Shock!

július 25.
kedd
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés
Shockmagazin

Hallgasd meg az Arch Enemy első új dalát a Will To Power lemezről!

Will To Power címmel, szeptember 8-án jelenik meg a Century Mediánál az Arch Enemy új nagylemeze, amelyről most bemutatták az első dalt The World Is Yours címmel. A csapatnak ez lesz a második nekifutása Alissa White-Gluz énekesnővel, és az első Jeff Loomisszal, a Nevermore volt gitárosával.

0714ae

Ősszel új albumot jelentet meg az Arch Enemy. „Hosszú hónapok teltek el dalszerzéssel és a felvételekkel, így megkönnyebbültünk, hogy végre a munkálatok végére értünk”, mondja Mike Amott gitáros, a csapat főnöke. Az anyag a második lesz a sorban a 2014-es War Eternal után, amelyen már Alissa White-Gluz énekel, és az első Jeff Loomisszal gitárosként.

„Maga az anyag nagyon változatos”, mondta még korábban a zenéről Mike. „Benne vannak az Arch Enemy védjegyei, bár egy dal azért eszembe jut, ami nagyon-nagyon más. Viszont mivel mi játsszuk, és Alissa énekel benne, a végén az is Arch Enemy-módon szól majd. Szóval nagy váltásra nem kell számítani, de azért a következő szintre léptünk. Szerintem most már kicsit nyugodtabban dolgoztunk, mint legutóbb, hiszen Alissa három éve velünk van, nincs akkora feszkó, mint az előző albumnál. A War Eternalnél még nem tudtuk, tetszeni fog-e az embereknek a dolog, elfogadják-e majd így is a zenekart. Emiatt lett a lemez is olyan: számomra volt benne egy nagyon sötét, dühös, klausztrofóbiás érzés, ami amúgy tök jó. De az új nyitottabb, és talán erőteljesebb is.” Jeff Loomis végül nem folyt bele a dalszerzésbe, de a saját szólóit természetesen ő írta meg, és játszik is a lemezen.

archenemy_cAz albumra az alábbi dalok kerülnek fel:

01. Set Flame To The Night
02. The Race
03. Blood In The Water
04. The World Is Yours
05. The Eagle Flies Alone
06. Reason To Believe
07. Murder Scene
08. First Day In Hell
09. Saturnine
10. Dreams Of Retribution
11. My Shadow And I
12. A Fight I Must Win

Az Arch Enemy a Rockmaratonon is fellépett a héten, majd egy 1982-es The Skitslickers-dal, a The Leader (Of The Fuckin' Assholes) feldolgozását mutatták be. Utóbbi a lemez rendes verzióján nem kap helyet, inkább csak amolyan viccnek rögzítették – most azonban megérkezett az első tényleges single, a The World Is Yours. Alissa White-Gluzzal hamarosan egy interjút is olvashatsz majd nálunk.

 
FacebookGoogle bookmarkMyspace bookmarkIWIWSatartlapDel.icio.usTwitterLinkter.huvipstart.huDiggUrlGuru.huBlogter.hu

Hozzászólások 

 
0 #9 Szálasihónaljszőre 2017-07-17 11:02
Oké, nem hittem, hogy egyszer ezt fogom mondani pasi létemre, de Alissa külseje kifejezetten elvonja a figyelmem a zenéről. Bár talán éppen ezért látok meg olyan dolgokat, amik amúgy elkerülnék a figyelmem. Példának okáért, hogy a csapat pillanatnyi kiállása, vizualitása és úgymond lágyulása (mert ugye senki nem hiszi, hogy bármelyik Gosso dal a vaskos középrész ellenére is hasonlóan lágyan szólt volna) egyre inkább a Nightwish juttatja eszembe. Kevesebb körítés, több tartalom, gyerekek, mert ez a "ha tényleg akarod tiéd lehet a világ" üzenet elég torz egy olyan nőtől, aki a világot éppen 60 százalékban áttetsző ruhában készül meghódítani :)
Idézet
 
 
+3 #8 Doktorúr 2017-07-17 08:15
Az első három nagylemez a tuti, utána szép, fokozatos lejtő, maradt a "kiszámított vadság", panelek - ami sikerrecept, de ilyen nagyszerű zenészek csinálhatnának valami kreatívabbat is.
Idézet
 
 
0 #7 bjorn 2017-07-16 14:50
Megint egy tipikus szerintuk fogos dallal mutatjak be a lemezt. Ezek szinte mindig kozepszeruek toluk, de gondolom lesznek gyorsabb temak is. Alissa jobb mint Angela, de amig a klippben muvel az lehetne akar egy Britney Spears klippben is. Miert kell ezt?
Idézet
 
 
0 #6 19EmpEroR75 2017-07-16 06:27
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - 19EmpEroR75:
Ha Alissa hangját hagynák kibontakozni (mind a régi zenekarában, mind a Kamelotban, vagy az egyéb kooperációiban hallottuk, mire képes tiszta ének terén is), akkor az már (szerintem) nem lenne Arch Enemy. A probléma nálam ott kezdődik, hogy a dalszerzés Amott részéről kezd túl matekos és kiszámítható lenni. Amíg a düh, az agresszió, a dög ott volt a dalokban, addig ez nem zavart. Viszont ezeket (legalábbis ebben az új dalban - csak remélem, az ősszel megjelenő lemez egésze nem lesz ilyen) teljesen elhagyták, és maradt a szirup és máz, ráadásul baromi kiszámítható lett. Alissa nem felejtett el hörögni, a zenészek nem felejtettek el játszani, baromi magas színvonalú az egész. Csak a dal nem tud közel kerülni hozzám. Ráadásul a hangzás is túl van csiszolva és polírozva. Az Arch Enemy mindig is egyszerre volt agresszív és dallamos. Amíg ez a kettő működött, addig nekem baromi élvezhető volt a kontraszt. Így viszont ott tartok, hogy parázok a szeptemberi lemeztől.

Csak a személyes véleményemet mondom: nekem nagyon paneles volt az utolsó pár album, de az új nagyon tetszik. Nemcsak változatosabb és izgalmasabb, de maguk a dalok is jobbak. És van olyan dal, amiben Alissa szinte végig dallamos, és Arch Enemy-s így is.

Tényleg nem akarok kötekedni, de ezt most nem értem (bár lehet azért, mert reggel van). Újraolvastam a War Eternal kritikádat, nekem kicsit ellentmond annak, mint amit most leírtál (a kommenteddel egyébként egyetértek).
Más. Nem tudom, Loomis meddig marad a bandában (zenei alázat ide, kölcsönös tisztelet és barátság oda), ha egy albumon csak a szólók feljátszása a feladata. Oké, lenyilatkozza, hogy a Nevermore-ban is ő és Warrel hozták a dalok 80 %-át, az Arch Enemy pedig Amott bandája, de kérdés, ez meddig elégít ki egy ilyen kreativitású zenészt, mint ő. Az rendben, hogy egy pillanatig nem gondoltam, hogy 50-50 %-ban hozzák a dalokat az új lemezre, de ez így nekem furcsa. Bár az is igaz, hogy lehet, Cordle (és főleg Erlandsson) a War Eternal-on is csak társzerzőként működött, míg Loomis levisz egy egész dalt, ami meg nem teljesen Arch Enemy-s. Mondom, értem én. Csak kérdés, meddig fog ez így működni. Mert a mostani felállás bitang erős.
Idézet
 
 
+2 #5 Draveczki-Ury Ádám 2017-07-16 04:21
Idézet - 19EmpEroR75:
Ha Alissa hangját hagynák kibontakozni (mind a régi zenekarában, mind a Kamelotban, vagy az egyéb kooperációiban hallottuk, mire képes tiszta ének terén is), akkor az már (szerintem) nem lenne Arch Enemy. A probléma nálam ott kezdődik, hogy a dalszerzés Amott részéről kezd túl matekos és kiszámítható lenni. Amíg a düh, az agresszió, a dög ott volt a dalokban, addig ez nem zavart. Viszont ezeket (legalábbis ebben az új dalban - csak remélem, az ősszel megjelenő lemez egésze nem lesz ilyen) teljesen elhagyták, és maradt a szirup és máz, ráadásul baromi kiszámítható lett. Alissa nem felejtett el hörögni, a zenészek nem felejtettek el játszani, baromi magas színvonalú az egész. Csak a dal nem tud közel kerülni hozzám. Ráadásul a hangzás is túl van csiszolva és polírozva. Az Arch Enemy mindig is egyszerre volt agresszív és dallamos. Amíg ez a kettő működött, addig nekem baromi élvezhető volt a kontraszt. Így viszont ott tartok, hogy parázok a szeptemberi lemeztől.

Csak a személyes véleményemet mondom: nekem nagyon paneles volt az utolsó pár album, de az új nagyon tetszik. Nemcsak változatosabb és izgalmasabb, de maguk a dalok is jobbak. És van olyan dal, amiben Alissa szinte végig dallamos, és Arch Enemy-s így is.
Idézet
 
 
0 #4 Lajter Zsolt 2017-07-15 20:38
Ez a zenekar zeneiségben bőven osztályon felüli....ez az énekes nem passzol hozzá, pontosabban ez a károgás.
Idézet
 
 
+3 #3 19EmpEroR75 2017-07-15 18:43
Ha Alissa hangját hagynák kibontakozni (mind a régi zenekarában, mind a Kamelotban, vagy az egyéb kooperációiban hallottuk, mire képes tiszta ének terén is), akkor az már (szerintem) nem lenne Arch Enemy. A probléma nálam ott kezdődik, hogy a dalszerzés Amott részéről kezd túl matekos és kiszámítható lenni. Amíg a düh, az agresszió, a dög ott volt a dalokban, addig ez nem zavart. Viszont ezeket (legalábbis ebben az új dalban - csak remélem, az ősszel megjelenő lemez egésze nem lesz ilyen) teljesen elhagyták, és maradt a szirup és máz, ráadásul baromi kiszámítható lett. Alissa nem felejtett el hörögni, a zenészek nem felejtettek el játszani, baromi magas színvonalú az egész. Csak a dal nem tud közel kerülni hozzám. Ráadásul a hangzás is túl van csiszolva és polírozva. Az Arch Enemy mindig is egyszerre volt agresszív és dallamos. Amíg ez a kettő működött, addig nekem baromi élvezhető volt a kontraszt. Így viszont ott tartok, hogy parázok a szeptemberi lemeztől.
Idézet
 
 
+4 #2 Izsan Cs 2017-07-15 15:53
Valahogy nehéz eldönteni, hogy ennyire lusták valami újat írni, vagy egyszerűen tullőnek a célon a dalaikkal. Nem is kellően dallamos, sok, különböző elem bele van vive, de inkább a zavaros, mintsem kidolgozott hangulatot adja. Ami mégis legjobban zavar, hogy semnnyire nem hagyják Alissa hangját kibontakozni, ordítatják, mint a fába szorul féreg :(
Rossz látni, hogy egy ennyire kreatív tagokból álló zenekar minden újdonsága csalódást keltő sok éve :(
Idézet
 
 
0 #1 Lantis 74 2017-07-15 08:14
Nekem valahogy a nőiesség és ez a durva hang nem nagyon passzol.Szeretem ezt a műfajt, de inkább férfi frontemberrel. A zenei rész viszont tetszik, nagyon jó.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés

Kereső

Hozzászólások

Legfrissebb galériák

 

The Winery Dogs - Budapest, Barba Negra Music Club, 2016. február 17.

 

Devin Townsend Project - Budapest, Barba Negra Music Club, 2015. március 12.

 

Slipknot - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2015. február 5.

 

King 810 - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2015. február 5.

 

Alter Bridge - Budapest, Petőfi Csarnok, 2014. június 11.

 

The Treatment - Budapest, Petőfi Csarnok, 2014. június 11.