanem arról hogy Blaze tehetsége közel zéró.Rengeteg énekes van akinek korlátozott a hangterjedelme lásd Hetfield vagy akár Ozzy, na de azért más a pite!

S te mi a büzös f..............................................................szodat tudol le teni az asztalra te kiss f...................................tuba?Menj a f.....................ba b.zd meg eztel Blase job volt mint az a kúrva Dickinson akit minden kiss hülye gyerek le szopik csak eztet nem olyan dívatos ma el mondANI mer a gempa az nem eben van én meg veszem a Blase lemezeit mert kőúrva jó heavy metál vban rajtuk nem adta el magát ma opénzéstrt mint a Maiden az is egy szar rakás máma!Meg fejelnélek a g...................................ibe ezért a stilusér kiss "köcsög2!


Pont azt ugyhogy beveheted!!!
Idézet
 
 
#15 III. Rambó János 2018-02-06 17:34
Blaze-zel csak az a baj, hogy hangja abszolút nulla, dalai tizenkettő egy tucat, lejárt szavatosságú tatametál szerzemények, klipjei rettentő kínos, vidéki városi televíziók adásaihoz hasonló művek. Lásd a most bemutatott kiváló produkciót, ahol mindhárom jelenség nagyszerűen tetten érhető.
Az lehet, hogy jó arc, remélem is. Mert hogy jó énekes nem, az sajnos kurvaisten.
Idézet
 
 
-3 #14 bélféregtámadás 2018-02-06 15:06
Idézet - notreadam:
Idézet - samu:
[quote name="notreadam"]

de még maga a Mester, Bruce Dickinson, 'A Maiden "alapértelmezett " Torka' is énekelt néha tök hamisan, meg a magasakat nem bírta, legalábbis főleg azt hiszem a Somewhere turnéján, mégis teljesen rendben volt, és totál vállalható volt az még így is. (de hát tudjuk, akkoriban mennyire ki volt sülve az agya szegénynek... :))


Szerintem nincs énekes a világon aki nem énekelt hamisan de nem erről van szó ill. arról kinek mekkora a hangterjedelme hanem arról hogy Blaze tehetsége közel zéró.Rengeteg énekes van akinek korlátozott a hangterjedelme lásd Hetfield vagy akár Ozzy, na de azért más a pite!

S te mi a büzös f..............................................................szodat tudol le teni az asztalra te kiss f...................................tuba?Menj a f.....................ba b.zd meg eztel Blase job volt mint az a kúrva Dickinson akit minden kiss hülye gyerek le szopik csak eztet nem olyan dívatos ma el mondANI mer a gempa az nem eben van én meg veszem a Blase lemezeit mert kőúrva jó heavy metál vban rajtuk nem adta el magát ma opénzéstrt mint a Maiden az is egy szar rakás máma!Meg fejelnélek a g...................................ibe ezért a stilusér kiss "köcsög2!
Idézet
 
 
#13 notreadam 2018-02-06 13:59
Idézet - samu:
Idézet - notreadam:
Ember!Itt nem az a probléma hogy anno Dickinson helyére egy teljesen más kaliberű énekest vettek be hanem az hogy a fickó NEM tud énekelni!!!No meg hangja sincs.Ezen nincs mit szépíteni viszont ez nem zárja ki azt hogy valakinek még így is tetszhet.

de Blaze Bayley TUD énekelni! persze talán nem tartozik a legnagyobb tehetségek közé az éneklés terén, lehet, hogy nem egy Rob Halford, egy Dio vagy egy Freddie Mercury (hogy Bruce-t ne is említsem), de ettől Ő még igenis TUD énekelni, szerintem egyáltalán nem rosszul, és - még egyszer mondom -, jó hangja is van. szerintem. persze nyilván ízlések és pofonok...
azt elismerem, hogy ha az ember meghallgat egy bootleg-felvételt a '95-től '98-ig tartó időszak szinte bármelyik Maiden-koncertjéről, azokon tényleg nem valami jó az énekteljesítméy e (és még lehet, finoman fogalmaztam). mondjuk a Dickinsonos számokat érthető szerintem, hogy nem tudta "úgy" elénekelni, hisz' azokhoz kell az a fajta "operás" hang(terjedelem ). el se lehetett várni ilyet.
viszont azóta, hogy a Maidenből el kellett jönnie, rengeteget fejlődött a hangja, és már nem csak lemezen jó, hanem koncerteken is. (nem úgy, mint az említett '95-'98 időszak.)

persze koncerten Nála beleférnek időnként hamis hangok, de nincs ezzel semmi gond szerintem, ha egyébként rendesen "odateszi" magát. (márpedig Ő úgy szokta.)

ott van pl. Ozzy is, aki koncerteken elég gyakran szokott hamisan énekelni (szerintem többször, mint Blaze, de ez most mindegy is), és nincs neki se olyan túl nagy hangterjedelme, de valahogy mégis mindig hatalmas teltház előtt énekel, és az emberek szeretik. és ez így van jól. (és ezzel abszolút nem fikáztam Ozzy-t, mert én is csípem őt. egyszerűen tény, hogy gyakran szokott elég hamisan énekelni.)

de még maga a Mester, Bruce Dickinson, 'A Maiden "alapértelmezett " Torka' is énekelt néha tök hamisan, meg a magasakat nem bírta, legalábbis főleg azt hiszem a Somewhere turnéján, mégis teljesen rendben volt, és totál vállalható volt az még így is. (de hát tudjuk, akkoriban mennyire ki volt sülve az agya szegénynek... :))


Szerintem nincs énekes a világon aki nem énekelt hamisan de nem erről van szó ill. arról kinek mekkora a hangterjedelme hanem arról hogy Blaze tehetsége közel zéró.Rengeteg énekes van akinek korlátozott a hangterjedelme lásd Hetfield vagy akár Ozzy, na de azért más a pite!
Idézet
 
 
-3 #12 Bathory Gabor 2018-02-06 11:32
A véleményem, hogy egy énekteljesítmén yt igenis lehet objektív mérce alá venni, túl a "de azért nekem tetszik ez a komor, mélyebb tónus" és a többi szubjektív gondolaton. Bayley képességei pedig nagyon-nagyon szerények, ezt csak az nem hallja, aki süket. Az meg ez esetben nem releváns, hogy milyen elkötelezett arc, mert ilyen ezer meg egy szaladgál a színtéren, ekkora hamis, óbégatósan szavalós fajtát azonban nem sokat tudnék még mondani, mint Blaze. (Max. éjféltájt egy talponálló félhomályában. :D)

Ide a bökőt, hogy az X Factor előtt a kutya sem ismerte, és most sem beszélnénk róla ennyit, ha anno Harris nem szívott volna a kelleténél több vicces cigit, és nem veszi be a bandába. Furcsamód nagyon toleránsak vagyunk vele, míg egy Robb Flynnt a sárga földig le tudunk hordani, hogy szarul énekel, csak mert emberileg talán antipatikusabb valamivel - viszont az ÉNEKTELJESÍTMÉN YÉT tekintve még így is fényévekkel Blaze előtt jár. Nem beszélve a zenei alapok minőségéről, Bayley még abban is a sereghajtó. A szakma is adja alá a lovat, elég megnézni, hány és hány felkérése van vendégénekeskén t, ami szerintem egy nagy baklövés, egyszerűen nincs az a produkció, amit ne rontana le a jelenlétével. Ezek pedig tények, és nem ízlésbeli dolgok, szóval még csak abszolút hallás sem kell a megállapításáho z.
Idézet
 
 
+5 #11 enricopalazzo 2018-02-06 11:10
Kifejezettem karkteres hangja van. Ezer közül is felismerhető. Ráadásul ennél a fickónál elkötelezettebb embert nem tudok mondani. Olvassatok bármilyen interjút vele. Ezek nekem sokkal fontosabbak mint hogy hány oktávot tud. Azért gondoljatok bele, hogy mennyi hangja van Hobo-nak, mégis csodálatos lemezeket hozott össze és soha nem zavart, hogy nem áriázik.
Az X Factor meg a szar hangzás ellenére is egy csodálatos lemez. Ilyen sűrű atmoszférát semmilyen másik lemezzel sem sikerült összehozni a bandának. A végeredményhez meg nagyban hozzájárult Blaze mélyebb komorabb hangja. Azért ahogy szól meg Mr. Harrist lehet fikázni. Az a lemez megérne egy újra keverést.
Amúgy nagyon jó ennek a trilógiának az első kettő része, kiváncsian várom a harmadikat is.
Mégegy sztori hogy milyen ember is ez a Blaze Bayley: a 98-as utolsó pillanatban áthelyezett koncertre több száz ember nem tudott bejutni, többek között én sem. Találtunk egy helyet a klub egyik oldalán ahol egy picit be lehetett látni a színpadra. Ahogy álldogáltunk kinn egy szercsak megjelent Blaze és néhány másodpercet nekünk énekelt és aztán később még többször kiszladt hozzánk. Az már meg csak hab volt a torán, hogy a zenekar a koncert végén kijött oda hozzánk és mindenki aláírathatta amit akart.
Idézet
 
 
#10 nemmondommeg 2018-02-06 10:23
Mint ember tök szimpatikus, rendes csávónak tűnik és a lelkesedése mindig is tetszett, azonban a zenéje borzasztó unalmas és semmilyen. Ha jó heavy metalt akarok hallgatni, eszembe sem jut Blaze, ezerszer jobbak vannak tőle a színtéren és most nem az olyan nagy bandákra gondolok, mint a Maiden vagy a Priest, hanem újkori bandákra, mint pl az Enforcer vagy a Skull Fist. A régi nagyok új albumairól meg ne is beszéljünk, ott van pl az Accept, 2010 óta minőségromlás nélkül kurva jó albumokat adnak ki, és szerintem még jobbak is, mint a régi 80-as évekbeli albumaik.
A Maidennek meg egyértelműen a legrosszabb időszaka a Blaze korszak, bár ez nem csak rajta múlt, Stevenek sok magánéleti problémája is volt, és azon a 2 albumon összesen alig van 1-2 értékelhető szám. De pl a Sign of the Cross és a The Clansman zseniális, de csakis Bruce előadásában.
Idézet
 
 
#9 samu 2018-02-05 23:36
Idézet - notreadam:
Ember!Itt nem az a probléma hogy anno Dickinson helyére egy teljesen más kaliberű énekest vettek be hanem az hogy a fickó NEM tud énekelni!!!No meg hangja sincs.Ezen nincs mit szépíteni viszont ez nem zárja ki azt hogy valakinek még így is tetszhet.

de Blaze Bayley TUD énekelni! persze talán nem tartozik a legnagyobb tehetségek közé az éneklés terén, lehet, hogy nem egy Rob Halford, egy Dio vagy egy Freddie Mercury (hogy Bruce-t ne is említsem), de ettől Ő még igenis TUD énekelni, szerintem egyáltalán nem rosszul, és - még egyszer mondom -, jó hangja is van. szerintem. persze nyilván ízlések és pofonok...
azt elismerem, hogy ha az ember meghallgat egy bootleg-felvételt a '95-től '98-ig tartó időszak szinte bármelyik Maiden-koncertjéről, azokon tényleg nem valami jó az énekteljesítméy e (és még lehet, finoman fogalmaztam). mondjuk a Dickinsonos számokat érthető szerintem, hogy nem tudta "úgy" elénekelni, hisz' azokhoz kell az a fajta "operás" hang(terjedelem ). el se lehetett várni ilyet.
viszont azóta, hogy a Maidenből el kellett jönnie, rengeteget fejlődött a hangja, és már nem csak lemezen jó, hanem koncerteken is. (nem úgy, mint az említett '95-'98 időszak.)

persze koncerten Nála beleférnek időnként hamis hangok, de nincs ezzel semmi gond szerintem, ha egyébként rendesen "odateszi" magát. (márpedig Ő úgy szokta.)

ott van pl. Ozzy is, aki koncerteken elég gyakran szokott hamisan énekelni (szerintem többször, mint Blaze, de ez most mindegy is), és nincs neki se olyan túl nagy hangterjedelme, de valahogy mégis mindig hatalmas teltház előtt énekel, és az emberek szeretik. és ez így van jól. (és ezzel abszolút nem fikáztam Ozzy-t, mert én is csípem őt. egyszerűen tény, hogy gyakran szokott elég hamisan énekelni.)

de még maga a Mester, Bruce Dickinson, 'A Maiden "alapértelmezett " Torka' is énekelt néha tök hamisan, meg a magasakat nem bírta, legalábbis főleg azt hiszem a Somewhere turnéján, mégis teljesen rendben volt, és totál vállalható volt az még így is. (de hát tudjuk, akkoriban mennyire ki volt sülve az agya szegénynek... :))
Idézet
 
 
#8 Tulus 2018-02-05 22:44
Az első két felvonást nagyon szeretem, és a harmadikra is kíváncsi leszek :)

A "nem tud énekelni", meg "szar hangja van" kaliberű kommentelőkbe pedig szarok bele.

Menjenek a rizsföldekre kapálni, és szarjanak sünikét.
Idézet
 
 
-1 #7 notreadam 2018-02-05 22:25
Idézet - samu:
Idézet - wasted years:
Sosem értettem, Harrisék hogy a fszba vehették be Dickinson helyére ezt az antitalentumot. Szörnyű.....

nem túlzás az egy kicsit, hogy Blaze "q'va gyenge", egy "antitalentum", meg hogy "tehetségtelen"?
nem kell rajongani érte, persze, meg hallgatni se kell a zenéjét, aki nem akarja, de azért ez egy kicsit erős, nem gondoljátok? szerintem meg az lett volna tök unalmas, ha egy olyan énekest vettek volna be annak idején Harrisék Dickinson helyére, aki énekstílusra egy Dickinson 2. így, hogy egy totál másmilyen stílusú, karakterű énekest vettek be, pont, hogy változatosabb, színesebb lett az életmű. (ahogyan Di'Annóval is az volt. az eredetileg Paullal felvett Maiden-dalok, pl. nem olyan jók számomra Dickinsonnal, hiába Ő "A" Metáltorok - azokhoz sokkal jobban illik az a punkos, rekedtes hang és hangszín. szerintem.)
visszatérve Blaze-re: ha annak idején bevettek volna a Bandába egy "Dickinson 2"-t, akkor meg mindenki azt mondaná/mondta volna akkoriban, hogy "jé, ez a csávó olyan, mint Dickinson, csak sokkal gyengébb. de bénák, hogy őt választották". ezért (is) volt helyes Nekik annak idején bevenniük egy teljesen más stílusú, hangú, hangszínű előadót. mellesleg véleményem szerint bárkit is vettek volna be Maidenék a zenekarba Dickinson helyett, azt is ugyanúgy nem fogadta volna el a közönség jó része a Bruce-szal készült hihetetlen nagy klasszikus lemezek után.
számomra az X Factor és a Virtual XI albumok ott vannak a legnagyobb kedvenceim között.
(nem mellesleg az X Factor Steve Harrisnek is ott van az 5 kedvenc Maiden-albuma között.)


Ember!Itt nem az a probléma hogy anno Dickinson helyére egy teljesen más kaliberű énekest vettek be hanem az hogy a fickó NEM tud énekelni!!!No meg hangja sincs.Ezen nincs mit szépíteni viszont ez nem zárja ki azt hogy valakinek még így is tetszhet.
Idézet
 
 
+1 #6 samu 2018-02-05 21:59
Idézet - wasted years:
Sosem értettem, Harrisék hogy a fszba vehették be Dickinson helyére ezt az antitalentumot. Szörnyű.....

nem túlzás az egy kicsit, hogy Blaze "q'va gyenge", egy "antitalentum", meg hogy "tehetségtelen"?
nem kell rajongani érte, persze, meg hallgatni se kell a zenéjét, aki nem akarja, de azért ez egy kicsit erős, nem gondoljátok? szerintem meg az lett volna tök unalmas, ha egy olyan énekest vettek volna be annak idején Harrisék Dickinson helyére, aki énekstílusra egy Dickinson 2. így, hogy egy totál másmilyen stílusú, karakterű énekest vettek be, pont, hogy változatosabb, színesebb lett az életmű. (ahogyan Di'Annóval is az volt. az eredetileg Paullal felvett Maiden-dalok, pl. nem olyan jók számomra Dickinsonnal, hiába Ő "A" Metáltorok - azokhoz sokkal jobban illik az a punkos, rekedtes hang és hangszín. szerintem.)
visszatérve Blaze-re: ha annak idején bevettek volna a Bandába egy "Dickinson 2"-t, akkor meg mindenki azt mondaná/mondta volna akkoriban, hogy "jé, ez a csávó olyan, mint Dickinson, csak sokkal gyengébb. de bénák, hogy őt választották". ezért (is) volt helyes Nekik annak idején bevenniük egy teljesen más stílusú, hangú, hangszínű előadót. mellesleg véleményem szerint bárkit is vettek volna be Maidenék a zenekarba Dickinson helyett, azt is ugyanúgy nem fogadta volna el a közönség jó része a Bruce-szal készült hihetetlen nagy klasszikus lemezek után.
számomra az X Factor és a Virtual XI albumok ott vannak a legnagyobb kedvenceim között.
(nem mellesleg az X Factor Steve Harrisnek is ott van az 5 kedvenc Maiden-albuma között.)
Idézet
 
 
+1 #5 Cookie monster 2018-02-05 21:41
A világ legrokonszenves ebb tehetségtelen buflákja. Szívecske BB Szívecske.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hozzászólások

Galériák

 

Iron Maiden - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2014. június 3.

 

Within Temptation - Budapest, PeCsa Music Hall, 2014. március 14.

 

Portnoy, Sheehan, MacAlpine, Sherinian - Budapest, PeCsa Music Hall, 2012. október 19.

 

Watch My Dying - Budapest, Kultiplex, 2007. július 11.

 

Watch My Dying - Gödöllő, Trafó, 2003. május 23.

 

Wackor - Budapest, A38, 2004. szeptember 29.